پایگاه خبری خانه فوتبال:

 دلار در دو فصل اخیر با نوسانات زیادی روبه رو بوده . دلار تا مرز 30 هزارتومان در ایران رفت. دلار در تبادلات جهانی مقام اول را کسب کرده است . دلار در این روزها با پیش بینی های جدیدی روبه رو شده. دلار در ایران دو نرخی است.

در هفته‌های اخیر انتظارات تورمی در حال بازی با قیمت دلار بوده است و زورآزمایی انتظارت کاهشی و افزایشی موجب تثبیت نسبی نرخ دلار در محدوده ۲۵ هزار و ۵۰۰ تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ شده است.

شکست سنگین دیگری برای ترامپیست ها

هفته جاری را در حالی آغاز می‌کنیم که تلاش‌های ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات باز هم با شکست دیگری همراه شده است. در تازه‌ترین تحولات مرتبط با انتخابات امریکا، دادگاه عالی امریکا با شکایت دادستان کل ایالت تگزاس درباره ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری در چهار ایالت مخالفت کرد. اگر این شکایت پذیرفته می‌شد روند پیروزی بایدن با چالشی جدی مواجه می‌شد و نرخ دلار آماده پرش به کانال بالاتر می‌شد اما با این رای شانس تغییر نتیجه انتخابات تقریبا به صفر رسید.

دلار

دلالان بازار ارز برای افزایش نرخ دلار به وجود تقاضای فصلی برای ارز و اسکناس امریکایی دل بسته‌اند و معتقدند هر چه به ایام پایانی سال نزدیک شویم تقاضای دلار توسط صاحبان کسب وکار و شرکت‌ها افزایش می‌یابد و قیمت‌ها در بازار ارز بالاتر می‌کشد.

این گزینه یک عامل مهم خنثی‌کننده در پیش دارد و آن سرعت گرفتن فروش دلارهای انباشته در دست مردم است. کاهش تنش‌ها و فروکش کردن تب ترامپ اتفاقی است که هر هفته شاهد پررنگ تر شدن آن هستیم این اتفاق به فروش دلارهای خانگی دامن می‌زند.

بر این اساس به نظر می‌رسد امروز در بازار ارز شاهد بازاری متعادل باشیم که دلار در آن حرکت نزولی با شیب ملایم داشته باشد و با چند صد تومان کاهش، از کانال ۲۶ هزار تومانی کوتاه بیاید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: