پایگاه خبری خانه فوتبال:

دلار این روزها با نوسانات قیمت روبه رو است . قیمت دلار در بازار و صرافی دولتی متفاوت است. دلار در سال اخیر با افزایش قیمت چشم گیری روبه رو بوده . دلار ارز بین المللی محسوب می شود که در تجارت اهمیت دارد. قیمت دلار را با ما دنبال کنید.

پیتر شف، کارشناس باسابقه امریکایی، می‌گوید: هفته گذشته و برای نخستین بار از بهار ۲۰۱۸ تاکنون شاخص ارزش دلار امریکا به زیر ۹۰ واحد رسید.

شف می‌گوید: تضعیف بیشتر دلار به معنای آن است که برای سال ۲۰۲۱ دلار افت سنگینی را تجربه خواهد کرد.

این کارشناس امریکایی افزود: البته این مسئله در سال ۲۰۲۱ تمام نخواهد شد و شاهد بازار خرسی - فروش سنگین -دلار برای یک دوره چند ساله خواهیم بود.

دلار+ارز+نیما

شف پیش‌بینی کرد: در همین بازار خرسی شاخص ارزش دلار رکورد کمینه ۷۱.۵۸ واحد که در سال ۲۰۰۸ به ثبت رسیده بود را خواهد شکست.

این کارشناس امریکایی و البته کارگزار باسابقه وال استریت معتقد است: بنابراین دلار حجم زیادی خواهد ریخت؛ چراکه ۲۰ واحد تا رقم مذکور فاصله است، اما نکته اینجاست که زمانی که شاخص ازرش دلار وارد محدوده ۷۰ واحدی برسد، سقوط بزرگ‌ترین را به محدوده نامعلوم تجربه خواهد کرد.

این کارشناس امریکایی معتقد است: بازار اشتغال ضعیف در امریکا، کنگره و بانک مرکزی امریکا را بر آن خواهد داشت تا کاری کنند. البته تنها کاری که آنها انجام خواهند داد خلق تورم بیشتر است و فکر می‌کنم زمانی که ما تورم بیشتر داشته باشیم، نرخ بیکاری پایین می‌آید.

شف می‌گوید: حقیقت این است که ما با افزایش تورم شاهد افزایش بیکاری خواهیم بود و حتی افرادی که شاغل هستند، به خاطر بالا رفتن هزینه‌های زندگی زجر خواهند کشید.

وی می‌گوید: تضعیف دلار یک زنگ خطر است که نشان می‌دهد بازی برای بانک مرکزی فدرال امریکا و تمام سیاست‌های این بانک در چاپ پول و اجرای اقدامات انبساطی به پایان رسیده است.

شف معتقد است: تنها دلیلی که اقتصاد امریکا در حال فعالیت است، بیش از حد بودن ارزش دلار و یا به عبارت دیگر حباب در ارزش دلار است.

این کارشناس امریکایی می‌گوید: تا قبل از این جهان دلار امریکا را می‌خواست، ولی حالا دیگر تمایلی به دلار ندارد و در حال پس دادن تمام دلارهایی است که قبلا گرفته بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: