پایگاه خبری خانه فوتبال:

شرایط وام فوری اعتباری جدید از آذرماه.وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود.وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود.وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. 

وام فوری فقط با تایید هوش مصنوعی

​معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی بیان‌داشت: در اعتبارسنجی مهمترین نکته این است که اطلاعات سازمان های مختلف بانکی و سازمان های مالیاتی، قوه قضائیه، وزارت رفاه، راهنمایی و رانندگی، وزارت نیرو و مخابراتی که در تعامل با مردم هستند به جمع و پردازش بر اساس مدل های مبتنی بر هوش مصنوعی با ارائه امتیاز اعتباری برای بازپرداخت تسهیلات بپردازند.
بانک‌ها پول مردم را در قالب سپرده‌ها جمع‌آوری می‌کنند و سپس این پول‌ها را به صورت وام و تسهیلات اعتباری به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا در بخش‌های مختلف اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: بانک‌ها در نظر دارند از مدل‌های مختلف هوش مصنوعی برای ارئه خدمات بهتر و بیشتر در آینده استفاده کنند.
«مهران محرمیان» در گفت‌وگویی اظهار داشت: در هر دهه فرایندهای فناوری ویژه ای را در شبکه بانکی کشور تجربه کردیم؛ دهه نخست مباحث الکترونیک شدن دیتا و تجمیع آن در مراکز بانکی مطرح بوده است؛ دهه دوم، شبکه های بین بانکی و کارتی شتاب گرفته است و در دهه سوم، شبکه های پرداخت و دستگاه های کارتخوان گسترش یافتند و امروزه در دهه چهارم که دهه نظارت است مهمترین فناوری ها با هوش مصنوعی با کلان داده ها و ابرداده ها تحلیل می شود.
وی افزود: با استفاده از هوش مصنوعی به‌تدریج می توان از تخلفات در حوزه های بانکی و مالی جلوگیری کرد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی بیان‌داشت: در اعتبارسنجی مهمترین نکته این است که اطلاعات سازمان های مختلف بانکی و سازمان های مالیاتی، قوه قضائیه، وزارت رفاه، راهنمایی و رانندگی، وزارت نیرو و مخابراتی که در تعامل با مردم هستند به جمع و پردازش بر اساس مدل های مبتنی بر هوش مصنوعی با ارائه امتیاز اعتباری برای بازپرداخت تسهیلات بپردازند.
وی گفت: وثیقه‌گذاری و رمز ارزها در شبکه بانکی در حال حاضر مورد تایید نیست، زیرا هم منع قانونی و هم تبعاتی برای سیستم پولی کشور دارد، اما اقداماتی در حوزه های مختلف بانکی و مالی در دست اقدام است تا توصیف الکترونیک مطلوبی در این حوزه ارائه دهیم.

زمان آغاز وام فوری اعتباری بانک رسالت برای همه

دولت خبر خوشی در خصوص پرداخت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی به متقاضیان وام داد.

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بدون ضامن و کارمزد
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از آغاز پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی خبر داد.
قمری وفا از آغاز طرح پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بدون کارمزد با مدل جدید اعتبارسنجی از نیمه اول آذرماه در بانک رسالت خبر داد.
نسخه جدید مدل امتیازدهی اعتباری اشخاص حقیقی در اواخر خردادماه امسال در شورای سنجش اعتبار بانک مرکزی ارائه و به تصویب اعضا رسیده است.
همکاری و هماهنگی نهادهای ذی‌ربط تنوع اطلاعاتی در نسخه جدید بیشتر شده است، ضمن اینکه در طراحی این مدل از شاخص‌های متنوعی استفاده شده است که مواردی مانند رفتار اشخاص در بازپرداخت تسهیلات، سابقه اشخاص در پرداخت چک، سابقه محکومیت‌های مالی اشخاص، وضعیت پرداخت مالیات، دهک بندی یارانه‌ها و حتی مواردی مانند پرداخت یا عدم‌پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی را می‌توان به‌عنوان مهمترین شاخصه‌های مورد بررسی برای تعیین امتیاز اعتباری برشمرد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در همین ارتباط گفته است: مدل اعتبارسنجی جدید برای این که تکمیل شود نیازمند دریافت اطلاعات از بخش‌های مختلف است که خوشبختانه اطلاعات سازمان مالیاتی به دست ما رسیده و در حال دریافت سرویس وزارت رفاه و فراجا برای جرایم رانندگی هم هستیم که به امید خدا این موارد انجام شود سیستم عملیاتی خواهد شد.

پشت‌پرده وام فوری۳۰۰ میلیونی بانک ملی

وام فوری

اقساط وام ۳۰۰ میلیونی با سپرده‌گذاری رقم ۴۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای یک‌سال و به شرط بازپرداخت ۶۰ ماهه، به‌طور متوسط ماهی پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان می‌شود. کسانی که موفق به دریافت این وام می‌شوند اصل پولشان برای پنج سال نزد بانک باقی می‌ماند
بانک ملی روی بیلبورد‌های شهری خود نوشته تا سقف ۳۰۰ میلیونی وام قرض‌الحسنه با کارمزد چهاردرصد پرداخت می‌کند. شعار تبلیغاتی جذابی هم برگزیده‌اند که ادعا دارد «سقف مهربانی بلند است». اگر پیگیر ماجرا شوید و به سایت بانک ملی سر بزنید، جهت استحضار نوشته‌اند پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی یکی از طرح‌های جدید است و متقاضیان می‌توانند در کمترین زمان ممکن وام بگیرند. بانک ملی در بخش دیگری از اطلاعیه خود به کسانی که در این بانک حساب ندارند مژده داده با استفاده از اپلیکیشن همراه بانک بام، می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند و ضمن افتتاح حساب و امکان استفاده از تسهیلات ۳۰۰ میلیونی را پیدا کنند.
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی به‌طور طبیعی وسوسه کننده است اما از فاصله نزدیک حداقل آنقدر که روی بیلبورد‌های شهری و تبلیغات محیطی تاکید کرده‌اند قشنگ نیست.
وام فوری۳۰۰ میلیونی مختص بانک ملی نیست
وام ۳۰۰ میلیونی تنها توسط بانک ملی پرداخت نمی‌شود. بانک مرکزی اردیبهشت امسال اعلام کرد سقف وام قابل پرداخت در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه را افزایش می‌دهد. این عدد قبلا ۲۰۰ میلیون تومان بود و با ۱۰۰ میلیون افزایش به ۳۰۰ میلیون تومان رسید. همچنین نباید از نقش حرف «تا» قبل ۳۰۰ میلیون غفلت کرد.
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی، یکی از انواع تسهیلات قرض‌الحسنه است، ولی الزاما به‌معنای پرداخت ۳۰۰ میلیون به همه متقاضیان نیست. وجود کلمه سقف در تبلیغات محیطی و شهری یعنی متقاضیان می‌توانند حداکثر ۳۰۰ میلیون وام بگیرند، اما به خیلی‌ها رقم کمتری تعلق خواهد گرفت.
تسهیلات ۳۰۰ میلیونی به دو بانک مهر ایران و رسالت تکلیف شده است، چون هر دو، بانک‌های تخصصی قرض‌الحسنه کشور هستند، اما سایر بانک‌ها نیز می‌توانند به میل و اراده خود و براساس منافعشان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مشارکت کنند.
تسهیلات قرض‌الحسنه علاوه بر بانک ملی دو بانک تخصصی، در فهرست خدمات بانک آینده ، بانک سینا، بانک توسعه تعاون، بانک پارسیان و سایر بانک‌های کشور دیده می‌شود. وام ازدواج مشهورترین نوع تسهیلات قرض‌الحسنه است.
سود وام بانکی در حالت عادی با نرخ ۲۳ درصد محاسبه می‌شود، اما دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض‌الحسنه از پرداخت سود معاف هستند و باید اقساط ماهیانه خود را با احتساب چیزی به اسم کارمزد چهاردرصد به بانک برگردانند. تسهیلات قرض‌الحسنه به خاطر پایین بودن کارمزد، میزان اقساط کم و پول کمی که در پایان قرارداد به بانک پس می‌دهید محبوب و پرتقاضا است.
پرداخت وام قرض‌الحسنه به سپرده‌گذاری مردم در صندوق‌های قرض‌الحسنه وابسته است، اما به‌دلیل اینکه به سپرده صندوق قرض‌الحسنه سود تعلق نمی‌گیرد، میزان محبوبیت‌شان پایین آمده و موجودی آنها در سال‌های اخیر روندی نزولی به خود گرفته است.
بیشتر بدانید | وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی سقف رقم پرداختی به متقاضیان است. حداقل میزان تسهیلات در این مدل پنج میلیون تومان خواهد بود و سریعترین روش دریافت وام ۳۰۰ میلیون بانک ملی سپرده‌گذاری مبلغ ۷۵۰ میلیون تا شش میلیارد تومان برای یک ماه است. اقساط وام ۳۰۰ میلیونی با سپرده‌گذاری رقم ۴۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای یک‌سال و به شرط بازپرداخت ۶۰ ماهه، به‌طور متوسط ماهی پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان می‌شود
وام ۳۰۰ میلیونی به شرط ماندن سپرده متقاضی نزد بانک تا زمان تسویه کامل اقساط پرداخت می‌شود
اقساط وام ۳۰۰ میلیون می‌تواند ترسناک باشد
پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها از محل منابع مشخصی انجام می‌شود. منابع مورد نیاز وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی که حالا می‌دانیم در اصل همان وام قرض‌الحسنه است، از محل صندوق‌های قرض‌الحسنه تامین خواهد شد. به‌همین دلیل تنها شامل حال افرادی می‌شود که پول خود را برحسب نیازشان برای برای مدتی در بانک سپرده‌گذاری کنند.

میزان وام پرداختی به هر شخص علاوه بر مدت زمان انتظار، به میزان سپرده‌ای که در بانک گذاشته بستگی دارد. طول دوره سپرده‌گذاری برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی، حداقل یک‌ماه و حداکثر ۱۲ ماه خواهد بود. اگر سقف ۳۰۰ میلیون را به‌صورت فوری نیاز داشته باشید، باید ۷۵۰ میلیون تومان را برای یک ماه در حساب بخوابانید، ولی اگر می‌توانید برایش یک سال صبر کنید، سپرده‌گذاری ۸۱ میلیون و انتخاب دوره بازپرداخت شش‌ماهه پیش‌رویتان قرار دارد. این‌طوری زودتر به اصل پول خود دسترسی پیدا می‌کنید، اما تقریبا باید ماهی ۶۰ میلیون تومان قسط بدهید.

اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با کارمزد چهاردرصد و طی دوره‌های مشخص شده از سوی متقاضی تعیین خواهد شد. دوره بازگشت وام حداقل شش ماه است، اما گزینه‌های بازگشت یک سال، ۱۹ ماه، دو سال، ۳۰ ماه، سه سال، ۴۲ ماه، چهار ساله، ۵۴ ماه و حداکثر پنج ساله را نیز پیش رو خواهید داشت. هرچقدر زمان بازگشت وام را کوتاهتر انتخاب کنید، دسترسی به اصل پول در زمان کمتری امکان‌پذیر خواهد بود ولی از آن‌طرف رقم اقساط ماهیانه بالا می‌رود.

وام ۳۰۰ میلیونی با کمترین میزان اقساط ماهیانه به شخصی تعلق می‌گیرد که رقم ۴۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را برای مدت یک‌سال، سپرده‌گذاری کند و موقع دریافت وام، روی گزینه بازپرداخت ۶۰ ماهه انگشت بگذارد. این شخص پس از دریافت وام باید در طول پنج سال بعد به‌طور متوسط ماهی پنج میلیون و ۴۵۵ هزار تومان قسط بدهد.

وام فوری۳۰۰ میلیونی محتاج سپرده‌گذاری است

تسهیلات ۳۰۰ میلیونی بانک ملی، مختص کسانی است که عدد مشخصی را در بانک سپرده‌گذاری کنند و بتوانند برای مدتی معین منتظر بمانند تا نوبت‌شان برسد. ضمن اینکه تا زمان بازگرداندن اصل پول و تکمیل اقساط ماهیانه نمی‌توانید به اصل پول خود دست بزنید.
وام قرض‌الحسنه بانک ملی و سایر بانک‌ها به این شکل و شمایل ابتدا دنبال جذب منابع و تقویت صندوق‌های قرض‌الحسنه است. قدرت هر بانک در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، به‌طور مستقیم با توانایی جذب منابع ارتباط دارد. رقم وام پرداختی به هر شخص در نهایت براساس میزان سپرده و مدت زمانی که منتظر مانده مشخص می‌شود. سقف وام قابل پرداخت در این حالت ۳۰۰ میلیون تومان است.

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در سریعترین حالت ممکن به کسانی تعلق می‌گیرد که ۷۵۰ میلیون تومان را برای یک ماه سپرده‌گذاری کنند. کمترین طول دوره بازگشت پول شش ماه است و سپرده ۷۵۰ میلیونی شما در این مدت پیش بانک باقی می‌ماند.
وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با میزان سپرده منطقی نصیب کسانی می‌شود که ۳۰۰ میلیون داشته باشند و آن را برای سه ماه در صندوق قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری کنند. این افراد می‌توانند پس از سه‌ماه، ۳۰۰ میلیون وام بگیرند. اگر این گزینه به‌نظرتان جذاب می‌آید، بهتر است بدانید اقساط وام ۳۰۰ میلیون در حالت بازپرداخت شش‌ماهه، به‌طور متوسط ۶۰ میلیون محاسبه می‌شود، اما اگر گزینه بازپرداخت ۲۴ ماه را انتخاب کنید، اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی به ماهی ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان می‌رسد.

وام فوری برای ازدواج دهه شصتی ها

وام فوری

جزئیاتی جدید درباره واریز وام ازدواج اعلام شد.
 اعطای تسهیلات ازدواج برای جوانان از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم و برای اجرای هرچه بهتر از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به شمار می‌رود. در ادامه جزئیات دریافت این وام را بخوانید.
مهلت بازپرداخت این وام ازدواج برای ترغیب دهه شصتی‌ ها به ازدواج نیز ۳۶ ماه تعیین شده است.
وام ۵۰۰ میلیونی به دهه شصتی هایی که امسال ازدواج کنند تعلق می‌گیرد.
برای دریافت این تسهیلات، تاریخ تولد زوج‌ها باید از اول فروردین سال ۱۳۶۰ تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۶۹ و تاریخ عقد آنان نیز از ۳۰ خرداد امسال تا پایان سال جاری باشد.
این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای ازدواج، تا سقف ۲ میلیارد ریال برای خرید جهیزیه و ۲ میلیارد ریال دیگر نیز برای تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود.
مهلت بازپرداخت این وام نیز ۳۶ ماه تعیین شده است.
تسهیلات اعطایی ازدواج برای جوانان از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم و برای اجرای هرچه بهتر از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به شمار می‌رود.

وام فوری بدون ضامن و فوری با وامینو

 

تقریباً برای همه ما زمان‌هایی پیش آمده که برای مدتی کوتاه نیاز به پول پیدا کرده باشیم، اما علاقه نداریم از کسی پول قرض بگیریم یا از پس اندازهایمان استفاده کنیم. مثلاً ممکن است به هر دلیلی حقوق یا درآمد شما با تاخیر به دستتان برسد و یا رخداد پیش‌بینی نشده‌ای، شما یا خانواده‌تان را درگیر کند. در چنین شرایطی، دسترسی به یک منبع پول قابل اعتماد و سریع مانند یک وام بدون ضامن و فوری بسیار راهگشا خواهد بود. ما در بانکینو این قابلیت را در قالب یک وام فوری با نام «وامینو» برای شما فراهم کرده‌ایم.

با استفاده از سرویس وامینو شما قادر خواهید بود هر زمان که احتیاج به پول داشتید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هر گونه پیچیدگی به آن دسترسی پیدا کنید. برخی مزایای وامینو عبارتند از:

تا سقف 10 میلیون تومان وام فوری، با توجه به امتیاز اعتباری شما در بانکینو

بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته

تنها 2% سود سالیانه

قابلیت دریافت در کمتر از چند دقیقه و در هر ساعت از شبانه روز

قابلیت استفاده مکرر در صورت تسویه به موقع

چگونه وام فوری وامینو به شما تعلق می‌گیرد؟

شما در بانکینو یک «امتیاز اعتباری» دارید که در بخش بالا سمت چپ اپلیکیشن می‌توانید آن را مشاهده کنید. این امتیاز بر اساس میانگین موجودی حساب شما در ماه‌های گذشته محاسبه شده و به شما تعلق می‌گیرد. شما به ازای هر ۱ میلیون تومان متوسط موجودی در هر ماه، ۱ امتیاز اعتباری دریافت خواهید کرد و این امتیازات تا ۶ ماه با هم جمع خواهند شد. بعنوان مثال اگر به طور متوسط ۲ میلیون تومان در حساب بانکینو خود داشته باشید، در ماه اول امتیاز شما ۲، ماه دوم امتیاز شما ۴ و به همین ترتیب در ماه ششم امتیاز شما ۱۲ خواهد شد. پس از ماه ششم، موجودی ۶ ماه آخر شما مبنای محاسبه امتیاز خواهد بود (به‌عنوان مثال در ماه هفتم، دیگر امتیاز ماه اول شما در محاسبات لحاظ نخواهد شد).

نکته ۱: امتیاز شما بر اساس میانگین موجودی محاسبه خواهد شد و نه حداقل موجودی. بنابراین لازم نیست به اصطلاح پول خود را در حساب بانکینو بخوابانید و به آن دست نزنید. شما می توانید با حساب بانکینو خود کار کنید، خرید انجام دهید، هزینه کنید و همچنان امتیاز دریافت کنید!

نکته ۲: محاسبه امتیاز به صورت روزشمار است، اما در پایان هر ماه محاسبه می‌شود. اگر شما در میانه ماه موجودی خود را افزایش داده باشید ممکن است بیش از 1 ماه طول بکشد تا تأثیر آن را در امتیاز خود مشاهده نمایید.

نکته ۳: اگر میانگین موجودی شما در یک ماه کمتر از یک میلیون تومان باشد، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.

با افتتاح حساب آنلاین در بانکینو و کسب امتیاز و افزایش آن، سطوح مختلف اعتباری برای شما فعال خواهد شد که به شما اجازه می دهد وام بدون ضامن با مبالغ بالاتر دریافت کنید. جدول زیر نشان می‌دهد به ازای چه امتیازی، چه سطح اعتباری برای شما فعال خواهد شد:

وام فوری

امتیاز مبلغ وام بدون ضامن (وامینو)

1 امتیاز 100 هزار تومان
2 امتیاز 200 هزار تومان
5 امتیاز 500 هزار تومان
10 امتیاز 1 میلیون تومان
20 امتیاز 2 میلیون تومان
30 امتیاز 3 میلیون تومان
40 امتیاز 4 میلیون تومان
50 امتیاز 5 میلیون تومان
60 امتیاز 6 میلیون تومان
70 امتیاز 7 میلیون تومان
80 امتیاز 8 میلیون تومان
90 امتیاز 9 میلیون تومان
100 امتیاز 10 میلیون تومان 
وام فوری 500 میلیونی بانک ملت بدون ضامن

درطرح شایان بانک ملت با ایجاد میانگین حساب یک تا ۱۲ ماه می‌توانید تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات تا ۲۰۰ درصد سپرده خود دریافت کنید

شرکت

بانک ملت

نام وام

امتحان کن

yn-ad

شایان

سود

18 %

سود این طرح برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین ۱۸-۲۳درصد است

سقف وام

500 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

برای دریافت این تسهیلات نیاز به ایجاد میانگین یک تا ۱۲ ماه است

حساب سپرده لازم

کوتاه مدت عادی

میزان سپرده

15000000

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در طرح شایان ۱۵ میلیون تومان است

مدت زمان خواب سپرده

1 ماه

مدت زمان خواب سپرده بین ۱ تا ۱۲ ماه است

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

500

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ تا ۶۰ ماه است

قسط وام

12,696,714 تومان

این مبلغ قسط برای سقف سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

کل سود وام

261,802,823 تومان

این مبلغ برای سقف سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

مجموع رقم وام و سود

763,532,823 تومان

این مبلغ  برای سقف سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماه است

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

سند ملک در رهن بانک دیگری نباشد

در طرح شایان بانک ملت می‌توانید با ایجاد میانگین حساب یک تا ۱۲ ماه تسهیلات با سود ۱۸ تا ۲۳ درصد تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان دریافت کنید. در این طرح، سود تسهیلات شما براساس مانده سپرده و ضریب برابری تسهیلات متفاوت است. ضریب برابری تسهیلات در این طرح ۵۰۰ درصد میانگین حساب است.

باید بدانید که بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ تا ۶۰ ماهه خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: