پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش سایت فردا، بر اساس قیمت مسکن در تهران و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط نرخ اجاره  مسکن در برخی از مناطق شمال تهران به دست آمده است.

 بنا بر اطلاعات موجود از بازار مسکن تهران و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، متوسط نرخ اجاره در برخی از مناطق شمال تهران به دست آمده است که بر اساس  درآباد با متوسط اجاره ماهانه ۱۴٫۸ میلیون تومان در بین مناطق جدول زیر ارزان‌ترین نرخ اجاره را دارد. همچنین آجودانیه با متوسط اجاره ۲۵ میلیون تومان ماهانه ثبت شده است.

متوسط اجاره مسکن در منطقه دربند ۱۶٫۴ میلیون تومان، ونک ۱۶٫۵ میلیون تومان و ظفر ۱۷٫۱ میلیون تومان ثبت شده است.

میرداماد، دزاشیب، پاسداران و جردن مناطقی هستند که متوسط قیمت در آن مناطق در کانال ۱۸ میلیون تومان اعلام شده است.

منطقه اقدسیه با متوسط اجاره ماهانه ۲۱٫۵ میلیون تومان، نیاوران ۲۲٫۱ میلیون تومان، فرمانیه ۲۳٫۶ میلیون تومان و کامرانیه ۲۴٫۳ میلیون تومان ثبت شده است. منطقه آجودانیه با متوسط قیمت ماهانه ۲۵ میلیون تومان در بین مناطق جدول زیر گران‌ترین نرخ اجاره را دارد.

در جدول زیر متوسط قیمت اجاره ماهانه در برخی از مناطق شمال تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: