پایگاه خبری خانه فوتبال:

 به گزارش پایگاه خبری خوندنی: مهدی هاشمی بازیگر مشهور تلویزیون و سینما و همسر سابق گلاب آدینه که مدتیست ماجرای ازدواج دومش رو شده است به همراه مهنوش صادقی همسر جدیدش , در ایام کرونا در یک جشن تولد شرکت کردند . مدتی قبل ماجرای ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی با بیش از 26 سال اختلاف سنی به تیتر یک رسانه ها تبدیل شد و حسابی سر و صدا کرد. تصویرمنتشر شده از مهدی هاشمی و همسر دومش در جشن تولد خانوادگی برای این بازیگر پیشکسوت حاشیه ساز شده است.

 مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 16 آذر 1325 در لنگرود متولد شد.

تصویری از مهدی هاشمی و همسرش مهنوش صادقی را در تولد برادرش مشاهده می کنید: 

مهدی هاشمی

هاشمی سال 1352 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد و فعالیت جدی در دنیای هنر را از حدود سال 48 در تئاتر آغاز کرد.

مهدی هاشمی سال 59 زندگی مشترکش را با گلاب آدینه بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد.

ماجرای آشنایی مهدی هاشمی و گلاب آدینه به بازی در سریال سلطان و شبان به کارگردانی داریوش فرهنگ بازمیگردد که در این سریال نوستالژیک دهه 60 با هم همبازی بودند.

نورا هاشمی تنها دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه است که در سال 1362 متولد شد.نورا راه پدر و مادر را در دنیای هنر ادامه داد و به عنوان بازیگر فعالیت هنری را از سال 81 با فیلم دوشیزه آغاز کرد.

سیاوش اسعدیان کارگردان جوان کشورمان همسر نورا هاشمی و داماد مهدی هاشمی است و این زوج یک پسر به نام اوستا دارند که فروردین ماه سال 96 به دنیا آمد.

یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات زندگی مهدی هاشمی مربوط به ماجرای ازدواج مجدد این هنرمند است. هفتم تیرماه سال 98 بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد اما این خبر با حواشی زیادی همراه شد.

نورا دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه خبر ازدواج پدرش را تکذیب کرد اما مهدی هاشمی با انتشار یک متن ازدواج با مهنوش صادقی را تایید کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: