پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهاره رهنما به بهانه سقوط پرواز ۷۵۲ متنی احساسی و جالب در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده است.

او نوشته: منم مثل خیلی از شماها تو هواپیمای اوکراینی مسافر داشتم، آدمایی که می‌شناختم، حداقل دوتا خانواده‌ی خوشبخت؛ دوتا مادر که بارها باهاشون صحبت کرده بودم.

وقتی این خبر رو شنیدم هزاران هزار بار به عنوان یک مادر سوختم. نمی‌تونستم باور کنم این اتفاق رو، می‌دونید گاهی آدم برای توصیف یک غم واژه کم میاره و من الان توی همین شرایطم.

بهاره رهنما به تازگی به کیش سفر کرده است بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲) بازیگر در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد فیگور مستانه ای بهاره رهنما در جزیره زیبا کیش را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید

بهاره رهنما

 

من بعد از این ماجرای غم‌انگیز برخلاف اینکه معمولا اینستاگرام گردی نمی‌کنم، دچار یک وسواس عجیب بیمارگونه‌ای شدم که میرم و صفحه‌‌ی خانواده‌های بازماندگان رو نگاه می‌کنم.

عجیب و عمیقا میتونم بگم این هواپیما یک رشته‌ای رو در وجود من برید و یک رشته‌ی اتصال محکمی رو بین و این خانواده‌ها به وجود آورد.

انگار که غم اونا غم منه و غم هر مادری توی این سرزمین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: