پایگاه خبری خانه فوتبال:

با خطرات خرید فالوور اینستاگرام آشنا شوید

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و موفق حال حاضر دنیاست و بسیاری از صاحبان کسب و کارها از این شبکه اجتماعی برای پیشرفت و افزایش موفقیت در بیزینس خود بهره می برند و تنها با ساخت یک حساب کاربری رایگان و تولید محتوای ارزشمند و در پی آن تعامل با مخاطبان، به راحتی می توان به فروش بالا در این شبکه اجتماعی رسید. قدم اول برای موفقیت در اینستاگرام، افزایش تعداد فالوورهاست که می توان با تولید محتوای جذاب و یا خرید فالوور به این هدف دست یافت اما آیا خرید فالوور اینستاگرام روش درستی است ؟ خطرات خرید فالوور اینستاگرام چیست ؟ ایا اینستاگرام متوجه می شود که فالوور های پیج خریداری شده اند ؟

اگر شما هم به فکر خرید فالوور یا فیک اینستاگرام هستید و می خواهید مخاطبین بیشتری داشته باشید که در نهایت به درآمد بالاتر برسید، در این صفحه همراه ما باشید تا با خطرات خرید فالوور اینستاگرام آشنا شوید.

چرا در اینستاگرام نیاز به فالوور داریم

چرا باید فالوور های خود را افزایش دهیم ؟ فالوور بیشتر اینستاگرام به معنای تعامل بیشتر با مخاطبان و در نتیجه جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است. شما قوی بودن یک پیج اینستاگرام را از تعداد فالوور های آن می توانید متوجه شوید اما آیا هر پیچی که فالوور زیاد دارد، موفق است ؟ پاسخ به این سوال قطعا مثبت نیست چرا که ممکن است فالوور ها واقعی نباشند و هیچ فعالیتی از این فالوور ها در پیج دیده نشود که در این صورت نفع زیادی برای پیج نخواهند داشت.

روش های افزایش فالوور اینستاگرام

شما می توانید با تولید محتوای جذاب و کاربر پسند مخاطبین بیشتری به سمت خود جذب کنید و یا اینکه از پیج های فالوور بالا درخواست تبلیغات داشته باشید تا فالوور های بیشتری بگیرید اما یک راه دیگر برای افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور است و اینکه شما از کدام روش استفاده کنید بستگی به هدفتان دارد.

فالوور های واقعی حتما به پیشرفت و بیشتر دیده شدن پیج شما کمک می کنند و چه بهتر که فالوورهایی که می خواهید بخرید ایرانی باشند و به پیشبرد اهداف شما کمک کنند. همچنین به دلیل اهمیت ویژه الگوریتم های اینستاگرام به منطقه مکانی کاربران و فالوور های یک صفحه، خرید فالوور و ایرانی صفحه اینستاگرام شما را حفظ می کند و با افزایش تعامل در صفحه مثل کامنت و لایک واقعی، اینستاگرام متوجه می شود که فالوور های شما فیک نیستند و نرخ تعامل بالا دارید.

2

خطرات خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام با خطراتی همراه است و ممکن است پیج شما را با مشکلاتی مواجه کند که در همان ابتدای کار انگیزه خود را برای پیشرفت از دست دهید. پس قبل از اینکه اقدامی کنید و ریسک بپذیرید، درباره خطرات و مشکلات خرید فالوور اینستاگرام به اندازه کافی تحقیق کنید و حتما اگر قصد اینکار را دارید، سراغ شرکت های معتبر بروید.

ریزش فالوورها از خطرات خرید فالوور اینستاگرام 

اگر برای خرید فالوور به شرکت های فروشنده نامعتبر مراجعه کنید، ممکن است فالوور هایی به شما بفروشند که بعد از مدتی شما را آنفالو می کنند و به این ترتیب بعد از چند ماه متوجه می شوید که بیشتر فالوور ها شما را آنفالو کرده اند و باید دوباره به فکر افزایش فالوور باشید.

حذف شدن فالوور ها

یکی از خطرات خرید فالوور اینستاگرام ممکن است حذف شدن فالوور ها باشد. در واقع اینستاگرام طی سال ها فعالیت، فالوورهای فیک و واقعی را می تواند تشخیص دهد و مدتی بعد از فعالیت یک پیج اگر متوجه شود فالوورها هیچ فعالیتی در آن پیج ندارند، بعد از مدتی تمام آنها را حذف می کند که این به ضرر پیج شماست.

تعامل کم از خطرات خرید فالوور اینستاگرام 

از خطرات خرید فالوور اینستاگرام، کاهش تعامل است و اگر تعامل در پیج شما پایین باشد وارد اکسپلور نخواهید شد و در نتیجه کمتر دیده می شوید.

 اگر شما پستی را در پیج خود قرار دادید و در همان ساعات اولیه تعداد زیادی لایک و کامنت گرفتید، اینستاگرام متوجه می شود که پست شما مفید بوده است و آن را در اکسپلور قرار می دهد تا سایر کاربران نیز پست شما را ببینند ولی اگر مثلا 20 هزار فالوور دارید و پست شما طی 24 ساعت فقط 150 لایک می گیرد، یعنی تعامل بسیار ضعیف بوده است و اینستاگرام به فیک بودن فالوور های شما شک می کند

حذف شدن پیج از خطرات خرید فالوور اینستاگرام 

از دیگر خطرات خرید فالوور فیک اینستاگرام، حذف شدن پیج است و اگر در حال حاضر پیج شما چند هزار فالوور واقعی دارد ولی می خواهید با خرید فالوور تعداد مخاطبین خود را بیشتر کنید، این ریسک را بپذیرید که فالوورهای فیک ممکن است باعث حذف شدن پیچ شما شوند. البته اگر به سراغ شرکت های نامعتبر فروش فالوور اینستاگرام بروید این اتفاق ممکن است بیفتد و فالوور های فیک، پیج شما را به یک پیج تبلغیاتی و اسپمر تبدیل می کند ولی اگر شرکت فروشنده فالوور کاربلد باشد، می داند که باید برای جلوگیری از این مشکل، باید فالوور ها را به مرور زمان و طی چند ماه وارد حساب شما کند تا اینستاگرام شک نکند.

بی اعتماد شدن کاربران واقعی

چند سال قبل که کاربران اینستاگرام اطلاعات زیادی درباره این شبکه اجتماعی نداشتند، وقتی پیچی با تعداد فالوور بالا می دیدند به عنوان یک پیج معتبر به آن نگاه می کردند اما امروزه دانش مخاطبان اینستاگرام بالا رفته است و با مشاهده رقم فالوورهای پیج شما بلافاصله لایک و کامنت پست ها را بررسی می کنند و اگر تعداد لایک و کامنت ها قابل مقایسه با فالوور های پیج نباشد، مطمئن می شوند که فالوور فیک پیج شما زیاد است و کمتر اطمینان می کنند که این موضوع از دلایل ریزش فالوور نیز می باشد یعنی اگر کاربران واقعی صفحه پیشرفت و تعامل پیچ شما را نبینند، امکان دارد شما را آنفالو کنند.

برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید، شما باید در کنار خرید فالوور تولید محتوای جذاب هم داشته باشید تا کاربران با دیدن مطالب جذاب، پیج شما را فالو کنند.

3

مزیت خرید فالوور فیک اینستاگرام

پر واضح است که با خرید فالوور اینستاگرام و افزایش مخاطبین واقعی و ایرانی پیجتان، توجه کاربران بیشتری را به خدمات یا محصولات پیج خود جلب می کنید که باعث فروش و درآمد بیشتر می شود اما مزیت خرید فالوور فیک اینستاگرام چیست ؟ ایا خرید فالوور فیک اینستاگرام توصیه می شود ؟

اولین مزیت خرید فالوور فیک اینستاگرام، جلب توجه کاربران است. وقتی یک کاربر وارد صفحه شما شود و در نگاه اول تعداد فالوور ها نظرش را جلب کند، در مرحله بعد به سراغ پست ها می رود و اگر پست های ارزشمندی داشته باشید، شما را دنبال می کند ولی شاید این اتفاق با تعداد فالوور های کم اتفاق نیفتد و حتی با دیدن تعداد فالوور های کم، سراغ پست ها نرود.

4

هنوز برای خرید فالوور اینستاگرام نیاز به راهنمایی دارید ؟

تمام هدف این مطلب این بود که شما بدانید یکی از بهترین راه های رسیدن به فروش و درآمد بیشتر، فالوور های زیاد است ولی شما را با خطرات خرید فالوور اینستاگرام آشنا کردیم که با احتیاط تر برای خرید فالوور اقدام کنید و به این ترتیب مخاطبانی که وارد پیج تان می شوند، به شما اعتماد کنند و تبدیل به مشتری شوند. با تمام این توضیحات اگر هنوز برای خرید فالوور اینستاگرام نیاز به راهنمایی شوید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: