پایگاه خبری خانه فوتبال:

کسب اطلاعات در مورد نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام برای افرادی که در فضای اینستاگرام در حال معرفی محصولات و خدمات مختلف هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است. این شبکه اجتماعی که مدت زمان کوتاهی است موفق شده توجه بسیاری از مردم دنیا را به خود جلب کند، فضایی عالی برای تبلیغات است.

 افراد بسیاری در دنیا، بخشی از زندگی خود را در این فضا به نمایش می گذارند، در حالی که برخی دیگر به دنبال استفاده مفید از این شبکه اجتماعی هستند. از این رو با تبلیغات و ارائه خدمات خود در این فضا، به کسب درآمد بیشتر خود کمک می کنند. نکته مهمی که باید بدانید است که هر چه تعداد ویو پست ها در یک پیج بیشتر باشد، درآمد آن کسب و کار از تبلیغات بالاتر خواهد بود. پس باید در مورد نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام اطلاعات بالایی به دست آورید. 

بهترین راهکارها و نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام کدامند؟

برای این که بتوانید ویو پست اینستاگرام را افزایش دهید، راهکار مختلف بسیاری وجود دارد. اما از این میان بهترین راهکارها را باید چنین بیان کنیم:

استفاده از قابلیت پست مشترک اینستاگرام

قابلیت پست مشترک یا Instagram Collabs این امکان را به پیج شما می دهد که به صورت همزمان با پیج دیگری اقدام به انتشار پست خود نمایید. با این روش فالوورهای هر دو پیج قادر خواهند بود محتوای پیج دیگر را مشاهده کنند. این قابلیت علاوه بر افزایش ویو پست اینستاگرام، منجر به تعامل بیشتر پیج های همکار در این شبکه اجتماعی نیز خواهد شد. 

شناسایی مخاطبان خود برای افزایش ویو پست اینستاگرام 

یکی از نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام شناسایی مخاطبان پیش از انتشار پست در اینستاگرام است. پیج های اینستاگرامی که مخاطبان خود را شناسایی می کنند، می توانند از رنگ و تم بهتری برای پیج خود استفاده کنند. علاوه بر آن سبک نگارش محتواها، زمان انتشار و موارد دیگر را نیز در نظر گرفته و بهترین زمان را برای انتشار پست های خود انتخاب می کنند. با این راهکار بازدید از پست پیج مورد نظر افزایش خواهد یافت. 

رعایت نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام با حذف فالوورهای فیک

فالوورهای فیک در تمامی پیج های اینستاگرامی وجود دارند. این فالوورها همچون مارهایی خوش خط و خال، ظاهر زیبایی دارند اما در باطن می توانند منجر به نابودی پیج شوند. علت مضر بودن فالوورهای فیک، کاهش نرخ تعامل پیج شما با پیج های دیگر است. علاوه بر آن فالوورهای فیک از انتشار پست های شما به اکسپلور اینستاگرام نیز جلوگیری می کنند. اینستاگرام قابلیت ویژه ای دارد که در نیم ساعت اول انتشار پست در اینستاگرام، پست را به ده درصد از فالوورهای پیج نشان می دهد.

در صورتی که بازدید از این پست بین ده درصد فالوورها تعامل خوبی داشته باشد، پست را به دیگر کاربران نیز نشان خواهد داد. حال اگر ده درصد از فالوورهای پیج فیک باشند، درصد تعامل انتشار پست در پیج شما را به صفر می رساند. این مسئله می تواند آسیب جدی به تبلیغات در پیج شما وارد کند. 

انتشار تصاویر و ویدیوهای خلاقانه 

از دیگر نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام، باید به انتشار ویدئو و تصاویر با کیفیت و خلاقانه در پیج اشاره کنیم. اگر تصاویر و ویدئوهایی که در پیج منتشر می کنید خلاقانه و با کیفیت نباشند، کم کم باعث دلسرد شدن مخاطبان شما در پیج خواهد شد. از این رو دیگر آنها پست های شما را مشاهده نکرده و از فالو کردن پیج نیز پشیمان خواهند شد. از این رو استفاده از تصاویر و ویدئوهای خلاقانه و با کیفیت بالا، می تواند یک راهکار عالی برای افزایش ویو پست اینستاگرام باشد. 

خرید ویو پست اینستاگرام 

خرید ویو پست راهکاری موقتی اما سریع برای افزایش بازدید از پست های اینستاگرام است. پیج هایی که ویو پست پایینی دارند، می توانند با خرید ویو اینستاگرام به افزایش ویو پست های خود کمک بسیار زیادی نمایند. در این روش باید مبلغ مشخصی را بپردازید، تا پست هایی که مشخص کرده اید افزایش ویو داشته باشد. البته در نظر داشته باشید که خرید ویو برای تمامی پست هایی که در پیج منتشر می کنید ضروری نیست. 

از این رو بهتر است خرید ویو پست را به عنوان یکی از نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام، تنها برای پست های خاص که تاثیرگذاری بیشتری دارند در نظر بگیرید. با این عمل پست های ویژه خود را به افراد بیشتری نمایش داده و نظر آنها را به خود جلب خواهید نمود. 

انتخاب بهترین زمان برای ویو پست اینستاگرام

2

این که شما چه زمانی را برای انتشار پست اینستاگرام خود انتخاب می کنید، نکته مهمی است که می تواند به افزایش ویو پست کمک شایانی نماید. باید زمانی پست های پیج خود را منتشر نمایید، که بازدید کنندگان زیادی آنلاین هستند و نرخ تعامل پیج شما را بالا خواهند برد. می توانید برای یافتن بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام، از برنامه insights استفاده کنید. علاوه بر آن می توانید پست های خود را به صورت زمانبندی شده ارسال کنید تا ویو بیشتری را به خود اختصاص دهند. 

جدی گرفتن تبلیغات در اینستاگرام 

تبلیغات در همه کسب و کارها، از اصول پیشرفته ای برخوردار است. از این رو یکی از نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام را باید جدی گرفتن تبلیغات در این شبکه اجتماعی در نظر بگیریم. مهمترین و اصلی ترین وظیفه تبلیغات در اینستاگرام، افزایش بازدید از پست های پیج است. این تبلیغات منجر می شود تا بازدیدکنندگان به فالوورهای دائمی پیج شما تبدیل شوند. از این رو توجه به تبلیغات در این شبکه اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

انتخاب کپشن های قدرتمند اما کوتاه 

حتما به خاطر داشته باشید که یکی از نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام، استفاده از کپشن های کوتاه اما قدرتمند است. از توضیحات زیاد در کپشن به شدت پرهیز نمایید. زیرا افراد تنها برای سرگرمی از این شبکه ی اجتماعی استفاده می کنند. آنها زمان و حوصله زیادی ندارند که کپشن های طولانی را مطالعه کنند. در کنار کپشن کوتاه بهتر است از هشتگ های مختلف نیز استفاده کنید. با این روش بازدید از پست پیج خود را افزایش خواهید داد. 

بهینه سازی پروفایل اینستاگرام 

3

بهینه سازی پروفایل، یکی دیگر از نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام است. زیرا پروفایلی که شما برای پیج اینستاگرام خود انتخاب می کنید، در اصل ویترین مغازه شما به شمار می رود. از این رو باید با حساسیت و دقت بالایی ویترین مغازه خود را تنظیم کند که توجه فالوورهای بسیار زیادی را به خود جلب کنید. برای این کار بهتر است از جملات خلاقانه استفاده نموده و از عکس پروفایل مناسب استفاده کنید. از آنجایی که تمامی پیج های اینستاگرام استراتژی یکدیگر را کپی می کنند، برای دیده شدن شما باید یک روش خلاقانه را انتخاب کنید. 

می توانید از نام و نام کاربری مناسب برای پیج خود استفاده کنید تا با یک سرچ ساده بتوانید پیج را بیابید. همچنین در بخش بیو از هشتگ، ایموجی و جملات خلاقانه استفاده کنید، تا توجه فالوور به پیج شما جلب شود. با این راهکارها می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش داده و حتی بازدید از پست پیج خود را نیز افزایش دهید. 

بهترین خدمات افزایش ویو پست اینستاگرام را از کجا دریافت کنیم؟

4

دریچه 67 به عنوان پشتیبانی عالی، در کنار بیان نکات کلیدی افزایش ویو پست اینستاگرام، بهترین خدمات را برای افزایش ویو پست در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال آن هستید که با صرف هزینه ای مقرون به صرفه، بهترین خدمات را دریافت کنید، بهتر است به سایت دریچه 67 مراجعه کنید. کارشناسان این سامانه بهترین خدمات را با کیفیت بالا و قیمت ارزان در اختیار شما قرار می دهند تا نتیجه مطلوب را به دست آورید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: