پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

آموزش ارز دیجیتال مهمترین مبحث برای ورود به بازارهای مالی است. افرادی که قصد دارند وارد بازارهای مالی شوند در ابتدا باید به این حرفه علاقه داشته و برای آن زمان بگذارند. با استفاده از ارزهای دیجیتال شما بدون نیاز به دانستن روابط اقتصادی و سیاسی بین کشورها می توانید معاملات خود را انجام دهید.

 

آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

یک آموزش ارز دیجیتالخوب باید از مباحث پایه شروع به آموزش کند. یکی از این مباحث پایه آشنایی با صرافی های ایرانی و بایننس است. پس از آن شما برای ترید ارز دیجیتال نیاز به یک کیف پول دارید. کیف پول ها می توانند به صورت نرم افزاری یا سخت افزاری باشند که هر کدام از این کیف پول ها مزایا و معایب خود را دارند. پس از آن بهتر است در این دوره تریدینگ ویو و پرایس اکشن به شما آموزش داده شود.

پشتیبانی آموزش ارز دیجیتال

 

پشتیبانی آموزش

یک آموزش ارز دیجیتال مناسب باید برای رفع اشکال و پشتیبانی یک کانال ارتباطی برای شما فراهم کرده باشد که هر زمانی که شما برای رفع اشکالات خود نیاز به مشورت با شخصی داشتید یا این که در فهم دوره آنلاین دچار مشکل بودید بتوانید از آنها کمک بگیرید. مبحث پشتیبانی به ویژه در دوره های آنلاین بسیار مهم است.

برای یادگیری ترید ارز دیجیتال شما باید با اندیکاتور ها و الگوهای نموداری نیز آشنا باشید. پس از فهم این مباحث به سراغ تحلیل تکنیکال می روید و با استفاده از اندیکاتور ها می توانید روند قیمتی ارز دیجیتال در آینده را بررسی کنید. در واقع تحلیل تکنیکال از آنجایی می آید که بازارهای مالی بر اساس الگوهای خاصی در در حرکت هستند و به طور معمول روند برای حرکت یک ارز دیجیتال در بازار با یک الگو و پترن مشخص می شود.

 

کف و سقف قیمتی

هدف تریدر در بازارهای مالی خرید یک ارز دیجیتال در کف قیمتی و فروش آن در سقف قیمتی است تا بتواند از این معامله سود خوبی به دست بیاورد. با استفاده از تحلیل تکنیکال می توانید یک سطح سقف و کف قیمتی را برای ارز دیجیتال پیش بینی کنید. اندیکاتور ها می توانند با توجه به ترجیحات هر تریدر متفاوت باشند و هر شخص تفسیر متفاوتی از آن را ارائه دهد. به هیچ عنوان نمی‌ توان پیش‌بینی کرد که تحلیل تکنیکال به صورت صد در صدی صحیح است.

 

تحلیل تکنیکال

یکی دیگر از مباحث مهم در آموزش ارز دیجیتال تحلیل تکنیکال است. تحلیل تکنیکال برای شناسایی خط حمایت و مقاومت یک ارز دیجیتال است. هنگامی که یک ارز دیجیتال دچار ریزش قیمت شدید می شود، بسته حمایتی رسیده و پس از آن انتظار داریم که قیمت آن ارز دیجیتال به مرور افزایش یابد که به آن سطح حمایتی می گویند. گاهی اوقات نیز قیمت یک ارز دیجیتال تا جایی پیشرفت کرده و دیگر پس از آن توانایی صعود را ندارد که به آن سطح مقاومتی می گوییم و انتظار داریم که از آنجا قیمت ارز دیجیتال کاهش یابد. سطح حمایتی و مقاومتی یک ارز دیجیتال برای پیدا کردن زمان خرید و زمان فروش یک ارز دیجیتال استفاده می شود.

 

آموزش پرایس اکشن

پرایس اکشن یکی از روش های معاملاتی ارز دیجیتال است که تنها با استفاده از نمودار قیمتی اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال می کنند. در این روش علت هر شیب مثبت و منفی در نمودار قیمت را در رفتار سرمایه گذاران آن ارز می جویند. در این روش دیگر نیازی به نوشتن اندیکاتور و تحلیل های خاص ندارید. برخی تریدرها تنها با تکیه بر آموزش پرایس اکشن معاملات خود را انجام می دهند.

آموزش ارز دیجیتال

 

نکات مهم در آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

در آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز یکی از نکات مهمی که بر روی آن تاکید می ‌شود این است که با سرمایه گذاری کم وارد این بازار شوید؛ زیرا ممکن است هیجان ورود به بازار باعث ضرر و زیان شما شود. شما باید به دنبال معاملاتی باشید که بتوانید با پایین ‌ترین ریسک سود خوبی را به دست آورید. امنیت کیف پول نیز یکی از نکات بسیار مهم در امنیت معاملات است.

برای درک مناسب از یک بازار باید به اندازه کافی درباره آن بازار تحقیق کنید. برخی از اخبار و رویدادهای جهانی می توانند بر ارزش ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارند.

 

انواع معامله گران ارز دیجیتال

به طور معمول معامله گران ارز دیجیتال به چهار دسته تقسیم می شوند:

نوسان گیر ها افرادی هستند که برای سودهای کوچک و بسیار کوتاه مدت در طول روز چندین معامله انجام می ‌دهند. تریدر های روزانه به صورت ۲۴ ساعته و با استفاده از نوسانات کوتاه مدت بازار معامله می‌ کنند. تریدرهای کوتاه مدت یا میان مدت نیز افرادی هستند که با استفاده از تحلیل تکنیکال می توانند روند بازار را پیش بینی کنند. تریدر هایی نیز هستند که ارزهای دیجیتال را خریداری کرده و آنها را برای مدت طولانی نگه می دارند؛ در واقع به آنها تریدر منفعل گفته می شود.

طبق آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز شما باید در معاملات خود حد سود و ضرر را تعیین کرده و به آن پایبند باشید. با کمک گرفتن از حد سود و ضرر می توانید ترس و طمع خود را کنترل کنید. گاهی اوقات برخی از طرح تریدرها با دیدن روند مثبت بازار ارز دیجیتال خریداری شده را بیشتر از حد سود آن نگهداری می کنند؛ که این امر می تواند باعث ضرر زیاد آنها شود.

تنوع سبد خرید

 

اهمیت تنوع سبد ارز دیجیتال

مدرسان پیشتاز به شما می آموزد که با انجام تمرینات مکرر بین ریسک و سود خود تعادل ایجاد کنید. بهتر است که برای معامله ارزهای دیجیتال تنها از یک ارز دیجیتال استفاده نکنید و سبد خود را با ارزهای متنوعی شامل بیت کوین و آلت کوین ها پر کنید. هنگامی که پروژه های معاملاتی شما متنوع باشند، در صورت ضرر در یک ارز دیجیتال، احتمال سود در ارزهای دیگر را دارید.

کانال سیگنال ارز دیجیتال

 

کانال سیگنال ارز دیجیتال

هنگامی که شما با اصول پایه معاملات ارز دیجیتال آشنا شدید، می توانید با استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتالو بدون نیاز به انجام محاسبات و تحلیل ارزهای دیجیتال را معامله کنید در این روش شما از سیگنال های افراد متخصص کمک می گیرید. بهتر است برای عضویت در این کانال ها ابتدا از سوابق کاری و موفقیت‌ های صاحب کانال مطلع شوید. ممکن است افرادی با هدف سود شخصی سیگنال‌های اشتباهی را در کانال خود ارائه دهند؛ پس برای عضویت در کانال ارز دیجیتال باید بسیار محتاط باشید.

کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز با بهره گرفتن از تخصص بهترین اساتید خود، سیگنال های سوددهی را در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از سیگنال ها باید زمان ورود و خروج را در نظر بگیرید. با استفاده از سیگنال های این کانال دیگر نیازی به نوشتن اندیکاتورها و تحلیل های تکنیکال نخواهید داشت. بازار ارز دیجیتال نیاز به صرف زمان، به روز بودن و تحلیل های دقیق دارد. کانال سیگنال ارز دیجیتال برای افرادی مناسب است که می خواهند در این بازار حضور داشته باشند؛ اما زمان کافی برای این کار را ندارند.

مدرسان پیشتاز یکی از برترین ارائه دهندگان دوره های آموزش ارز دیجیتال در ایران است. شما می توانید در وبسایت مدرسان پیشتاز انواع آموزش ارز دیجیتال از پایه تا پیشرفته را بیابید. آموزش های جداگانه ای مانند آموزش پرایس اکشن نیز در وبسایت مدرسان پیشتاز قابل مشاهده است. مدرسان پیشتاز سعی کرده است از برترین اساتید ارز دیجیتال برای آموزش های خود استفاده کند و آنها را به صورت منظم به روزرسانی کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: