پایگاه خبری خانه فوتبال:

فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش ها بین کودکان تا جوانان می باشد. از این رو بسیاری از والدین تمایل دارند فرزندان شان از سنین کم آموزش های لازم برای فوتبال حرفه ای را کسب کنند. این اقدام، فرزندان را در برآورده شدن هرچه سریع تر و البته آسان تر آرزویشان برای حضور در مسابقات در سطوح بالا مانند تیم ملی کمک می کند. از آنجایی که شهر مشهد از لحاظ پرورش استعدادهای فوتبال در سطح کشور مطرح است، مدارس و باشگاه های فوتبال زیادی در این شهر وجود دارد. یکی از دغدغه های والدین انتخاب بهترین کلاس فوتبال در مشهد برای فرزندان شان می باشد که قصد داریم با معرفی ده باشگاه برتر در مشهد به والدین و نوجوانان در این مسیر کمک کنیم.

بهترین مدرسه فوتبال مشهد

از جمله ویژگی های یک مدرسه فوتبال مناسب برای سنین مختلف از کودکی تا بزرگسالی، بهره بردن از مربیان کارآزموده و باتجربه در این حوزه می باشد. مربیان ورزشی باید علاوه بر تجربه کافی، اطلاعات علمی به روز دنیا در حوزه فوتبال را نیز داشته باشند تا آموزش بازیکنان بااستعداد را از سنین پایین به درستی انجام دهند.

به طور قطع وجود مربیان مجرب، با برنامه و استراتژی دقیقی به آموزش مهارت های ذاتی و اکتسابی بازیکنان می پردازند. امکانات ورزشی باشگاه مورد نظر نیز از دیگر ملاک های بهترین مدرسه فوتبال می باشد. قطعا فراهم آوردن بهترین و مناسب ترین امکانات برای علاقه مندان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه 10 مدرسه، آکادمی یا بهترین کلاس فوتبال در مشهد را معرفی کنیم تا بتوانید بر اساس شرایط و موقعیت خود و فرزندتان بهترین انتخاب و تصمیم را برای آینده آنها داشته باشید.

باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد، بهترین آکادمی فوتبال مشهد

 

2

باشگاه فوتبال پیشگامان مشهد را از این جهت می توان بهترین باشگاه فوتبال مشهد دانست که آموزش های علمی فوتبال را با کمک فناوری های مدرن و با برنامه های منظم به علاقه مندان انجام می دهد. از سنین کم در این باشگاه می توانید پسران خود را دو نوع کلاس های تمرین در بخش عمومی و VIP ثبت نام کنید. افراد بعد از طی کردن دوره های مقدماتی می توانند برای حضور در مسیری حرفه ای تر در این رشته ورزشی از آموزش های بخش VIP باشگاه فوتبال پیشگامان بهره مند شوند.

آدرس: بین معلم ۴۵ و چهارراه دانشجو. شماره تماس: 09151113021

سابقه باشگاه: این باشگاه با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان در سال 1379 افتتاح شد. دارای مقام های زیادی است. در سال 1391 برای اولین بار به مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور صعود کرد و همچنین در سال 1392 به عنوان آکادمی نمونه کشور معرفی شد. از سال ۱۳۹۸نیز این باشگاه شروع به تشکیل تیم های امید و بزرگسال در لیگ برتر استان کرده است.

مدرسه فوتبال حرفه ای سایپا، استعدادیابی و آموزش به دختران و پسران

مدرسه فوتبال سایپا یکی از بهترین مدارس فوتبال مشهد می باشد. این باشگاه باسابقه یکی مراکز استعدادیابی فوتبال دختران و پسران در شرق کشور است.

آدرس: میدان تختی مشهد.

سابقه باشگاه: دارای موفقیت های زیادی مانند حضور در مسابقات شهرستان مشهد و استان و در لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور می باشد.

مدرسه فوتبال و باشگاه فوتبال کارول، دارای کلاس های خصوصی و عمومی

کارول از این جهت بهترین مدرسه فوتبال در مشهد شناخته می شود که دارای مجوز رسمی از فدراسیون فوتبال می باشد.

آدرس: بلوار امامت

ویژگی باشگاه: بهترین کلاس فوتبال مشهد به صورت کلاس های خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برای دختران و پسران در این باشگاه فراهم است. آموزش های این باشگاه تحت نظر کارشناسان ارشد علوم ورزشی، فیزیولوژی و مربیان مجرب کنفدراسیون آسیا انجام می شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پاکزاد، بهره گیری از مربیان باتجربه

بهره گیری از مربیان مجرب از مهترین ویژگی های این باشگاه فوتبال در مشهد است.

آدرس: خیابان هنرستان مشهد.

ویژگی باشگاه: این آموزشگاه پذیرای رده ‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید می باشد.

مدرسه فوتبال سرخ‌ پوشان حرفه‌ ای، جایی برای دختران و پسران بالای 7 سال

3

اگر به دنبال بهترین کلاس فوتبال مشهد برای دختران و پسران بالای 7 سال خود هستید می توانید مدرسه فوتبال سرخ پوشان حرفه ای را انتخاب کنید.

راه ارتباطی. شعبه 1: خیابان صیاد شیرازی. شعبه 2: خیابان طلاب

ویژگی های باشگاه: در این باشگاه از برترین مربیان برای برگزاری کلاس های آموزش فوتبال برای کودکان و نوجوانان در زمین چمن طبیعی کمک می گیرند.

مدرسه فوتبال استقلال، فوتسال و فوتبال پسران بالای 7 سال

استقلال یکی از مدرسه های ابتدایی فوتسال و فوتبال در مشهد است که می توانید بهترین کلاس فوتبال در مشهد را در این مدرسه بیابید.

آدرس: بین خیابان اسدالله زاده 11 و میدان تختی

ویژگی باشگاه: فقط کودکان 7 سال به بالا می توانند از کلاس های این باشگاه استفاده کنند. آموزش ها زیر نظر مربی باسابقه و بازیکن سابق تیم استقلال خواهد بود که دارای مدرک مربیگری از کنفدراسیون AFC می باشد.

باشگاه و مدرسه فوتبال دائمی پارسه، دارای تست رایگان لیگ های مشهدی

باشگاه فرهنگی ورزشی و مدرسه فوتبال پارسه را با توجه به امکاناتی که دارد می توان به عنوان بهترین باشگاه فوتبال مشهد معرفی کرد.

آدرس: میدان سعدآباد، ورزشگاه تختی

ویژگی باشگاه: این باشگاه برای پسران در گروه های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان کلاس های آموزشی برگزار می‌کند. همچنین این باشگاه فوتبال برای حضور در لیگ دسته یک و دو مشهد به صورت رایگان تست فنی برای متقاضیان انجام می دهد.

مدرسه فوتبال شادمهر خراسان، آموزش ها از مبتدی تا حرفه ای

اگر به دنبال بهترین مدرسه فوتبال برای پسران خود هستید، مدرسه فوتبال شادمهر خراسان را فراموش نکنید.

آدرس: امامت40

ویژگی باشگاه: در این باشگاه کلاس های آموزش فوتبال، برای پسران در سنین مختلف و در رده های آموزشی متفاوت، از مبتدی تا حرفه ای، برگزار می شود. بهره گیری از مربیان با مدارک آموزشی معتبر از کشورهای شرق آسیا از دیگر دلایل محبوبیت این مدرسه فوتبال است.

مدرسه فوتبال اترک، محیطی شاد برای آموزش

4

از ویژگی های این باشگاه وجود کارشناسان جوان برای آموزش پسران شما در محیطی بانشاط است.

آدرس: بولوار میثاق 29.

مدرسه فوتبال سهند، استعدادیابی و آموزش با مربیان مجرب

باشگاه و مدرسه فوتبال سهند خراسان دارای مجوز رسمی از اداره کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی است.

آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 43، مجتمع وحدت.

ویژگی باشگاه: استفاده از اساتید مجرب با مدرک معتبر AFC برای آموزش و استعدادیابی پسران در گروه های سنی مختلف که آن را به عنوان بهترین مدرسه فوتبال مشهد معروف کرده است.

سخن آخر

امروزه والدین می دانند تنها ابراز علاقه فرزندانشان از سنین پایین به ورزشی مانند فوتبال و انجام مسابقات تفریحی با دوستانشان نمی تواند ضامن موفقیت آنها در آینده در این ورزش پرطرفدار باشد. قطعا عملکرد بهتر بازیکنان فوتبال در بزرگسالی و در سطوح حرفه ای، با کمک آموزش از طریق مربیان فوتبالی با سابقه و برنامه های دقیق در این حوزه از سنین پایین اتفاق خواهد افتاد. از این رو والدین به دنبال بهترین مدرسه فوتبال هستند که بتوانند مسیر ورزشی فرزندان خود را در آینده تضمین کنند. معرفی ده باشگاه و مدرسه فوتبال در مشهد می تواند شما را در این مسیر یاری کند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: