پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

لیست مهدکودک های شیخ بهایی

میدان شیخ بهایی میدانی در محله ی ونک تهران واقع شده است. در این منطقه یکی از معروف ترین دانشگاه های دخترانه ی کشور به نام دانشگاه الزهرا قرار گرفته است. از طرفی دو دفتر مرکزی شرکت ملی نفت و گاز در این میدان واقع شده است. اگر به دنبال  لیست تمام کودک های شیخ بهایی هستید سایت هایی مثل رادیو کودک وجود دارند که با دسته بندی مهد کودک ها و توصیف عملکرد آنها در واقعیت میتوانند برای شما را راهنمایی کنند.

در این قسمت ما چند مهد کودک که در این منطقه واقع شده اند را به شما معرفی می کنیم:

مهدکودک و خانه کودک تامیلا در شیخ بهایی - - خیابان شیخ بهایی شمالی – کوچه امداد غربی – پلاک ۳۴

مهدکودک دهکده دانش - - امیرآباد شمالی، شهرک والفجر انتهای خیابان نهم جنب بازار شیخ بهایی طبقه اول

 

خانه کودک وارش شیخ بهایی - - ملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - شهانقی - پلاک 41

 

مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه یزدانمهر در سئول - - ونک، میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، خیابان ونک، جنب داروسازی شفا، پلاک 168

 

خانه کودک دینا شیخ بهایی - - میدان ونک - ملاصدرا - شیخ بهایی شمالی - کوچه قوام پور - کوچه پانزدهم -پلاک ٢٠

 

مهدکودک و خانه کودک تامیلا در شیخ بهایی - - خیابان شیخ بهایی شمالی – کوچه امداد غربی – پلاک ۳۴

لیست مهدکودک های جردن

بلوار نلسون ماندلا که با نام خیابان آفریقا و خیابان جردن هم بین مردم شناخته می شود یکی از خیابان های شناخته شده در شمال شهر تهران است. بیشتر مردم این خیابان را با نام جردن به خاطر می آورند. بلوار نلسون ماندلا به دو بخش تقسیم می شود. بخش شمالی آن با نام امانیه و بخش جنوبی آن با نام کاووسیه شناخته می شود. خیابان جردن از پایانه ی بیهقی و میدان آرژانتین در جنوب آغاز می شود و تا شمال ادامه پیدا میکند. این بزرگراه در جهت شرق از بزرگراه مدرس و بلوار میرداماد عبور میکند و در یک سرازیری به کوچه ای تحت عنوان مریم شرقی  در محله ی الهیه منتهی می شود و پایان می یابد. این محله از طریق ایستگاه متروی صدر، متروی میرداماد واقع در تقاطع میرداماد و متروی مصلی در بخش جنوبی دسترسی عمومی دارد. اگر به دنبال لیست کامل از کودک های جردن، آفریقا هستید سایت رادیو کودک اطلاعات مفیدی درباره ی مهد کودک های این منطقه برای شما جمع آوری کرده تا با کمترین فاصله ی مکانی بهترین انتخاب را پیش رو داشته باشید.

مهدکودک و پیش دبستانی باغ نیلوفر در جردن - - جردن، بالاتر از چهارراه جهان کودک، نبش والی نژاد، پلاک ٨٠

مهدکودک کلید مهربانی در جردن - - جردن، بالاتر از چهارراه جهان کودک، انتهای پدیدار، پلاک ۱۷

موسسه خلاقیت اندیشه کیان در جردن - - تهران،خیابان نلسون ماندلا(جردن)،کوچه سعیدی،پلاک ۲۰ واحد E1

موسسه خانه یادگیری پرسا در جردن - - جردن- انصاری- مهرداد- پلاک ۱۱

مهدکودک فرشته های کوچک در جردن - - خیابان ولی عصر، نلسون ماندلا (جردن)، بلوار شهنواز، خیابان احمدی، خیابان مشیری، پلاک ۲۰

مهد کودک و پیش دبستانی سرای محله امانیه - - خیابان ولیعصر، جردن، خیابان سعیدی، نبش مهرداد، پلاک ۳

مهد کودک پازل در گاندی - - خیابان گاندی جنوبی، کوچه 23، پلاک 3

مهد کودک رز در ظفر - - تهران، ظفر، خیابان جردن، خیابان بنیسی

مزرعه کودکی دانادل در قیطریه - - خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، بولینگ عبدو، طبقه اول

مهدکودک سیاره مهر در میرداماد - - داوودیه، کنارگذر میرداماد، خیابان آقا زاده فرد،خیابان سیفیه، پ ۲۶

مهد کودک در میرداماد

بلوار میرداماد که با نام خیابان میرداماد هم شناخته می شود در محله ی داودیه ی تهران قرار دارد. این محله در منطقه ی سه ی شهرداری تهران طبقه بندی شده است که در گذشته با نام بلوار پهلوی و بلوار ششم بهمن شناخته می شد.در بخش شرقی این بلوار خیابان شریعتی(جاده ی قدیم شمیران پیشین یا کوروش کبیر) قرار دارد و در غرب به خیابان ولیعصر(پهلوی پیشین) میرسد. مسیر های اصلی ای که با این خیابان تقاطع دارند شامل بزرگراه آفریقا(جردن)، خیابان مصدق(نفت پیشین) و بزرگراه مدرس اند.در بخش شرقی بلوار میرداماد از میدانی با نام میدان مادر(محسنی) عبور می کند. در تقاطع بلوار میرداماد و بزرگراه مدرس قسمتی از این خیابان از پلی روگذر تحت عنوان پل میرداماد عبور می کند. اگر به دنبال لیست کامل مهد کودک ها در میرداماد  باشید سایت هایی مانند رادیو کودک با دسته بندی این مهدکودک ها بر اساس محله ی مورد نظر شما به شما کمک می کنند.

مهدکودک سیاره مهر در میرداماد - - داوودیه، کنارگذر میرداماد، خیابان آقا زاده فرد،خیابان سیفیه، پ ۲۶

مهدکودک فرشته های کوچک در جردن - - خیابان ولی عصر، نلسون ماندلا (جردن)، بلوار شهنواز، خیابان احمدی، خیابان مشیری، پلاک ۲۰

مهد و پیش دبستانی گل سرسبد در میرداماد - - خیابان ولیعصر، بالاترازمیرداماد، خیابان قبادیان غربی، پلاک ۱/۱۸

مهد وپیش دبستانی دوزبانه رسش در میرداماد - - میرداماد ، میدان مادر ، خیابان شاه نظری ، دانشکده علوم توانبخشی

مهد و پیش دبستانی فروغ ایران در میرداماد - - میرداماد - نرسیده به خیابان نفت جنوبی - خیابان ۱۲ بهمن - کوچه ۱۲ بهمن - پلاک ۱۷

مهد کودک و پیش دبستانی مهرتابان در میرداماد - - میرداماد، خیابان البرز، خیابان تابان شرقی، پلاک ۴۴، طبقه اول

مهد و پیش دبستانی ایران زمین در میرداماد - - میرداماد ، کازرون ،کوی نهم نفت ، پلاک۱۲

مرکز پیش دبستانی و مهد کودک بهار در میرداماد - - خیابان میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه نظری،، نبش خیابان ابن سینا

مهدکودک ما در جردن - - نلسون ماندلا، بلوار گلستان، خیابان گیتی، نبش مشیری و علوی، پلاک ۲

خانه کودک بازیستن در شریعتی - - خیابان شریعتی، پایین تر از میرداماد، روبروی بیمارستان کودکان مفید، کوچه بهشت آسا، پلاک ۹، خانه کودک بازیستن

مهدکودک حضرت مریم در میرداماد - - تهران،داوودیه،خ شاه نظری،خ دهم

اما چرا انقدر مهد کودک رفتن کودکان اهمیت دارد؟

هنگامی که صحبت از تربیت و پرورش کودکان می‌شود، انتخاب مهدکودک به عنوان یک مرحله حیاتی در رشد اجتماعی و عاطفی آن‌ها شناخته می‌شود که نقش مهمی در توسعه مهارت‌های اجتماعی و نحوه وابستگی و ارتباط آن‌ها با والدینشان دارد.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مهدکودک، فرصتی است که به کودکان می‌دهد تا با همسالان خود در تعامل و مهارت‌هایی مانند همکاری، اشتراک‌گذاری و حل تعارض را یاد بگیرند تا متوجه شوند که چگونه در یک محیط گروهی کار کنند و به دیگران احترام بگذارند، این مهارت‌ها برای موفقیت در مدرسه و بعدها در زندگی حرفه‌ای ضروری هستند.

علاوه بر تقویت مهارت‌های اجتماعی، مهدکودک به کودکان کمک می‌کند تا استقلال و اعتماد به نفس خود را توسعه دهند تا برای رفع نیازهای خود به خودشان (نه دیگران) تکیه کنندو در محیط‌های جدید احساس راحتی بیشتری داشته باشند و به تدریج وابستگی کمتری به والدینشان نشان دهند.

از طرف دیگر، تجربه مهدکودک می‌تواند تأثیر مثبتی بر روابط کودکان با والدینشان داشته باشد که با افزایش استقلال کودک، والدین ممکن است متوجه شوند که فرزندشان کمتر نیازمند مراقبت مداوم است، که این موضوع می‌تواند به کاهش فشار و تنش‌های خانوادگی منجر شود و وقتی کودکان زمانی را دور از والدین خود می‌گذرانند، اغلب ارزش حضور و توجه آن‌ها را بیشتر قدر می‌دانند.

مهدکودک نه تنها محیطی برای بازی و سرگرمی کودکان است، بلکه نقش مهمی در آموزش و پرورش آن‌ها ایفا می‌کند و مهارت‌های اساسی زندگی را که برای رشد شخصیتی و آموزشی‌شان ضروری است، به آن ها می آموزد.

یکی از جنبه‌های مهم مهدکودک، تمرکز بر توسعه مهارت‌های اجتماعی و عاطفی است که در مهدکودک یاد می‌گیرند چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنند، نوبت‌گیری کنند و در فعالیت‌های گروهی شرکت نمایند که این مهارت ها برای موفقیت در مدرسه و حرفه‌ای آینده بسیار مهم هستند.

علاوه بر مهارت‌های اجتماعی، مهدکودک‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا مهارت‌های اولیه آموزشی مانند شناخت اعداد، حروف، رنگ‌ها و اشکال را یاد بگیرند که این نوع یادگیری از طریق بازی و فعالیت‌های عملی صورت می‌گیرد که انگیزه و علاقه کودکان را به یادگیری افزایش می‌دهد.

برنامه‌های آموزشی در مهدکودک‌ها غالباً شامل فعالیت‌های هنری، موسیقی و حرکتی هستند که به رشد خلاقیت و تخیل کودکان کمک می‌کند تا ایده‌ها و احساسات خود را بیان کنند و به آن‌ها کمک می‌کند تا درک بهتری از خود و دنیای اطراف‌شان داشته باشند و در یک محیط ساختارمند، مهارت‌های اساسی مانند تمرکز، توجه و پیروی از دستورالعمل‌ها را یاد بگیرند و تاثیر این موارد را در موفقیت تحصیلی در سال‌های آتی می بینند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: