پایگاه خبری خانه فوتبال:

استراماچونی سرمربی سابق استقلال به زودی برای سومین بار پدر خواهد شد و در ماه آگوست فرزندش را در آغوش خواهد گرفت و این خبر را همسر وی با انتشار پیامی فارسی خبر داده است.
همسر سرمربی سابق استقلالی ها که علاقه زیادی به ایران پیدا کرده است و هواداران استقلالی ها هنوز در صحفه شخصی وی به او پیام می دهند با انتشار عکسی از دوران بارداری خود خبر از به دنیا آمدن فرزند سومش در ماه آگوست داده است.

VW45fldFEwh9

بارداری همسر استراماچونی

آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال که محبوبیت زیادی بین هواداران این تیم دارد، در آستانه پدر شدن است. همسرش دالیلا تصاویری در اینستاگرامش منتشر کرده که نشان می دهد باردار است و فرزند سوم آنها به زودی دنیا خواهد آمد.

همسر استراماچونی که فرزند سومش را باردار است، روزگذشته دو عکس از به دنیا آمدن فرزندانش به اشتراک گذاشت که هواداران استقلال را به اشتباه انداخت و آنها به تصور اینکه او فرزند سومش را به دنیا آورده، تبریک گفتند که دالیا را به گذاشتن پیام به زبان فارسی وا داشت.

b0XcCK3xd8bX

عکس منتشر شده با پیام فارسی همسر استراماچونی

بارداری همسر استراماچونی و پیام وی به استقلالی ها

همسر استراماچونی با انتشار عکسی در صحفه شخصی اش نوشت : سلام به همگی، دیروز‌ من ۲ تا عکس‌ از لحظه به دنیا آمدن فرزندانم Giulio و Elena پست کردم. فرزند سوم من هنوز به دنیا نیومده و به امید خدا در ماه آگوست به دنیا خواهد آمد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: