پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی سوئیس: شایسته این صدرنشینی بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس، تیمش را شایسته صدرنشینی در گروه B جام جهانی ۲۰۲۶ دانست.
«مورات یاکین» سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس پس از برد ۲ بر یک شاگردانش مقابل کانادا و صعود به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله یک‌شانزدهم نهایی گفت: حالا روزهای بیشتری برای استراحت داریم و می‌توانیم مدت بیشتری ریکاوری کنیم. امیدوارم بتوانیم روی جزئیات کار کنیم. باید دوباره سازماندهی شویم، تمرکزمان را بالا ببریم و به نکات مهم توجه کنیم. این وقفه نه‌تنها برای بازیکنان، بلکه برای کادر فنی نیز اهمیت زیادی دارد. تیم ما در چند روز آینده حریف مرحله بعدی را خواهد شناخت و باید برای یک چالش جدید آماده شویم.
وی عنوان کرد: فشار زیادی روی ما بود، چون نیاز داشتیم پیروز شویم. حالا این کار را به عنوان یک تیم انجام دادیم و فکر می‌کنم شایسته جایگاهی هستیم که در آن قرار داریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: