پایگاه خبری خانه فوتبال:

فیلم سینمایی سرخپوست؛ آخرین ساخته نیما جاویدی، دومین فیلم پرفروش سینمای این روزهاست.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، معادلات فروش سینما در روزهای اخیر کمی تغییر کرده‌است، بر خلاف این عقیده که ساخت کمدی فرمول تکرار فروش در سینماست، شاهد برتری فروش در فیلمهای تولید شده در ژانر اجتماعی هستیم، به طوری که فیلم «شبی که ماه کامل شد» نرگس آبیار اولین فیلم و «سرخپوست» نیما جاویدی دومین فیلم پرمخاطب سینماست.

فیلم سرخپوست در لوکیشنهای متعدد فیلمبرداری نشده اما در همین لوکیشنهای محدود تنوع تصویری فراوانی دارد و همین تنوع تصویر کار ساخت را طولانی‌تر و پیچیده‌تر کرده‌است، در ادامه کلیژی از پشت صحنه این فیلم می‌بینید:

سرخ‌پوست به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، دومین فیلم برگزیده‌ی مردمی در جشنواره فجر بود که با بازی نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی و حبیب رضایی و با حضور مانی حقیقی از چهارشنبه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

در خلاصه داستان سرخ‌پوست آمده است: سال 1347، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ درحال‌توسعه‌ی شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: