پایگاه خبری خانه فوتبال:

نسیم فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. نسیم ادبی سال هاست با ابراهیم ثباتی ازدواج کرده است و متاهل میباشد.

به گزارش سایت خبر روز، نسیم ادبی ویدئو خوانندگی خود را منتشر نموده است. 

ماجرای ازدواج نسیم ادبی

نسیم ادبی: برای بازی در تئاتر «شمس پرنده» به کارگردانی خانم پری صابری دعوت شدم و ابراهیم هم برای ساخت موسیقی در همان تئاتر همکاری داشت و آشنایی اولیه مان به این صورت شکل گرفت. مدتی گذشت و قرار شد تئاتر «آنتیگونه» به کارگردانی خانم صابری در ایتالیا روی صحنه برود و من و آقای اثباتی در این سفر کاری همسفر شدیم که همین سفر باعث شد بیشتر یکدیگر را بشناسیم. آشنایی مان به سال 80 برمی گردد و هفت سال است که با هم ازدواج کرده ایم.

 ابراهیم اثباتی از سال 73 فعالیت خود را با تئاتر موسیقی شروع کرد، او عاشق فضای دراماتیک است و تابحال بالای 60 تئاتر موسیقی ساخته است.

 خصوصیات اخلاقی همسر

آقای ثابتی به گفته نسیم ادبی بسیار معاشرتی و خونگرم است، ایشان بسیار آدم جذابی در جمع هاست و از کمک کردن به دیگران لذت می برد. در هر جمعی حضور داشته باشد، همه دوست دارند با او صحبت و درددل کنند.

خانه موسیقی

 خانم ادبی می گوید من عاشق ساز و موسیقی هستم، در خانمان مرتب نوای موسیقی شنیده می شود، کلا ابراهیم همیشه در خانه مشغول ساز زدن است.

موسیقی با زندگی ما عجین شده است.

هدیه همسر

 بهترین و بیشترین هدیه‌ ای که از همسرم گرفتم موبایل است همیشه از سر بدشانسی یا موبایل‌ هایم گم شده‌ اند یا دزد زده یا از دستم افتاده و نابود شده‌ اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: