پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی در ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس به دنیا آمد. آلبوم وایسا دنیا از کارهای مشهور اوست.

 

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی اهل بندرعباس است. وی ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌ مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد. او تحصیلات خود را در رشته موسیقی در دانشگاه استکهلم سوئد در مقطع لیسانس انجام داد.

حاج عباس پدرش برای تقویت درس ریاضی رضا که چندان خوب نبود از معلمی خواهش میکند تا چند جلسه ای با رضا ریاضی کار کند بعد از ساعتی حل مساءل ریاضی معلم متوجه می شود رضا عاشق موسیقی است.

همین موضوع موجب می شود تا جلسات بعدی با معلمی که هم ریاضی می داند هم موسیقی برای رضا بسیار جذاب تر باشد، رضا کم کم با استعداد ذاتی خود گیتار را یاد میگیرد و چند آهنگی هم با کیفیت پایین ضبط کرده است

که بین جوانان بندری دست به دست می شود همین استعداد و اعتماد به نفس باعث می شود تا از شهرداری و هتل همای بندرعباس به رضا برای اجرای برنامه پیشنهاد شود رضا با خوشحالی می پذیرد و اصلا نگران حرف و حدیث ها نیست

داستان خاصی نداشت، در سفر به آلمان از طریق دوستانم با خانواد‌ه‌ای آشنا شدم و در مدتی که آنجا بودم احساس کردم باید به این اندیشه باشم که تفکری جز تفکر خودم را بپذیرم، ضمن اینکه همسرم خیلی آدم صادقی است. برخلاف من عصبی نیست، خیلی لبخند می‌زند، مهربان است، آدم‌ها را دوست دارد و به بچه‌ها عشق می‌ورزد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: