پایگاه خبری خانه فوتبال:

تصویری از چهره جدید و متفاوت یکتا ناصر پس از جراحی زیبایی و زاویه سازی فک و صورت

8HhMMiz815Ur

یکتا ناصر هنرپیشه معروف ایرانی با منوچهر هادی ازدواج کرده و متاهل است. آنها یک فرزند دختر به نام سوفیا دارند. یکتا ناصر بازی در سریال اولین شب آرامش، عید آن سالها و فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم را در کارنامه خود دارد. اخیرا این بازیگر جراحی زیبایی و زاویه سازی فک و صورت کرده و به همین دلیل چهره اش تغییر کرده است. در قسمت زیر تصویری از چهره جدید یکتا ناصر را قرار داده ایم. 

Z7NdxhutENHg

یکتا ناصر بازیگر ۴۱ ساله کشورمان می باشد.

این بازیگر اقدام به انجام جراحی زیبایی و زاویه سازی فک و صورت کرده است که همین موضوع باعث تغییر چهره وی شده است.

ازدواج و همسر یکتا ناصر

یکتا ناصر در اسفند ۹۴ با منوچهر هادی کارگردان سینما که در فیلم من سالوادر نیستم با یکدیگر همکاری داشتن ازدواج کرده است و صاحب یک دختر بنام سوفیا هستند. یکتا ناصر با مهریه ۵ سکه طلا به عقد منوچهر هادی درآمد و زندگی ساده خود را در خوشبختی شروع کردند. این خوشبختی با تولد دخترشان سوفیا صدچندان شد.

 

udXLyVyGkmAZ

یکتا ناصر و دخترش سوفیا

منوچهر هادی متولد ۱۳۵۱ در تهران، کارگردان است. پس از اتمام تحصیلات و گرفتن دیپلم وارد کارهای هنری شد، از بازیگری تا دستیاری و تدراکات را تجربه کرد و در نهایت در سال ۱۳۸۵ اولین فیلمش با نام تلاطم را ساخت، سپس در ادامه راه چندین فیلم موفق ساخت و در حال حاضر بعنوان کارگردان و نویسندهفعالیت جدی دارد.

O6LkzLo2qWLD

غرور یکتا ناصر

یکی از حرف هایی که درباره یکتا ناصر زده می شود این است که می گویند او آدم مغروری است اما خودش این موضوع را قبول ندارد و می گوید: متاسفانه به خاطر چهره ام برای همه این تصور پیش می آید که یکتا ناصر دچار غرور شده و خودش را می گیرد اما در واقع این طور نیست .

سیمرغ و ساعد نیوز

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: