پایگاه خبری خانه فوتبال:

هنوز قیمت جدید خودروهای داخلی رسماً به شرکت های خودروساز ابلاغ نشده اما تا همین جا هم دلالانی که برای سودهای میلیونی خودرو احتکار کرده بودند، امروز مجبور به فروش خودرو با قیمت پایین تر هستند
 بعد از چانه زنی بسیار در نهایت  قیمت های جدید خودرو مصوب شد و محصولات ایران خودرو در کارخانه فقط مجوز افزایش 10 درصدی و محصولات سایپا هم مجوز رشد 23 درصدی قیمت را کسب کردند. در این میان  سود فروش خودرو در بازار هم 10 درصد در نظر گرفته شد.
اعلام این ارقام باعث شد بازار خرید و فروش خودرو که در طول یک ماه اخیر رکوردهای مختلفی را در افزایش قیمت ها تجربه کرده بود با کاهش قیمت و حتی توقف معاملات روبه رو شود.
در حال حاضر دو روز از تصویب قیمت های جدید می گذرد و خودرو همچنان روند کاهشی قیمت را تجربه می کند. به اعتقاد فعالان بازار طی روزهای اخیر خودروهای داخلی با کاهش 30 میلیون تومان و خودروهای مونتاژی با کاهش 80 میلیون تومانی قیمت روبه رو شده است .
البته هنوز قیمت خودروهای داخلی رسماً به شرکت های خودروساز ابلاغ نشده تا بازار با نرخ های با ثبات مواجه شود اما دلالانی که برای سودهای میلیونی خودرو احتکار کرده بودند امروز مجبور به فروش خودرو آنهم با قیمت پایین هستند.


کاهش نرخ سود بانکی چقدر و به خواست کیست؟


آغاز بازرسی‌های سازمان صمت در بازار خودرو/ فروش خودرو صفر فقط ۱۰درصد بالای قیمت کارخانه

رئیس سازمان صنعت استان تهران از شروع بازرسی‌های این سازمان از بازار خودرو خبر داد و گفت: در صورت تخلف و فروش قیمت خودرو صفر در بازار، پرونده به تعزیرات ارسال می‌شود.

8xVyLv1dkkFM

​یدالله صادقی در خصوص  بازگشایی صنوف پرخطر اظهار داشت: هنوز تصمیمی در خصوص این مشاغل گرفته نشده و تا زمانی که ستاد ملی کرونا نظر خود را اعلام نکند، نمی‌توان پیش‌بینی در این خصوص داشت.

وی در خصوص بازرسی بازار خودرو نیز گفت: پس از اینکه ٢٢ اردیبهشت ماه (دوشنبه) ستاد تنظیم بازار قیمت‌گذاری خودرو را اعلام کرد و مقرر شد قیمت خودرو صفر در بازار 10 درصد بالاتر از نرخ کارخانه، به‌فروش برسد، بازرسی‌های سازمان صنعت در این خصوص شروع شد.

رئیس سازمان صنعت استان تهران ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز دستورالعمل قیمت‌گذاری رسماً ابلاغ نشده است ولی سازمان صمت کار بازرسی را شروع کرده و درصورت شکایت و یا تخلف فروش خودرو در نمایشگاه‌های ماشین بیش از نرخ مصوب، پرونده به تعزیرات ارسال می‌شود.

 دوشنبه ٢٢ اردیبهشت ماه سال جاری پس از کش‌وقوس‌های زیاد، قیمت خودرو در جلسه ستاد تنظیم بازار مشخص و روش و نحوه فروش محصولات ایران خودرو و سایپا  تصویب شد، بر این اساس قیمت محصولات سایپا به‌طور متوسط ٢٣ درصد و ایران خودرو 10 درصد افزایش یافت، همچنین قیمت خودروی صفر در بازار آزاد فقط با 10 درصد بیشتر از قیمت کارخانه فروخته می‌شود.

قیمت ال ۹۰ و ساندرو در بازار چند؟ +جدول

اقتصاد آنلاین – پیام مصطفایی: آنچه در زیر می‌آید قیمت روز انواع سواری ال ۹۰ و ساندرو در سطح بازار پایتخت است که در اردیبهشت ماه ۹۹ بدست آمده است. لازم به توضیح است؛ سواری‌های زیر ممکن است به دلایل مختلف از جمله تصادف و وجود لکه رنگ و یا فروش فوری خودرو از سوی مالک به علت نیاز ضروری به پول نقد، کمتر یا بیشتر از قیمت‌های رایج در بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم عرضه شود؛ به دلیل نوسانات اخیر بازار، بازه قیمتی (حداکثر و حداقل قیمت خودروهای فایل شده در بازار)، منتشر شده است.

(قیمت‌های اعلام شده در جدول مربوط به آگهی‌های فروش است)

 

ssssssss

51B1WtzVGlav

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: