پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی پاکدل با تایید عاطفه رضوی با رعتا آزادی ور ازدواج کرد. او در تیرماه 1359 بدنیا آمد. مهدی پاکدل در شهر اصفهان متولد شد. مهدی پاکدل دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.مهدی پاکدل قبلا همسر بهنوش طباطبایی بود.

اولین بار عاطفه رضوی، از بازیگران جوان سینما و همسر حسین پاکدل در صفحه اینستاگرام خود عکسی را از این دو نفر منتشر کرد و خبر از ازدواج آنها داد.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی

رعنا آزادی‌ور (متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی  با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.
​رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین رعنا آزادی ور در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی

گفتنی است که مهدی پاکدل پیش از این با بهنوش طباطبایی در سال ۸۹ ازدواج کرده بود، اما این زندگی مشترک چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال ۹۵ از هم جدا شدند.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی

مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد، او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود، داستان فیلم درباره دختری به نام مهتاب است که که در حال مسابقه با ماشین ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار میکند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.

 علایق مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل از شلوغی خوشش نمی آید. عاشق هیجان است و از خرافات متنفر است. خوش قول است. همه رنگها را دوست دارد. هنرپیشه مورد علاقه اش جانی دپ است و سریال هزاردستان را دوست دارد. پاتوقش تئاتر شهر است.

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل سابقه طراحی و اجرای ده ها پوستر تئاتر را دارد، او تدوینگر در استودیو نماهنگ اول از سال 1378 تا 1381 بوده و همچنین گرافیست در کانون تبلیغاتی تینانوا از سال 1381 تا 1383 را بر عهده داشته است.

ازدواج و جدایی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی بواسطه بازی در فیلم مصائب دوشیزه با یکدیگر آشنا شدند و در اسفندماه 1389 با هم ازدواج کردند ولی بعد از 6 سال زندگی مشترک این زوج هنرمند در سال 1395 از یکدیگر جدا شدند.

 

مهدی پاکدل

خانواده هنرمند مهدی پاکدل

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل دو برادر هنرمند به نام های حسین و مسعود دارد. حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان است و مسعود پاکدل عکاس و برنامه ساز میباشد، حسین پاکدل همسر عاطفه رضوی بازیگر معروف سینما و تلویزیون است. 

مهدی پاکدل

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: