پایگاه خبری خانه فوتبال:

ساره بیات از بازیگران مشهور و توانمند کشورمان است که فعالیت خود را از تئاتر آغاز نموده و با بازی در سریال بی گناهان توانست به شهرت فراوانی برسد. ساره بیات در فیلم های مختلفی بازی نموده و در هریک از آنها چهره و استایل متفاوتی دارد اما به طور کلی ساره بیات چهره دلنشین و زیبایی دارد. در این بخش از نمناک بیشتر با سبک آرایش خاص و زیبای ساره بیات آشنا شوید

ساره بیات

ساره بیات

سادگی راز زیبایی آرایش ساره بیات است

ساره بیات جزو بازیگرانی است که هیچ عمل زیبایی روی چهره اش انجام نداده است. ساره بیات از نظر قد و وزن ایده آل است, قد او 160 و اندام متناسبی دارد که او را خوش استایل تر میکنند.

ساره بیات دارای چشمان درشت و مهربانی است که این خصوصیات جذابیت چهره اش را افزایش داده است، او همیشه آرایشی متناسب با چهره خود انجام می دهد. بسیاری از طرفداران ساره بیات معتقدند که او شباهت زیادی به آشواریا رای و برخی دیگر می پندارند که او شبیه به بیرجه آکالای بازیگر ترکیه ای سریال شمیم عشق است.

سادگی ساره بیات

آرایش چشمان درشت و روشن ساره بیات

آرایش کردن اصول خاص خود را دارد، هر نوع از مدل چشمی نوع خاصی از آرایش را می طلبد. آرایش چشم مناسب سبب افزایش زیبایی چشمان خواهد شد. ساره بیات چشمانی درشت و روشن دارد و در آرایش چشمانش برخی از ترفندهای آرایشی را رعایت می کنند تا چشمانی گیرا و زیبا داشته باشد.

اگر شما نیز چشمانی درشت و به رنگ عسلی یا قهوه ای روشن دارید در آرایش چشمانتان نکات زیر را رعایت کنید:

قبل از آنکه شروع به آرایش کنید حتما تشخیص دهید که شکل چشمان شما به چه صورت است. اینکه گوشه های انتهایی چشمان شما صاف، افتاده یا رو به بالا است بسیار مهم خواهد بود. بنابراین قبل از شروع به کار از خود یک عکس گرفته و به خوبی به چشمان خود نگاه کنید. گوشه های چشمان ساره بیات رو به پایین نیست و کمی هم پف دارد برای همین است که تمرکز اصلی آرایش چشم او روی گوشه چشمانش است و در بخش های داخلی تر سعی می کند با یک سایه رنگ روشن چشمانش را آرایش کنید.

برای آنکه یک آرایش چشم درشت و کشیده داشته باشید، زیر سازی آرایش و چشم خود را انجام دهید. برای اینکار از پرایمر سایه استفاده کنید تا روی پلک شما کاملا صاف و آماده شده باشد.

چهره زیبای ساره بیات

اگر چشمانی درشت دارید روی همان خط استخوان پلک خود را سایه بزنید.

داخل چشم خود را با رنگ های ملایم سایه زده و از سایه های تیره تر و یا رنگی برای انتهای خارجی پلک خود استفاده کنید.

زیر ابرو ها را با سایه ای روشن رنگ آمیزی کنید تا خطای دید ایجاد شده منجر به زیبایی و بزرگتر نشان دادن چشمان شما شود.

برای داشتن آرایش چشم درشت برجسته به مژه های خود ریمل بزنید.

ریمل زدن به مژه های پایینی بستگی به چشم های شما دارد زیرا این کار در برخی از خانم ها باعث ریز شدن چشم ها میشود در برخی دیگر باعث درشت و جذاب شدن چشم ها میشود, شما هم یکبار امتحان کنید ببینید ریمل زدن به مژه های پایینی برایتان خوب است یا نه.

بهترین آرایش ابرو برای کسانیکه می خواهند چشمانی درشتر داشته باشند پهن و کمی بلند است.

ریمل زدن

آرایش صورت ساره بیات

فاکتورهای زیادی در زیبایی صورت مطرح هستند که یکی از مهم ترین آنها شکل صورت است. ساره بیات صورتی زاویه دار دارد و فرم صورتش به گونه است که از چهار طرف دارای زاویه است و فرد دارای این شکل صورت یک خط فک برجسته و یک پیشانی عریض جذابیت خاصی پیدا می کند.

جذابیت ساره بیات

آرایش لب ساره بیات

بارها در مطالب بخش دنیای مد نمناک گفته ایم که لب های برجسته البته نه بیش از حد برجسته شما را زیباتر و جذاب تر می کند. ساره بیات هنرمند زیبای کشورمان از رژلب هایی با تناژ قهوه ای و بنفش برای لبهای خود استفاده می کند. او به طور طبیعی لب های پری دارد که زیبایی او را افزایش داده است.

اگر دوست دارید لب هایتان برجسته و زیبا مانند ساره بیات شود لازم نیست برای برجسته شدن لب هایتان به سمت تزریق ژل روی آورید شما می توانید با چندین ترفند لب های برجسته و زیبا داشته باشید، به این روش که:

با استفاده از رژلب، برق لب و کانسیلر لب هایتان را برجسته و پر نمایید.

خط لبی همرنگ رژتان انتخاب کرده و دور لبتان را خط بکشید.

با دقت رژ لب خود را به لبهایتان بزنید و کمی سایه ی سفید در مرکز لب، روی رژ لب بمالید و آن را پخش کنید.

سپس بر روی رژلب برق لب بزنید.

فرم لب تان را با استفاده از کانسیلر تصحیح کنید.

انتخاب رنگ رژ لب سلیقه ای است ولی رژ لب پر رنگ لب ها را باریک تر نشان می دهد.

راز پوست زیبای ساره بیات

ساره بیات پوستی زیبا و عاری از کک و مک دارد. پوست او مانند خواهرش سروین روشن نیست ولی رنگ پوست او سبزه نیز محسوب نمی شود. گرچه منشأ اصلی زیبایی پوست در انسان به ژن او مربوط می شود ولی عوامل دیگر را هم نمی شود نادیده شمرد.

نیاز نیست راز زیبایی وپوست ساره بیات را از خودش سوال کنیم چراکه می دانیم تمام سلبریتی ها و افراد زیبا پوست رازهای یکسانی برای این مسئله دارند و آنهم داشتن سبک زندگی سالم و تغذیه مناسب است که بارها و بارها جزئیات آن را در بخش های مختلف بهداشت و سلامت نمناک بازگو کرده ایم.

مدل آرایش ساره بیات

تغذیه و رژیم غذایی که افراد مصرف می کنند ارتباط مستقیمی با زیبایی و درخشندگی پوست آنها دارد. استفاده از میوه جات و سبزیجات تازه می تواند نقش مهمی در داشتن پوستی زیبا ایفا کند. همچنین استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب مناسب نیز برای داشتن پوستی زیبا لازم است.

ورزش کردن نیز از عوامل مهم در زیبایی هستند زیرا با ورزش کردن میزان خونرسانی به بدن افزایش پیدا می کند بنابراین خون بیشتری به سطح پوست رسیده و شادابی بیشتری به آن می بخشد. همچنین نوشیدن آب به میزان کافی نه تنها به کارکرد دستگاه های مختلف بدن کمک می کند، بلکه تاثیر مستقیمی در میزان شفافی پوست دارد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: