پایگاه خبری خانه فوتبال:

 مهدی پاکدل در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد. مهدی پاکدل بازیگر آرام و بی حاشیه دنیای هنری است.  مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی است. مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ هم از یکدیگر جدا شدند و در ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ازدواج مجدد کرد. مهدی پاکدل آلبومی به نام در انعکاس کوچه‌های خیس را منتشر کرده‌است

801988_737

بیوگرافی مهدی پاکدل:

مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد، او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود، داستان فیلم درباره دختری به نام مهتاب است که که در حال مسابقه با ماشین ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار میکند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.

مهدی پاکدل در سال 81 برای بازی در سریال با من بمان انتخاب شد و اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد، پاکدل با بازی خوبی که در این سریال از خود نشان داد راه را برای خودش باز کرد و بعد از آن برای بازی در سریال مروارید سرخ انتخاب شد. با من بمان عنوان سریالی است که به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1381 تولید و از آنتن شبکه سوم سیما پخش شد، یکتا ناصر، سام درخشانی، هما روستا و افسانه بایگان دیگر بازیگران این مجوعه تلویزیونی هستند.

mehdi-pakdel-2مهدی پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه در کنار بهنوش طباطبایی به ایفای نقش پرداخت و آشنایی این دو هنرمند در این فیلم باعث ازدواج آن ها شد. این فیلم توسط مسعود اطیابی ساخته شده و درباره دختری مسیحی به نام ژان با بازی بهنوش طباطبایی است که در صدد ازدواج با نامزدش آندره میباشد ولی بر سر مسئله هویت با پدرش مشکل دارد،  ژان با تصادف با یک دختر در خیابان مسیر زندگی اش تغییر کرده و با پسری به نام امیر با بازی مهدی پاکدل آشنا میشود.

157607325

چهارراه استانبول تجربه ای دیگر از حضور مهدی پاکدل در سینما بود و تا کنون هیچ فعالیت دیگری نداشته و بیشتر وقتش را صرف بازی در تئاتر میکند. این فیلم در سال 1396 توسط مصطفی کیایی ساخته شد و درباره آتش سوزی ساختمان پلاسکو میباشد.مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری مختصر فعالیتی در زمینه کارگردانی هم دارد، او در سال 1382 فیلم کوتاه رقص مردان روی شیب را ساخت. این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم های کوتاه سونی انتخاب و در کشورهای اسپانیا، آمریکا به اکران درآمد، او همچنین کارگردانی فیلمی با عنوان فردا را در سال 1392 کارگردانی کرد، این فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور جمعی از هنرمندان در برج میلاد به نمایش درآمد.  فردا داستان زندگی دختری را روایت می کند که به عکاسی علاقمند است و در راه سفری که با مادرش همراه است برایش اتفاقاتی می افتد. ستاره اسکندری، علی دهکردی و امیر دلاوری از بازیگران این فیلم هستند.

مهدی پاکدل یکی از بازیگران آرام و بی حاشیه دنیای هنر است که اولین بار با فیلم آبی حمید لبخنده در سال 79 به دنیای سینما راه یافت و با بازی در نقش هایی موفق راهش را در دنیای هنر هموارتر کرد.

اگرچه مهدی پاکدل همواره سعی میکند که از حواشی به دور باشد اما انتشار یک عکس در کنار خانم بازیگر و فاصله کمی که بین آنها وجود دارد حواشی را برای آقای بازیگر رقم زد.

ماجرای ازدواج مجدد مهدی پاکدل چیست

انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان ماجراهایی از ازدواج مجدد آقای بازیگر را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و باعث شکل گیری حواشی تازه ای شد.

رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور شد اما این موضوع تا به این لحظه مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفته است .

مهدی پاکدل بازیگری که با نقش طاهر در سریال ستایش بیشتر از قبل در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید نقش های زیادی را در سینما ، تلویزیون و تئاتر بازی کرده است .

ازدواج مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور یکی از بازیگران سینما است که اولین بار با فیلم مارمولک در سال 82 به دنیای سینما راه یافت و سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی جدیدترین تجربه بازیگری او در سینما است.

نمایش خانه بوشاسپ درازدست به کارگردانی علی اتحاد که سال 96 روی صحنه رفت اولین تجربه تئاتری رعنا آزادی ور بود که در این نمایش با مهدی پاکدل همبازی شد.

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی سال 89 با هم ازدواج کردند اما این زندگی مشترک چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 از هم جدا شدند.

مهدی پاکدل آقای مهدی پاکدل بازیگر خوب سینما و تلویزیون در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: