پایگاه خبری خانه فوتبال:

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا امروز چهارشنبه ۱۹ آذر ۹۹ است. متقاضیان خودرو در فروش فوری سایپا می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز اقدام به ثبت نام خودروی خورد از بین ۸ خودرو عرضه شده توسط سایپا در طرح فروش فوق العاده سایپا نمایند و پس از اتمام زمان ثبت نام در قرعه کشی سایپا وارد شده و پس از اعلام نتیجه باید مبلغ مورد نظر را واریز کنند.

سایپا در طرح فروش فوری موظف به تحویل خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوری در مدت ۳ ماه است. پس از اتمام ثبت نام قرعه کشی با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. ثبت نام اینترنتی دور جدید پیش فروش  از روز دوشنبه ۱۷ آذر۹۹ آغاز شد. در طرح فروش سایپا که ثبت نام به مدت سه روز ادامه داشت امروز چهارشنبه ۱۹ آذر ۹۹ آخرین روز ثبت نام است.

​متقاضیان خودرو می‌توانند همانند روز گذشته با مراجعه به سایت سایپا و با داشتن کد ملی در این طرح به صورت نقدی برگزار و طی مدت ۳ماه یا همان ۹۰ روز کاری خودرو منتخب خویش را پس از شرکت در قرعه کشی تحویل بگیرند.طرح فروش فوق العاده ۸ محصول گروه خودروسازی سایپا از روز دوشنبه، ۱۷ آذر‌ماه راس ساعت ۱۴ آغاز شد و متقاضیان برای ثبت نام تا سه روز فرصت دارند به سایت اینترنتی فروش محصولات این گروه خودروسازی مراجعه کنند. و این زمان تمدید نخواهد شد. لیست منتخبین رزرو ۱ طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا اعلام شده است و منتخبین می‌توانند تا تاریخ ۹۹/۰۹/۲۲نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند

خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوری سایپا روز دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹، تیبا، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، یسان دوگانه سوز آپشنال، پادرا پلاس و از همه مهم‌تر نیسان دیزل است که بسیاری از مردم بخاطر هزینه پایین آن منتظر فروش نیسان دیزل از سوی شرکت سایپا بودند.

در این طرح تیبا، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، نیسان دوگانه سوز آپشنال، پادرا پلاس به متقاضیان عرضه می‌شود.در ادامه این خبر نحوه ثبت نام سایپا و همچنین لینک ثبت نام سایپا را هم به صورت کلی و هم به صورت مجزا با عناوین /ثبت نام تیبا صندوق دار/ثبت نام سایپا ۱۵۱/ثبت نام نیسان تک‌ سوز/ثبت نام نیسان/تک سوز آپشنال/ثبت نام نیسان دوگانه سوز/ثبت نام نیسان دوگانه سوز آپشنال/ثبت نام نیسان دیزل یورو ۵/ثبت نام پادرا پلاس را خواهیم آورد. سایپا در طرحی ۸ محصول خودر را در طرح فروش فوری در سایت سایپا به فروش می‌گذارد. متقاضیان خودرو سایپا از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹ با مراجعه به سایت سایپا، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند.

قیمت خودروهای سایپا در طرح فروش فوری سایپا

محصولات ارائه شده در این طرح شامل تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل یورو ۵، پادرا پلاس است بر این اساس نرخ خودروهای سایپا در طرح فروش فوق العاده سایپا امروز به شرح ذیل است:

نوع خودرو قیمت خودرو به ریال رنگ فایل عرضه موعد تحویل
تیبا صندوقدار ۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰ سفید حداکثر ۹۰ روزه
سایپا ۱۵۱ ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ سفید حداکثر ۹۰ روزه
نیسان تک‌ سوز ۱.۷۷۷.۲۳۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه
نیسان تک سوز آپشنال ۱.۸۷۷.۹۷۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه
نیسان دوگانه سوز ۱.۹۹۸.۹۸۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه
نیسان دوگانه سوز آپشنال ۲.۰۹۸.۷۲۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه
نیسان دیزل یورو ۵ ۲.۶۲۹.۶۳۰.۰۰۰ آبی حداکثر ۹۰ روزه
پادرا پلاس ۲.۳۱۸.۸۷۰.۰۰۰ سفید حداکثر ۹۰ روزه
 
منبع: راهبرد معاصر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: