پایگاه خبری خانه فوتبال:

سریال قورباغه مجموعه نمایشی به کارگردانی هومن سیدی است. سریال قورباغه به تهیه کنندگی علی اسدزاده نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است. سریال قورباغه قرار بود نخستین قمست آن در 24 آذر 99 منتشر شود اما با دستور قضایی متوقف شد. اما سرانجام قسمت اول سریال قورباغه در تاریخ 3 دی 99 منتشر شد. سریال قورباغه با نمایی از صابر ابر را مشاهده کنید. 

سریال قورباغه اولین تجربه کارگردانی هومن سیدی در نمایش خانگی است که بعد از ساخت فیلم مغزهای کوچک زنگ زده جدیدترین تجربه کارگردانی این هنرمند جوان است.

اولین خبرها از سریال قورباغه اردیبهشت ماه امسال منتشر شد و بعد از گذشت حدود دو ماه اولین عکس از دو بازیگر این سریال نمایش خانگی به اشتراک گذاشته شد.

سریال قورباغه با حضور نوید و صابر

 

سریال قورباغه

صفحه رسمی سریال قورباغه اولین عکس از نوید محمدزاده و صابر ابر در این سریال را به اشتراک گذاشت.

در صفحه رسمی سریال قورباغه با انتشار این عکس از نوید محمدزاده و صابر ابر آمده است:دنیا برای من جای کوچیکیه... 

هومن سیدی کارگردان سریال قورباغه

 

هومن سیدی بازیگری که تجربه بازی در سریال گلشیفته و عاشقانه را در نمایش خانگی دارد این بار در تجربه ای متفاوت با کارگردانی یک سریال پرستاره به نمایش خانگی می آید.

بازیگرانی چون نوید محمدزاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی و نوید پورفرج در سریال جدید هومن سیدی به ایفای نقش می پردازند.

سریال قورباغه

در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده است :دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضی اوقات فکر می کنم دارم خفه می شم. احساس می کنم همه جا بسته است و من نمی تونم نفس بکشم....

عوامل سریال قورباغه

هومن سیدی تابحال کارگردانی فیلم هایی چون مغزهای کوچک زنگ زده ، خشم و هیاهو ، آفریقا ، اعترافات ذهن خطرناک من و سیزده را برعهده داشته است و سریال قورباغه تجربه ای متفاوت برای او محسوب میشود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: