پایگاه خبری خانه فوتبال:

سالن ‌های زیبایی نقش پررنگی در جشن‌های عروسی دارند و خانم‌ها وقت زیادی برای انتخاب آن‌ها اختصاص می‌دهند. اما سالن هایی زیبایی را باید با چه معیاری انتخاب کنیم؟ چطور یک سالن زیبایی خوب را از بد تشخیص دهیم؟ چه چیز باعث اعتماد به سالن‌ های زیبایی می‌شود؟ خدمات آرایشگاه عروس و سالن زیبایی عروس شامل چه کارهایی می‌شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا درباره سالن‌های زیبایی اطلاعات بیشتری به شما بدهیم.

 

چطور یک سالن زیبایی خوب را از بد تشخیص دهیم؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم، باید به چند نکته اساسی دقت کنید:

  1. از سالن دیدن کنید: اگر در حال جست و جوی یک سالن زیبایی برای مراسم عروسی خود می‌گردید، حتماً از سالن دیدن کنید.
  2. نظافت سالن: سالن زیبایی باید تمیز و بدون آلودگی باشد و پروتکل‌های بهداشتی را در دوران کرونا رعایت کند.
  3. رفتار کارکنان: رفتار خوب کارکنان باعث می‌شود شما زمان خوبی را در سالن بگذرانید و به خاطر طولانی شدن کارها عصبی نشوید.
  4. تخصص: هر کدام از کارکنان آرایشگاه باید در یک کار تخصص داشته باشند و چند کار بر عهده یک نفر نباشد. این نشانی از حرفه‌ای بودن کادر سالن زیبایی است.
  5. برند مواد: مواد اولیه آرایشی اهمیت بسیاری دارد. سالن‌های زیبایی باید از مرغوب ترین مواد استفاده کنند تا به پوست و موی شما آسیبی وارد نشود.
  6. تجربه کاری: بدیهی است که سالن‌های زیبایی با سابقه، در کار خود مهارت بیشتری دارند و اعتماد به آن‌ها آسان تر است.

2

 

خدمات سالن‌های زیبایی شامل چه کارهایی می‌شود؟

برای انتخاب بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی باید کیفیت خدمات آن را بررسی کرد.سالن‌های زیبایی خدمات بسیاری را برای پوست، مو، و ناخن عرضه می‌کنند و هر روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود. در ادامه خدمات سالن‌های زیبایی را بازگو خواهیم کرد تا به وضوح با آن‌ها آشنا شوید.

به طور کلی خدمات سالن‌های زیبایی به چند دسته تقسیم می‌شوند:

خدمات ناخن: این خدمات انواع رسیدگی‌های بهداشتی و آرایشی برای ناخن را شامل می‌شود. انواع خدمات ناخن شامل مانیکور(تمیز و مرتب کردن ناخن‌های دست)، پدیکور(تمیز و مرتب کردن ناخن‌های پا)، کاشت ناخن (برای افرادی که ناخن‌های ضعیفی دارند)، کاشت پودری ناخن، کاشت ژله‌ای یا ژلیش ناخن، و طراحی و دیزاین ناخن می‌شود.

خدمات مو: یکی از تخصصی ترین کارهایی که در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود، خدمات مو است. این خدمات شامل کوپ(اصلاح مو)، انواع رنگ و مش، کراتینه(ویتامینه و صاف کردن مو)، براشینگ(حالت دادن مو به وسیله ی برس و حرارت)، انواع بافت، اکستنشن مو(بلند و پرپشت کردن مو با استفاده از موی مصنوعی) و شینیون(مدل دادن به مو با استفاده از گیره، تور، موی مصنوعی، و کش) می‌شود.

خدمات پوست: امروزه در سالن‌های زیبایی خدمات درمانی نیز انجام می‌شود. این خدمات هم برای مو، هم ناخن و پوست انجام می‌شود. میکرودرم ابریژن(رفع انواع لک و کک و مک و اسکارهای سطحی پوست)، پاکسازی پوست(ماساژ و آب رسانی)، و میکرونیدلینگ(ترمیم اسکارهای عمیق جوش، زخم، و بخیه) از خدمات درمانی پوست هستند. از دیگر خدمات پوست می‌توان تتو و هاشور ابرو را نام برد.

خدمات آرایشی: خدمات آرایشی نیز از اصلی ترین کارهای سالن‌های زیبایی هستند و شامل آرایش و گریم، اصلاح ابرو، اصلاح صورت، و لیفت مژه می‌شود.

 

 

خدمات زیبایی عروس

سالن‌های زیبایی برای آماده کردن عروس پکیج‌های ویژه ای را آماده می‌کنند و به نسبت تعداد خدمات، این پکیج‌ها را قیمت گذاری می‌کنند. معمولاً آرایش و میکاپ عروس زمانی حدود 8 ساعت نیازمند است. امروزه سبک‌های آرایش عروس افزایش پیدا کرده اند و آرایشگران باید متودهای مختلف را یاد بگیرند. پکیج عروس به طور معمول شامل خدماتی مثل پاکسازی پوست، میکاپ و آرایش صورت، و شینیون و مدل مو می‌شود.

3

 

سایت بیا توعروسی ، با دسته بندی‌های مجزا به شما کمک می‌کند تا سالن آرایشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در این سایت انواع سالن‌ها  آتلیه ها، تالارهای عروسی و سایر خدمات عروسی با خدمات متفاوت و با کیفیت قرار گرفته اند. کافی است به بیا تو عروسی مراجعه کنید و وشهر خود را انتخاب کنید سپس وارد لیست سالن های زیبایی شوید و با مقایسه نمونه کارها و بررسی نظرات سالن زیبایی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: