پایگاه خبری خانه فوتبال:

رییس فدراسیون فوتبال، گفت: خادم فوتبال ایران خواهم بود و با نگاهی جدید به فوتبال ایران کمک خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، شهاب الدین عزیزی خادم پس از انتخاب به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: باید از اعضای مجمع به خاطر حمایت از من و موسوی تشکر کنم. چون قرار نبود ما امروز در مجمع صحبت کنیم از بهاروند خواهش کردم این وقت را به من بدهند که از همه شما تشکر کنم.
وی ادامه داد: من خادم فوتبال ایران هستم و با تیم مدیریتی جدید و با تعامل سازنده باید بتوانیم از فوتبال و منافع آن دفاع کنیم. باید بتوانیم فصلی نو و نگاهی جدید را در فوتبال درست کنیم.
رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: اعضای مجمع امروز ثابت کردند نگاهب حرفه‌ای دارند و دلسوز این فوتبال هستند. خود را مکلف می‌دانم تا به توسعه فوتبال استانی بپردازم و به لیگ توجه جدی تری داشته باشیم. همه در کنار هم نگاه جدیدی را تجربه خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: باید از بهاروند و اعضای هیات رییسه فدراسیون و محمد مهدی نبی دبیر فدراسیون و همچنین وزارت ورزش و جوانان تشکر کنم.

عزیزی‌خادم: این فدراسیون قطعا غیرسیاسی است/ یکی از آفت‌های بزرگ بی‌برنامه‌گی بوده/ نباید تنگ‌نظر باشیم

رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: از تمام اعضایی که در روندی دموکراتیک، آگاهانه و سالم دست به انتخاب زدند تشکر می‌کنم.

عزیزی‌خادم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی خادم پس از کسب 49 رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون، در این خصوص اظهار داشت: همه چیز برای خداست و از خدا سپاسگزارم. از تمام اعضایی که در روندی دموکراتیک، آگاهانه و سالم دست به انتخاب زدند تشکر می‌کنم. آنها عصاره و چکیده فوتبال کشور هستند. امیدوارم به این اعتماد و امانت‌داری بتوانم پاسخ شایسته‌ای بدهم. انتخابات هیأت رئیسه در حال انجام است و امیدوارم افرادی که انتخاب می‌شوند بتوانند به فدراسیون کمک کنند.

وی ادامه داد: مدیریت فوتبال مانند بازی‌اش باید به صورت دسته جمعی باشد. نگاه جمعی و نگاه همگرایانه‌ای که هست می‌تواند رهآورد مهمی برای فدراسیون آتی باشد. همه باید به فضای دموکراتیکی که بود احترام بگذاریم. مجمع امروز استقلال خود را نشان داد. مجمع نگاه دستوری را برنمی‌تابد و همه به منافع فوتبال ختم می‌شود.

عزیزی خادم تاکید کرد: امروز جلوه زیبایی از فرآیند دموکراسی را شاهد بودیم. امیدوارم این موضوع بتواند الگویی باشد و به سایر فدراسیون‌ها منتقل شود. امروز مجمع به من عنایت کرد و امیدوارم با نگاهی تعاملی و با پرهیز از التهاب و بحران و نگاه توسعه‌گرا در حوزه زیرساخت و استانداردسازی و بانوان و ... بتوانیم به اهداف خود برسیم. این فدراسیون قطعاً غیرسیاسی است و به دنبال عدالت‌محوری است.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال ادامه داد: نگاه جنسیتی را مانند فساد برنمی تابیم. امیدوارم همه کنار هم با هدفی واحد بتوانیم در کنار اعضای مجمع نگاه مدنظرمان را توسعه دهیم. خودمان را به شفافیت ملزم می‌دانیم و باید از افراد کارآمد استفاده کنیم. فکر می‌کنم به اندازه کافی مدیر داشته باشیم که از حضور آنها استفاده کنیم. امیدوارم نگاه سایرین هم حمایتی باشد. دولت کنونی و دولت آینده هم باید کمک کند تا بتوانیم از منافع ملی دفاع کنیم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال ادامه داد: مجمع متعلق به مردم است و اعتقاد به تعامل با تمام ارکان نظام دارم. نگاه ما برنامه محور است. یکی از آفت‌های بزرگ فدراسیون در چند سال اخیر بی برنامگی بود. در این راستا هم قدم برخواهیم داشت. امیدوارم با برنامه‌ای که دادیم همه بتوانیم به هم کمک کنیم و به دنبال اجرایی کردن برنامه‌ای برویم که قابلیت اجرا دارد. تمام ذی‌نفعان باید به حق خود برسند. باید فصلی نو برای فوتبال رقم بزنیم، به دور از تنگ نظری. باید نگاه جذبی داشته باشیم، نه نگاه حذفی و اطمینان دارم این موضوع برای فدراسیون آینده خواهد افتاد.

عزیزی‌خادم درمورد انتخاب اعضای هیأت رئیسه و انتظارش از اعضای مجمع، تصریح کرد: خودم 4 سال سابقه و تجربه حضور در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را دارم. معتقدم در اساسنامه جدید نقش آنها پررنگ‌تر شده است. هر تعدادی که برای هیأت رئیسه رای می‌آورند در تمام موارد کمک خواهند کرد. امید دارم که مجمع فدراسیون به کمک افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند بتوانند بازوان قدرتمندی برای فدراسیون آتی باشند. با توجه به اینکه ما نیازمند افراد کارآمد و کاردان برای تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری است، همه باید کمک کنند. در فدراسیون گذشته تجربه خوبی کسب کردم و گاهی نقد منصفانه هم می‌کردیم. آنجا از تمام ظرفیتم در هیأت رئیسه استفاده کردم تا فوتبال رشد کند که اتفاقات خوبی هم رخ داد.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال بزرگسالان و حضورش در مرحله مقدماتی جام‌جهانی، عنوان کرد:  هنوز زود است. هیأت رئیسه باید مشخص شود. تمام برنامه ما حمایت حمایت و حمایت است. اولویت ما حضور در جام جهانی است و در این مسیر تمام ارکان را بسیج خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم این شادی را به مردم هدیه بدهیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: