پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیمان قاسم خانی در 30 دی ماه سال 1344 متولد شد. پیمان قاسم خانی در تهران بدنیا آمد. پیمان قاسم خانی نویسنده ، کارگردان و بازیگر است. پیمان قاسم خانی فارغ التحصیل لیسانس رشته آمار انفورماتیک از دانشگاه اهواز می باشد. پیمان قاسم خانی تجربه یک زندگی زناشویی ناموفق با بهاره رهنما دارد و حالا در زندگی جدید است

حواشی جنجالی ازدواج دوم پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی نویسنده فیلم و سریال به تازگی و برای دومین بار ازدواج کرده است. 

میترا ابراهیمی در گفتگویی درباره حواشی پیرامون ازدواج با پیمان قاسم خانی گفت: به من تهمت زشت خیانت زدند. 

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی در بخشی از این مصاحبه گفت: می گویند تو بودی که زندگی قبل پیمان رو خراب کردی ؟ این یک تهمت بزرگ هست.

همسر دوم پیمان قاسمی درباره نحوه آشنایی اش با همسرش توضیحاتی داد و گفت که او وارد زندگی مشترک قبلی پیمان قاسم خانی نشده است. 

او گفت: من دوستی داشتم که حامی حیوانات بود و هنرمندان را به مرکز نگهداری از این حیوانات دعوت می کرد من اولین بار پیمان را آنجا دیدم. زمانی که ما با هم آشنا شدیم یک سال و نیم از طلاق پیمان با همسر سابقش می گذشت. البته در آن زمان هم فقط یک دیدار دوستانه بود. پیمان عاشق حیوانات است و بسیار برای آنها دل می سوزاند. من تا قبل از آن دیدار اسم پیمان را در تیتراژها دیده بودم و کارهایش را روی می دیدم و اصلا با هم روبه رو نشده بودیم. بعد از اینکه پیمان از من خواستگاری کرد .

من اتفاقا درباره ویدئویی که ایشان ( بهاره رهنما) درباره ورود دخترهای جوان به زندگی افراد متاهل صحبت می کرد را سرچ کردم و دیدم. ایشان در ان ویدئو توضیح می دهد که  دخترهای جوان نباید وارد زندگی افراد متاهل شوند. خبرنگار از او می پرسد آیا برای شما چنین اتفاقی افتاده که ایشان (بهاره رهنما) توضیح می دهد برای من چنین اتفاقی نیفتاده اما چون من مدافع حقوق زنان هستم این توصیه را می کنم که دخترها چنین کاری نکنند. 

میترا ابراهیمی گفت: به هر حال من شیطنت های اینستاگرامی را می شناسم بخشی از آن ویدئو را کات کرده و پخش کردند که بگویند کسی وارد زندگی  پیمان شده من بوده درحالیکه من اصلا در آن زمان انها را نمی شناختم. ایشان (بهاره رهنما) هم چنین حرفی نزدند. 

این مساله برای من و پیمان بسیار مهم است چنین حرف هایی در شان خانواده من و پیمان نیست و بسیار ناراحت کننده است که عده ای چنین کاری کرده اند. من یکبار برای همیشه خواستم این موضوع را توضیح بدهم که در زمان جدایی پیمان از همسر سابقش من اصلا پیمان را نمی شناختم و یک سال و نیم بعد از طلاقش بود که با او آشنا شدم. 

وی به دوستی که با مارال فرجاد دارد اشاره کرد و گفت: در آن کمپی که دوستم برای حیوانات به راه انداخته من هنرمندان زیادی را دیدم و حتی با تعدادی از آنها دوست شدم مارال فرجاد یکی از آنهاست. 

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی مدتی قبل به طور رسمی با هم ازدواج کردند. میترا ابراهیمی روانشناس و فیلم ساز است. او یک فیلم درباره زندگی پسر فروغ فرخزاد ساخته است. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: