پایگاه خبری خانه فوتبال:

بیوگرافی شاهرخ استخری
ازدواج شاهرخ استخری
شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۰ در تهران است. شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده و دو فرزند دارد.  شاهرخ استخری با سریال دلنوازان به شهرت رسید. آخرین اخبار مربوط به شاهرخ استخری را با ما بخوانید

شاهرخ استخری

ماجرای بامزه شاهرخ استخری و همسرش در خارج

شاهرخ استخری که به همراه همسرش برای تعطیلات ژانویه به خارج از ایران سفر کرده است با استوری دو عکس نوشت، خارجی ها تصور کرده اند او گداست!

شاهرخ استخری با استوری عکس خودش و همسرش نوشته است: کمرم درد گرفته بود، یک دقیقه نشستیم، یکی رد شد، پول انداخت جلومون!

شاهرخ استخری از جمله سلبریتی هایی است که بخش هایی از زندگی خصوصی و لاکچری اش را با هوادارانش به اشتراک می گذارد. 

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری

این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان از علاقه مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال میکرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

شاهرخ استخری

شغل دوم شاهرخ استخری

شاهرخ استخری هم به مانند بسیاری از سلبریتی ها در کنار بازیگری شغل دومی هم دارد که البته درباره او شغل دوم بیشتر از بازیگری پررنگ است.

این هنرمند کشورمان چند سالی است که به بازار طلا ورود کرده و چندین شعبه از طلاسازی در کشور دارد که درآمد اصلی او هم از این حرفه است و در دنیای بازیگری کم کارتر شده است.

شاهرخ استخری

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر است که بزرگ شده بلژیک است.

خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

شاهرخ استخری

عکس های شاهرخ استخری و خانواده اش

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: