پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ است.محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل است.محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است. محمدرضا گلزار در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شد.تصاویر جدید محمدرضا گلزار را ببینید.

بیوگرافی محمدرضا گلزار 

محمدرضا گلزار نام : محمدرضا گلزار

تولد: ۱ فروردین ۱۳۵۶

زادگاه: تهران

زمینه فعالیت: سینما، موسیقی، مجری، مدلینگ، بازیگری، خوانندگی، نوازندگی

ملیت: ایرانی

پیشه: هنرمند

مدرک تحصیلی: کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات

زندگی شخصی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ماه ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. محمدرضا گلزار در یک خانواده شش نفری متولد شده است پدرش پرویز گلزار، مهندس و مادرش شهناز گلزار خانه‌دار میباشد، او یک برادر بزرگ تر به نام علیرضا دارد که مهندس عمران است. خواهر بزرگ تر به نام آتوسا مترجم زبان آلمانی و یک برادر کوچک تر به نام بردیا مترجم زبان انگلیسی دارد. وی اصالتا آذربایجانی است و در خصوص اصالتش گفته است: با افتخار تورک هستم، آذری هستم فامیلی ام گلزار آذری می باشد. ۱۷۷سانتی متر قد دارد.

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار بـه راه هیچ یک از اعضای خانواده اش نرفت و هنر را انتخاب کرد. زمانی هم کـه هنر را شروع کرد با مخالفت هایی رو به رو میشد. البته ناگفته نماند محمدرضا گلزار تا سال سوم دبیرستان پیوسته شاگرد اول مدرسه و منطقه بوده اسـت. تنها در سال پیش دانشگاهی کـه بـه عشق دکتری کنار دانش آموزان تجربی «رشتۀ غیر تخصصی اش» می نشست، نتوانست شاگرد اول باشد.

محمدرضا گلزار متأسفانه یا خوش بختانه رتبۀ قابل قبول را در کنکور تجربی کسب نکرد و راهی دانشگاه آزاد تهران جنوب برای تحصیل در رشته مهندسی مکانیک شد. جالب اینجاست محمدرضا گلزار در سال های ابتدایی اصلاً توجهی بـه فضای هنری یا حداقل تحصیل در رشته های هنری نداشته اسـت. محمدرضا گلزار می گوید: ۱۲سال از دبستان تا پایان دبیرستان تمام فکرم درس خواندن بود و ورزش.

ورود محمدرضا گلزار به دنیای هنر

محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۹ برای اولین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. او نحوه شروع فعالیت خویش در این فیلم را به کافی شاپی در خزرشهر ربط می دهد که در آنجا ایرج قادری را دیده و او به محمدرضا گلزار پیشنهاد بازی در فیلم سام و نرگس را داده است. محمدرضا گلزار بعد از آن نیز توانست با فیلم های بالای شهر پایین شهر و زمانه بخوبی خود را معرفی کند. فیلم های آتش بس و توفیق اجباری، محمدرضا گلزار را به اوج شهرت و محبوبیت رساندند. او با دستمزدی حدود یک میلیارد تومان برای ۵ ماه بازی در سریال عاشقانه از گرانبها ترین بازیگران سینمای ایران است.

بازی جذاب محمدرضا گلزار در کنار امین حیایی این دو را به یک زوج هنری معروف تبدیل کرده بود که در دهه ۸۰ بسیار مورد استقبال بودند.

محمدرضا گلزار با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم های کارگردانانی مانند بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت، پیش رفت ولی هیچکدام به نتیجه نرسید. در فیلم مهمان مامان علاوه بر آمادگی و تمرین برای بازی در این فیلم پارسا پیروز فر نقش او را بازی کرد.

فیلمنامه شیش و بش توسط محمدرضا گلزار در سال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود. شیش و بش فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و نویسندگی محمدرضا گلزار ساخته سال ۱۳۸۹ است، این فیلم هم زمان با عید فطر ۱۳۹۱ اکران شد. محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی مادر قلب اتمی ساخته بهمن فرمان آرا ایفای نقش کرده است. این فیلم که مادر قلب اتمی نام دارد دومین فیلم محمدرضا گلزار بعد از بازگشت به سینماست. فیلمنامه این فیلم را علی احمدزاده و مانی باغبانی نوشته اند.

بازی در آثار سینمایی مانند «شام آخر»، «زمانه»، «بالای شهر پایین شهر»، «زهر عسل»، «چشمان سیاه»، «کما»، «سیزده گربه روی شیروانی»، «بوتیک»، «گل یخ»، «شام عروسی»، «آتش بس »، «تله»، «کلاغ پر»، «توفیق اجباری»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر»، «دموکراسی تو روز روشن»، «شیش و بش»، «در امتداد شهر»، «تو و من»، «بانویی از ماه»، «دلم میخواد»، «مادر قلب اتمی»، «خشکسالی و دروغ»، «سلام بمبئی» از دیگر تجربیات بازیگری محمدرضا گلزار است. در فیلم سلام بمبئی «دیا میرزا» نقش همسر محمدرضا گلزار را بازی می کرد.

خوانندگی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار موسیقی پیوسته جزء لاینفکی از زندگی پر تب وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او پس از چند سال جدایی از سازوآواز، در سال ۱۳۹۲ باز هم این هنر را بـه عنوان خواننده و تهیه کننده از سر گرفت. محمدرضا گلزار از سال ۱۳۹۲ تاکنون نزدیک چندین تک موزیک منتشر کرده اسـت. به تازگی گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی اش اسـت رابه ثبت رسانده است. او نیز بیست و یکم دی ماه ۹۵ نخستین کنسرت رسمی خود را در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

ورزش محمدرضا گلزار 

محمدرضا گلزار به ورزش های اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. او کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی ورزش والیبال را دنبال می کرده است. او از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه برگزار می شد ولی از سال ۱۳۸۶ بخاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. محمدرضا گلزار مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده است.

شغل محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار علاوه بر مهارت بی بدیل محمدرضا گلزار در امور موسیقی، خوانندگی و بازیگری، از جمله دیگر مهارت های او میتوان به موارد زیر اشاره کرد: مربی بدنسازی، فتو مدل، مدیریت مکن های مختلف، کار در زمینه پوشاک و.. محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی را باید سردمدار انواع مشاغل ایرانی دانست.

محمدرضا گلزار یک کلوپ زیبایی ویژه مردان راه انداخته است مدیریت رستوران انار واقع در جردن گلفام را بر عهده گرفته و با یک برند مکزیکی به نام اکلیپس در تولید پوشاک شریک شده است در ضمن فروشگاه ورزشی به نام گو اسپورت از نمایندگی فرانسه هم دارد که به شعبه دوم رسیده است. محمدرضا گلزار همچنین مرکز سولاریومی به نام سان پینت در دبی دارد و شنیده ها حکایت از حضور او در برج سازی و بساز بفروش نیز دارد. وی همچنین با برند ریزار روور به طراحی داخلی اتومبیل های لوکس نیز می پردازد. محمدرضا گلزار نیز برای برنامه برنده باش نیز مجری بوده است.

تصاویر جدید اینستاگرام 

محمدرضا گلزار

 

محمدرضا گلزار

 

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: