پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشته حسینی بازیگر ایرانی است. فرشته حسینی به تازگی با نوید محمدزاده ازدواج کرده است. فرشته حسینی متولد کشور افغانستان است. فرشته حسینی در سریال قورباغه با نوید محمدزاده هم بازی بود. فرشته حسینی دارای سبک استایل خاص خود است.

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. او تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته حسینی

زندگی شخصی فرشته حسینی

17 فروردین 1400 فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه زیر ، تولد نوید محمدزاده همبازی خود در سریال قورباغه را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید !

این دو مدتی هست با هم وارد یک رابطه عاشقانه شده اند و برای هم دل میدند !

برای همیشه تو را آنگونه به‌ یاد می‌ آورم

ایستاده بر روی صخره‌ا ی

با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان.

تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل

همانی که هیچکس هنوز نمیداند!

ماجرای بارداری فرشته حسینی

چندیست خبر بارداری فرشته حسینی در فضای مجازی پیچیده است. این شایعه از لباس گشادی که بازیگر جوان و توانای افغان پوشیده است درست شده است. سایت خانه فوتبال این را تکذیب می کند

فرشته حسینی

فرشته حسینی بدون نوید محمد زاده به افغانستان برگشت

فرشته حسینی امروز با انتشار چند عکس از سفرش و حمایتی که نوید محمد زاده از این اتفاق کرده است خبر داد.

فرشته حسینی

او نوشت: هر اتفاقی که برای آدم میفته شروع یادگیریه. شروع به خود رسیدن برای از خود گذشتن.حسینی با منشن کردن نوید محمد زاده نوشت: ممنونم برای اینکه همیشه کنارمی. تو به من قدرت میدی. تو عجیبی/رکنا

استوری فرشته حسینی که رفتنش به افغانستان را تکذیب کرد

فرشته حسینی

خانواده فرشته حسینی

فرشته حسینی در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

شغل کودکی فرشته حسینی

فرشته حسینی در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم. روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

فرشته حسینی

فرشته حسینی و کلاس بازیگری

فرشته حسینی می گوید برای اولین بار سال 1376 وقتی 9 ساله بودم در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت کردم.

ورود به تئاتر تا کارگردانی

با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

فرشته حسینی

از تئاتر موزیکال تا حرفه ای

بخاطر حساسیت خانوادم بشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شود.

فرشته حسینی

از مستند تا سینما

اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد

 فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود.

جایزه بهترین بازیگر زن

فرشته حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

فرشته حسینی

بازگشت به افغانستان

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند.

افسردگی فرشته حسینی

دورانی از زندگی ام بود که دچار افسردگی شدید بودم بطوری که گمان می کردم هر چه تلاش می کنم راه پیشرفتی برای من وجود نداردو در ادامه اما دلگرمی دوستانم به من انگیزه دوباره دارد ، آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه ای شد برای ادامه فعالیتم.

فرشته حسینی

ایرانی ها حمایتم کردند

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند،اما در دوران مدرسه هم سختی بسیار کشیدم و هم تحقیر شدم اما در هنر هرگز …

فیلم شناسی فرشته حسینی

● هفت و نیم – 1398

● سونامی – 1397

● شکستن همزمان بیست استخوان – 1397

● یلدا – 1397

● رفتن – 139

شبکه خانگی

● قورباغه – 1399

فرشته حسینی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: