پایگاه خبری خانه فوتبال:

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اینکه بخواهد وارد فاز جدی شود توسط سرمربی تیم تعطیل اعلام شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای تیم پرسپولیس امروز طبق روال برای برگزاری تمرین در زمین  شهید کاظمی حاضر شدند اما این جلسه تمرینی نیمه کاره برگزار شد.
ماجرا از این قرار است که باشگاه پرسپولیس بعد از پایان فصل به بازیکنان قول داده بود با شروع تمرینات برای فصل جدید مطالبات آنها را پرداخت می کند اما شروع تمرینات با پرداختی ها توام نشد و این وعده به 15 شهریور و قبل از بازی با استقلال تاجیکستان موکول شد و جالب است که سمیعی مدیرعامل باشگاه هم به جای عمل به وعده از سمت خود استعفا کرد. مسئولان این باشگاه باز به بازیکنان اعلام کردند که اواخر شهریور پرداختی ها انجام می شود اما از آنجایی که مشکلات مالی زیاد است باز هم شهریور تمام شد اما پولی به حساب بازیکنان واریز نشد.سرخ ها حدود ۴۰ درصد بابت قرارداد و  آپشن طلب دارند.
مجید صدری سرپرست باشگاه قول داده که امروز پرداختی ها انجام شود اما ظاهرا بازیکنان متوجه شدند که وعده امروز صدری پرداختی کاملی نیست و تازه باشگاه  پس از چهار بار خلف وعده طی دو سه ماه گذشته  قصد دارد بخشی از مطالباتی که وعده داده بوده را به حساب ها ورایز کند.

این درحالیست که برخی از باشگاه ها پیش پرداخت اولیه خود را به بازیکنان داده اند و پرسپولیسی ها از اینکه نسبت به بسیاری تیم ها خیلی عقب ترند ناراضی و شاکی هستند.

همین موضوع باعث شد تا قبل از شروع تمرین گلایه های خود را به یحیی گل محمدی سرمربی تیم اعلام کنند. بعد از اینکه دستور به شروع تمرین داده شد سرمربی سرخپوشان متوجه شد که بازیکنان شرایط روحی مناسبی برای برگزاری تمرین ندارند به همین دلیل آنها را گرد خود جمع کرد و به آنها گفت شما حق دارید که ناراحت باشید و تا امروز هم نجابت کرده اید اما اگر با این وضع تمرین کنید مصدوم می شوید. شخصا از صبوری و معرفت شما ممنونم اما بهتر است امروز را استراحت کنید تا خدای ناکرده مصدوم ندهیم.

و بدین ترتیب تمرین امروز قبل از اینکه وارد فاز جدی شود توسط سرمربی تیم تعطیل اعلام شد.

پرسپولیس درحالی دچار این مشکل هست که باید خود را برای بازی با الهلال عربستان آماده کند. این تیم 21 مهر بعد از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی در تهران راهی عربستان می شود.

نداشتن اسپانسر و بسته بودن حساب باشگاه باعث شده تا قرمزپوشان پایتخت وضعیت مناسبی نداشته باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: