پایگاه خبری خانه فوتبال:

رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی است. رعنا آزادی ور در بیشتر فیلم ها و سریال ها نقش آدم مظلوم را بازی می کند. رعنا آزادی ور با بازی در سریال زخم کاری به اوج شهرت خود رسید. رعنا آزادی ور به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج کرده است. رعنا آزادی ور یکی از بازیگران سریال جیران است.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور بچه دار شد؟

عکس منتشر شده در سایت های مختلف این شبهه را ایجاد کرد که رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بچه دار شده اند. البته صحت و سقم این خبر تایید یا تکذیب نشده است اما با توجه به گریم و پوشش رعنا آزادی ور این طور بنظر می رسد که این عکس مربوط به یکی از فیلم هایی باشد که این بازیگر بازی کرده است.

رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور (متولد 17 فروردین 1362 در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.

فعالیت هنری رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعناآزادی ور بازیگر نقش جملیه در فیلم «محمدرسول الله(ص)» به مناسب اکران عمومی اخرین اثر مجید مجیدی نوشته است:«همکاری با گروهی که در مقیاس جهانی معتبر هستند، برای هر کسی تجربه فوق العاده ای است. شما به عنوان بازیگر وقتی مقابل دوربین فیلمبردار چیره دستی مثل ویتوریو استورارو می روید، نکاتی را تجربه می کنید و می آموزید که بی نظیر است. من این شانس را داشته ام که مقابل دوربین برخی از فیلمبردارهای بزرگ سینمای ایران بازی کنم، اما وقتی پلان های ثبت شده توسط آقای استورارو را می بینیم، بیشتر شبیه تابلوهای زیبای نقاشی هستند. همکاری با این گروه بین المللی که همه با سوابق آنها آشنا هستیم، برای من توامان با ترس و لذت بود.

رعنا آزادی ور

فرم لباسهای رعنا آزادی ور

فرم لباس هایی که رعنا آزادی ور در جشنواره فجر 33، به تن داشت، اغلب کژوال بود که می توان از آنها در مجامع عمومی نیز استفاده کرد. او البته به نسبت قد بلندش از لباس های کوتاه تری استفاده کرده بود. در این فستیوال، معمولا در هر یک از لباس های آزادی ور بخشی جذاب وجود داشت؛ یا استفاده از پوتین خاص، یا استفاده از مانتویی که روی آن طراحی شده بود. استفاده از خطوط و طرح عمودی به بلندقدتردیده شدن او در این دوره از جشنواره کمک کرده بود. او در این سال با پوشیدن شنل، علاوه بر این که باز راهی جسته بود به بلندقامت تربه نظررسیدن، راهی هم باز کرده بود برای بازیگران حاضر در سال بعد جشنواره؛ استفاده از این شنل، در بین بازیگران حاضر در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال بعد، بیشتر رواج پیدا کرد تا آزادی ور به نوعی جاده صاف کن شنل پوشی در سینمای ایران باشد. پوشش رعنا آزادی ور در پانزدهیم جشن حافظ در اردیبهشت ماه سال گذشته لباسی بود پیچیده که از بخش های مختلفی شامل شلواری گشاد و دامنی با طراحی خاص و بلوز و کت کوتاه روی آن تشکیل شده و در کنار هم قرار گرفتن این لباس ها به گونه ای بود که لایه لایه بودن آن جلب توجه می کرد و شکل متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت های پایین آن گره زده شده از قسمتهای متمایز کننده ی لباس او به شمار می رفت .

رعنا آزادی ور

فیلم شناسی رعنا آزادی ور

سینما

خشم و هیاهو (فیلم 1394) (هومن سیدی، 1394)

محمد رسول الله (مجید مجیدی، 1393)

این سیب هم برای تو (سیروس الوند، 1393)

خانه دختر (شهرام شاه حسینی، 1393)

داره صبح میشه (یلدا جبلی، 1393)

نخودی (جلال فاطمی، 1388)

تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، 1387)

درباره الی (اصغر فرهادی، 1387)

خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، 1386)

پارک وی (فریدون جیرانی، 1385)

زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، 1384)

کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، 1384)

هوو (علیرضا داوودنژاد، 1384)

مارمولک (کمال تبریزی، 1382)

آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، 1382)

رعنا آزادی وررعنا آزادی ور

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: