پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشته حسینی بازیگر ایرانی است. فرشته حسینی به تازگی با نوید محمدزاده ازدواج کرده است. فرشته حسینی اصالتا افغانی است. فرشته حسینی تحصیلات دانشگاهی ندارد. بیوگرافی فرشته حسینی را در ادامه می خوانیم.

 

ماجرای طلاق نوید محمدزاده و فرشته حسینی

فرشته حسینی به سفر رفته است و از نوید محمدزاده فاصله گرفته است این فاصله برای آن ها حواشی زیادی داشته است در ادامه پست جدید فرشته حسینی را می بینید .

فرشته حسینی بازیگر افغان و همسر نوید محمدزاده در اینستاگرامش عکس خاصی را از خود در ماشین با متنی تامل برانگیز به اشتراک گذاشت.

فرشته حسینی

فرشته حسینی با انتشار این عکس نوشت :

او در حال بزرگ شدن بود

اما هنوز یک دختر کوچک بود.

فرشته حسینی بازیگر 24 ساله تابستان امسال با نوید محمدزاده ازدواج کرد.

او که اصالتی افغانستانی دارد، چند روز پیش با انتشار عکسی از مهاجرت موقتش از ایران خبر داد.اینطور که فرشته حسینی می‌گوید، او برای مدتی، به خاطر مسائل کاری از ایران رفته است و جدا از خانواده اش زندگی می‌کند.گفته می‌شود این بازیگر برای حضور در یک فیلم سینمایی به خارج از کشور رفته است.فرشته حسینی در سریال قورباغه با نوید محمدزاده همبازی شد؛ البته عمده فعالیت فرشته حسینی به تئاتر مربوط می‌شود.

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است.

تحصیلات فرشته حسینی

تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته حسینی

خانواده و اصالت

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

کارگری از کودکی

در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم.

فرشته حسینی

روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

ورود به تئاتر تا کارگردانی

با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

فرشته حسینی

از تئاتر موزیکال تا حرفه ای

بخاطر حساسیت خانوادم بشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شود.

فرشته حسینی

از مستند تا سینما

اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.

 فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود.

فرشته حسینی

جایزه بهترین بازیگر زن

خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

بازگشت به افغانستان

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند.

فرشته حسینی

ایرانی ها حمایتم کردند

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند، اما در دوران مدرسه هم سختی بسیار کشیدم و هم تحقیر شدم اما در هنر هرگز …

ازدواج با نوید محمدزاده

17 فروردین 1400 با جمله ای عاشقانه زیر ، تولد نوید محمدزاده همبازی خود در سریال قورباغه را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید !

این دو مدتی هست با هم وارد یک رابطه عاشقانه شده اند و برای هم دل میدند !

فرشته حسینی

فرشته حسینی

برای همیشه تو را آنگونه به‌ یاد می‌ آورم

ایستاده بر روی صخره‌ا ی

با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان.

تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل

همانی که هیچکس هنوز نمیداند!

فرشته حسینی

 

کی تصمیم میگیره که اجازه داشتن عزت نفس ، حقوق برابر و آرامش رو به من نده ؟ چی باعث میشه وقتی میخواید کسی رو مسخره کنید بگید “مثل افغانیا” می ‌مونه؟

چی توی من وجود داره که شمارو انقدر آزار میده؟ چی باعث میشه به من بی احترامی کنید؟ چی باعث میشه انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟

نژاد ؟ کی تعیین کرده این مرزای احمقانه رو؟ این مرز ها قرار نیست که تعیین بکنه که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار شده باشه ، قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشه.

فرشته حسینی

کار سینمایی

● هفت و نیم – 1398

● سونامی – 1397

● شکستن همزمان بیست استخوان – 1397

● یلدا – 1397

● رفتن – 1395

فرشته حسینی

شبکه خانگی

● قورباغه – 1399

فرشته حسینیفرشته حسینیفرشته حسینی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: