پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش پایگاه خبری رستانیوز: ایران خودرو | گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار، با برگزاری طرح‌های ثبت نام پیش فروش یکساله و ۹۰ روزه از طریق قرعه کشی برای عرضه خودروها اقدام می‌کند.​

اجرای قرعه کشی‌های متعدد گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا طی دو سال گذشته به حذف واسطه‌گری و متعادل شدن قیمت خودرو در بازار کمک کرده است.

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو (با موعد تحویل ۳ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (قرعه کشی) مطابق جدول بخشنامه از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۱ شروع و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ ادامه خواهد داشت.

 

 

ایران خودرو

طرح فروش فوری ایران خودرو آذر

گروه صنعتی ایران‌خودرو پس از قریب به یکماه که فروش فوق‌العاده‌ای با روش قرعه‌کشی (بدون در نظر گرفتن فروش نقدی هایماها)نداشت، از امروز اولین فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه ٧ محصول خود آغاز کرده و تا پایان روز سه‌شنبه (٢٣ آذرماه) به متقاضیان فرصت ثبت‌نام می‌دهد.

بیست و پنجمین طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو پس از افزایش قیمت‌های قبلی که سپس لغو شد و قیمت‌ها به پیش از افزایش قیمت بازگشت، برگزار شد.

حال این گروه خودروسازی پس از اعمال افزایش قیمت ١٨ درصدی مصوب ستاد تنظیم بازار، بیست و ششمین طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی از امروز (یکشنبه/ ٢٠ آذر  ماه) به مرحله اجرا در آورده است و به مدت سه روز ( تا پایان روز سه‌شنبه/٢٣ آذر ماه) اجرا می‌کند.  

در این مرحله از فروش هفت محصول پارس TU5, پارس سال، راناپلاس، سورن پلاس، پژو ٢۶ تیپ٢، پژو ٢٠٧ دستی پانوراما و تارا دستی با قیمت‌های جدید عرضه شده است.

 متقاضیان این طرح، طی این  سه روز  فرصت دارند تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.  

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، پس از پایان مهلت ثبت‌نام در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند تا وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو واریز کنند. بدیهی است که طبق روال، عدم واریز وجه در موعد مقرر، به معنای انصراف از خرید بوده و ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

لازم به یادآوری است که پیش از اعلام اسامی منتخبان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و براین اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.

اولین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید

شایان ذکر است که براساس تصمیم ایران‌خودرو در راستای اجرای سیاست‌های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه‌های فروش هفتگی محصولات این گروه صنعتی در روزهای دوشنبه هر هفته قرار است اجرایی شود؛ اما این هفته استثنا به‌جای دوشنبه، امروز (یکشنبه) فروش محصولات در قالب فروش فوق‌العاده اجرا شده است

شرایط پیش فروش ایران خودرو

شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی باشد

لزوم نداشتن پلاک انتظامی فعال

عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی

لزوم گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید

عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو

لزوم داشتن شماره شبا هنگام ثبت نام

هر کد ملی، یک دستگاه خودرو

 ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی

عدم امکان ثبت‌نام همزمان در دو قرعه کشی

ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل

لزوم داشتن حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه

ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث

لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه با آدرس و کد پستی

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ایران خودرو

تصویر گواهینامه رانندگی

 شماره شبا متقاضی

مدارک شناسایی خریدار

 

عدم فروش قسطی ایران خودرو

پیش از این اطلاعیه‌هایی درباره ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها منتشر شده بود.  ایران خودرو اعلام کرد اطلاعیه‌ ثبت نام جعلی بوده و این شرکت طرح فروش اقساطی ندارد. بر اساس این اطلاعیه‌های جعلی، شرایط فروش اقساطی بدون نیاز به ضامن، اقساط ۴ تا ۳۶ ماهه و تحویل فوری بوده است. ایران خودرو اعلام کرد که خودروهای این شرکت فقط با سه روش فروش فوق‌العاده، پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید عرضه می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: