پایگاه خبری خانه فوتبال:

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی است. الناز شاکردوست تا به امروز جوایز بسیاری را دریافت کرده است. الناز شاکردوست بیشتر در سینما حضور دارد. الناز شاکردوست  سبک و استایل خاصی دارد. الناز شاکردوست حواشی بسیاری درباره ازدواجش مطرح است.

الناز شاکردوست

مهاجرت الناز شاکردوست تکذیب شد

الناز شاکردوست بازیگر سینما در هفته های اخیر با شایعات متفاوتی روبرو بوده که در گفتگویی به این شایعات پایان داده است.

شایعه مربوط به ماجرای مهاجرتش به خارج از کشور و در کنار آن نیز شایعاتی درباره ازدواجش اصلی ترین شایعاتی است که به تازگی درمورد این بازیگر بوجود آمده است.
الناز شاکردوست
به تازگی نیز یک مجله تصویر روی جلد خود را به این بازیگر و برادرش اختصاص داده با تیتری دوپهلو با عناوین “برای عشقم جان میدهم” و تیتر دوم “همراه با خانم سوپراستار از زندگی، مهاجرت و خبر جنجالی ازدواجش”.

شایعه ازدواج الناز شاکردوست

همین مساله سبب ساز آن شده که شاکردوست با نگارش مطلبی اجتماعی در این باره توضیح دهد.
الناز شاکردوست در این مطلب با اشاره به اینکه تصویر روی جلد این نشریه مربوط است به او و برادرش، با تمرکز بر تیترهای دو پهلوی این نشریه نوشته است:
الناز شاکردوست
—برای عشقم جان میدهم: کنایه از صحبتم در مورد عشقم به سینما و حادثه ای که در یک فیلم نزدیک بود، جانم را از دست دهم!
–خبر جنجالی ازدواج: یعنی تکذیب کردنم در مورد این خبر دروغین!!!
—مهاجرت:یعنی سفر کوتاه مدت بنده!
وی در خاتمه با اشاره به این تیترها نوشته است:در کُل یعنی یک کلاغ چهل کلاغ همیشگی مطبوعات برای جذاب کردن تیتر!!!
 الناز شاکردوست
الناز شاکردوست در 1363 به دنیا آمد در بیست سالگی (1383) با بازی در فیم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد.در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران است. کلا انسانی عجیبی است.. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. وی تا به حال دو بار نامزد دریافت تندیس خانه سینما شده است.

کنایه الناز شاکردوست به نماینده مجلس

 الناز شاکردوست تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود در اعتراض به سخنان جنجالی نماینده مجلس منتشر کرده است.
الناز شاکردوست

 الناز شاکردوست، طراح صحنه و لباس و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال 1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده ی “هنر و معماری” دانشگاه “آزاد” تهران اسـت. شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و با بازی در فیلم «گل یخ» «83» کیومرث پوراحمد، پا بـه عرصه ی سینما گذاشت. الناز شاکردوست، جایزه ی بهترین بازیگر زن جشنواره ی فیلم سان فرانسیسکو ایالات امریکا، را در کارنامه دارد. الناز شاکردوست تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود در اعتراض به سخنان جنجالی نماینده مجلس منتشر کرده است.

 الناز شاکردوست

شایعه مرگ الناز شاکردوست

 چند ساعتی است خبر تصادف الناز شاکردوست (بازیگر و طراح صحنه و لباس) در فضای مجازی در حال انتشار است و خبرها حاکی از فوت او دارد این خبر موجب تاسف و نگرانی هواداران وی شده است اما به اطلاع می رساند خبر تصادف او مربوط به چندین سال پیش بوده و خبر فوت ایشان صحت ندارد.

ازدواج الناز شاکر دوست با علیرضا حقیقی

الناز شاکردوست ، گفت به دلیل انتشار خبر ازدواجش با علیرضا حقیقی ، شکایت می کند. این بازیگر زن سینما به کلی آشنایی با علیرضا حقیقی را تکذیب کرد. او در این باره گفت:« من فقط یک بار ایشان را در سینما دیدم.  خبر  ازدواج ما کذب محض است. حتی بعد از انتشار این خبر ، پدرم با من تماس گرفت و گفت تو بی اجازه ما ازدواج کرده ای؟ . من می خواهم برای انتشار این خبر شکایت کنم. »

الناز شاکردوست

دوست پرحاشیه و دوست داشتنی الناز شاکردوست

عجیب ترین نکته در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدودا 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در ان موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش امده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است.

رتبه 11 کنکور

بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

الناز شاکردوست

شروع بازیگری

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند.

بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد.به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت.

 

الناز شاکردوست

شهرت

بعد از اولین تجربه موفق شد سال 1383 در 4 فیلم سینمایی پشت سر هم بازی کند .

چهره اش از فیلم «عروس فراری» سال 84 شناخته شد سپس با حضور در فیلم های «قاعده بازی» ، «اتوبوس شب» ، «کیش و مات» و «دو خواهر» حسابی به اوج شهرت رساند.

بدون تجربه تلویزیونی

خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام «قلب یخی» 1 و 2 و «رالی ایرانی» را دارد.

الناز شاکردوست

ورزش مورد علاقه

بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند ، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است.

مسافرت دور دنیا

از 23 سالگی سعی کردم همه دنیا را شهر به شهر بگردم و لذت ببرم.

جاهایی که می روم مرا با عنوان الناز شاکردوست بازیگر نمی شناسند بلکه با من مثل یک انسان عادی برخورد می کنند که این علاقه ام را بیشتر می کند.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و همسرش !

خانم شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابقه پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که صحت نداشت.

در یک قدمی مرگ

یکبار سال 93 در سکانسی از فیلم «تابو» در ساحل ، توسط گرداب به دریا کشیده شد و در لحظه آخر غرق شدن توسط افراد محلی از روی کشتی فرسوده نجات پیدا کرد.

الناز شاکردوست

 

اولین تئاتر حرفه ای

گرچه او تجربه بازی در تئاتر های دانشجویی را دارد اما در دوران شهرت خود بصورت حرفه ای اولین بار آبان سال 96 با نمایش «گم و گور» بروی صحنه رفت.

هنرمندان مورد علاقه

از بین بازیگران زن، بازی گلشیفته فراهانی و دوست صمیمی اش گواهر خیراندیش و در بین مردان بازی شهرام حقیقت دوست و مرحوم منوچهر نوذری را دوست دارد.

رضا صادقی و کرت کوبین آمریکایی خوانندگان مورد علاقه او در ایران و خارج می باشد و از امیر تتلو بعنوان نابغه یاد می کند.

الناز شاکردوست

پرسپولیسی

الناز شاکردوست یکی از بازیگران فوتبال دوست می باشد که شدیدا طرفدار پرسپولیس است اما فقط در زمان دربی ها برای استقلالی ها کری خوانی می کند.

ماجرای فروش خط تلفن

خیلی اهل موبایل نیست و به ندرت پاسخ تلفن هایش را می دهد او در اردیبهشت 1395 خط مبایل خود را به قیمت 240 میلیون تومان به یک تاجر فرش تبریزی فروخت.

.الناز شاکردوستالناز شاکردوستالناز شاکردوست

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: