پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکتا ناصر بازیگر ایرانی است. یکتا ناصر جزو بازیگران کم حاشیه ایرانی است. یکتا ناصر از سنین پایین در سینما و تلویزیون حضور یافت. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی است.  یکتا ناصر دارای یک فرزند دختر است.

یکتا ناصر

مهریه عجیب یکتا ناصر

یکتا ناصر در اقدامی جنجالی میزان مهریه خود را اعلام کرده است که در فضای مجازی، بازخوردهای بسیاری را در بین مخاطبان داشته است.

یکتا ناصر

دلنوشته های یکتا ناصر

یکتا ناصر با انتشار یک عکس از خود نوشت:

روزی روزگاری کرونا همان بهتر که چشمها و غم درونش هم مانند لبخندمان در پس روح خسته مان نهان باشد

ببخشید که تلخ شدم چون رنجورم برای هموطنان داغدار مان و تمامی ناکامی‌های مزمن و امیدهای کم فروغمان

امیدوارم پست بعدی با حال بهتری باشد و مواجه مان باهم با لبخندی حتی شاید کم رنگ همراه باشد.

یکتا ناصر

عکس جنجالی یکتا ناصر در ترکیه

دورهمی شاد جمعی از بازیگران سریال نیسان آبی را در این بخش  مشاهده میفرمائید.نیسان آبی یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور است که از ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو پخش می شود. داستان اصلی سریال دربارهٔ دو دوست می باشد که از کودکی رابطه بسیار صمیمی با یکدیگر داشته اند و ماجراهای اصلی از زمانی شروع می شود که جمشید شخصیت اصلی داستان با رفتن به سینما با جمشید هاشم پور آشنا می شود.

یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصر

ازدواج یکتا ناصر

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن‌ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن‌ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

کلا جون دوست‌تر شدم، تلاش می‌کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادر‌های دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیز‌ها را تو زندگی تجربه کنه.

این که می‌گن ازدواج آدم و پخته و کامل می‌کنه واقعیت داره؟

در حال حاضر برای من به علت این که تو زندگی خصوصیم آرامش دارم باعث میشه با تمرکز بیشتری اون کار‌هایی که بهش علاقه دارم را انجام بدم.

یکتا ناصر

مراقبت از سوفیا

پدر و مادرم و برادرم خیلی کمکم می‌کنند. نمی‌تونم آدم غریبه‌ای را بیارم که از سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام.

حضور در اینستاگرام

بیشتر اینستاگرام برای فوضولی کردن تو زندگی همدیگه هستش. من اصولا خیلی دوست ندارم حضور داشته باشم، ولی به کسی هم نمی‌تونم بگم بودن در اینستا خوبه یا بد. هرکس رویه زندگی خودش رو دارد.

یکتا ناصر

گفتگوی خواندنی و جالب با یکتا ناصر، بازیگر پر دغدغهمجموعه : اخبار چهره هاگفتگوی خواندنی و جالب با یکتا ناصر، بازیگر پر دغدغه

گفتگوی خواندنی و جالب با یکتا ناصر، بازیگر پر دغدغه بازیگر خوب ایرانی است که در مجموعه های زیادی نقش آفرینی کرده است.

یکتا ناصر، جزو بازیگرانی است که از حاشیه دوری می‌کنند. ترجیح می‌دهد یک گوشه آرام بنشیند و از دور در جریان اتفاقات سینمایی قرار بگیرد.

این روزها بازی در یک نمایش را تجربه می‌کند و آن‌طور که خودش می‌گوید تجربه شیرین و دل‌نشینی برایش بوده است. اگرچه مدتی از روز ملی سینما گذشته اما با او درباره این روز تا پیشنهاد برای مطالعه گپ زدیم که می‌خوانید…

یکتا ناصر

چند دقیقه با یکتا ناصر

یکتا ناصر آدم مغروری است ؟

ناصر:اولین کسی نیستید که این موضوع را به من می گویید ، متاسفانه به خاطر چهره ام برای همه این تصور پیش می آید که یکتا ناصر دچار غرور شده و خودش را می گیرد اما در واقع این طور نیست .

اهل درس و مدرسه بودید؟

بله ، راستش از اول کتاب خواندن و مطالعه را خیلی دوست داشتم .

 به یاد دارید که دبستان ، دبیرستان کجا تحصیل کردید؟

ابتدایی در مدرسه سیمه در خیابان بهار شمالی ، راهنمایی در مدرسه هفتم تیر واقع در میدان هفت تیر و دبیرستان نیز در مدرسه ایران در خیابان قلهک .

یکتا ناصر

فیلم شناسی یکتا ناصر

        آینه بغل (1396)

        مشکل گیتی (1394)

        آشوب (1394)

        فصل نرگس (1394)

        کارگر ساده نیازمندیم (1394)

        من سالوادور نیستم (1393)

        زندگی جای دیگری است (1392)

        گنجشکک اشی مشی (1392)

یکتا ناصر

        قند تلخ (1387)

        روز برمی آید (1385)

        نسکافه داغ داغ (1385)

        قتل آنلاین (1384)

        سرود تولد (1383)

        باران رؤیاها را نمی شوید (1382)

        خانه ای در شن (1382)

        عاشق مترسک (1382)

        فراری (1381)

        ساقی (1380)

یکتا ناصر یکتا ناصر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: