پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی است. محمدرضا گلزار سابقه مجری گری دارد. محمدرضا گلزار در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. محمدرضا گلزار خواننده است. محمدرضا گلزار این روز به صورت جدی به ورزش روی آورده است.

لباس گل گلی و زنانه محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

رابطه محمدرضا گلزار با خواننده معروف لو رفت

محمدرضا گلزار به تازگی با انتشار یک نوشته و تصویری از خودش در کنار خواننده معروف گروه ماکان بند تولد امیر مقاره را تبریک گفت.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی

سوپراستار خوش‌ قدوب الای سینمای کشور ایران والیبالیست حرفه‌ ای اسـت. از 6 سالگی والیبال را شروع کرده و سابقه بازی گروه‌ هایی ازجمله پارس‌اتومبیل شیشه و گاز و… را هم دارد.

محمدرضا گلزار مدتی هم کاپیتان گروه والیبال هنرمندان بود کـه بعلت حجیم شدن مشغله سینمایی‌ اش آن گروه را ترک کرد. او علاوه بر والیبال در اسکی و بدن‌سازی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. مدتی بـه‌عنوان مربی بدن‌ساز تیم والیبال ارتشاعات صنعتی فعالیت داشت. بیلیارد و شنا از دیگر ورزش‌های موردعلاقه محمدرضا گلزار اسـت.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار پول‌ سازترین بازیگر سینمای ایران

سالیان اسـت هرگاه در ایران واژه سوپراستار بـه گوش میخورد، اولین نامی کـه ناخودآگاه بـه ذهن می آید محمدرضا گلزار اسـت. محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی اسـت. تیپ و استایل خاصش طرفداران زیادی دارد. او پرطرفدارترین بازیگر ایرانی در فضاهای مجازی ازجمله اینستاگرام اسـت. 

برخی وی را گران‌ ترین بازیگر ایرانی میدانند. اما چـه کسی اسـت کـه نداند این بازیگر گران‌ قیمت، نزدیک بـه دو دهه پول‌ سازترین بازیگر سینمای کشور ایران هم بوده اسـت. گلزار در بین بازیگران مرد درکنار امین حیایی و در بین آرتیست‌های خانم بیشتر از همه ی با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌ های آشنایی را تشکیل داده اسـت.

کودکی و نوجوانی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در اولین روز از بهار «فروردین» 1356 در تهران متولد شد.اصالتی آذری دارد و پدرش از ثروتمندان شناخته‌ شده تبریزی اسـت. محمدرضا فرزند سوم خانواده اسـت. علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچک‌ ترش اسـت. تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده اسـت. پدر و برادر بزرگ‌ترش هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک‌ترش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند.

محمدرضا هم همین‌طور کـه مستحضر هستید بـه راه هیچ‌ یک نرفت و هنر را انتخاب کرد. زمانی هم کـه هنر را آغاز کرد با مخالفت‌ هایی روبرو میشد. البته ناگفته نماند محمدرضا گلزار تا سال سوم دبیرستان همواره شاگرداول مدرسه و منطقه بوده اسـت. تنها درسال پیش‌ دانشگاهی کـه بـه عشق دکتری کنار دانش‌ آموزان تجربی «رشتۀ غیر تخصصی‌ اش» می‌نشست، نتوانست شاگرداول باشد.

متأسفانه یا خوشبختانه رتبۀ قابل‌ قبول را در کنکور تجربی کسب نکرد و راهی دانشگاه آزاد تهران جنوب برای تحصیل در رشته مهندسی مکانیک شد. جالب اینجاست آقای سوپراستار درسال‌های ابتدایی اصلاً توجهی بـه فضای هنری یا حداقل تحصیل در رشته‌های هنری نداشته اسـت. محمدرضا گلزار می گوید: 12سال از دبستان تا پایان دبیرستان تمام فکرم درس خواندن بودو ورزش.

محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار اصالتا ترک است

یکی از سوپراستاران سینمای حال حاضر کسی نیست جز محمدرضا گلزار، بازیگری که بسیار آرامان گرا است و در هر فعالیتی وارد می شود به بهترین شکل آن را انجام می دهد. محمدرضا گلزار با موسیقی وارد هنر شد. محمدرضا گلزار بازیگر خوشتیپ و پرطرفداری است که هر جا وارد می شود سیل طرفداران خود را دارد. محمد رضا گلزار اصالتا ترک است.

محمدرضا گلزار

افشاگری عجیب محمدرضا گلزار درباره سریال گیسو

او در بخشی از این مصاحبه تصویری در پاسخ به این سوال که «موافقید که «گیسو» شکست خورد؟» می گوید: «مردم باید نظر اصلی و نهایی را بدهند که نظرشان شکست «گیسو» است و من هم با آن موافقم. پشت هر پروژه نمایشی غیرموفق و غیرموثقی، دلایل متعددی وجود دارد؛ از فیلمنامه تا بی انگیزگی آدم های موثر در پروژه و غیره.» 

گلزار در جواب این سوال که آیا اختلافی بین بازیگران  و منوچهر هادی، کارگردان این سریال ایجاد شده بود؟ توضیح می دهد: «من در طول فیلمبرداری این اتفاق را احساس نکردم که بخواهم به شما منتقلش کنم. یک سری از دوستان بسیار بی انگیزه کار می کردند و به نظرم مشکل اصلی، مشکل فیلمنامه بود. متاسفانه برای کارهای این چنینی، قرار می گذارند که فیلمنامه خُردخُرد به کار تزریق شود، تو اعتماد می کنی چون فیلمنامه نویسانِ «گیسو» همان کسانی هستند که فیلمنامه «عاشقانه ۱» را نوشته اند.

فیلمنامه به دستت می رسد، با آن موافق نیستی، بالای هزار مرتبه جلسه می گذاری و هرشب با تهیه کننده تماس می گیری، این را هم تهیه کننده می داند و هم منوچهر هادی. دلم نمی خواهد مرورش کنم چون وقتی چنین اتفاقی برای پروژه ای می افتد مقصر آن همه هستیم، شاید ما هم مقصریم که از ابتدا مصر نبودیم فیلمنامه را بخوانیم و اعتماد کردیم. پس من هم این شکست را گردن می گیرم. دوستان گوش ندادند، هر چند بارها جلسه گذاشتیم. آقایی را آوردند و گفتند این آقا تصمیم بگیرد، آن آقا آمد و من گفتم این خط، خط مناسبی نیست. باورنکردنی بود و دوست ندارم راجع به آن حرف بزنم. من هر روز راجع به این موارد حرف زدم و مگر چه قدر می توان جنگید تا یک پروژه را به سمت بهبود برد. بی انگیزگی، ما پروژه مشترک زیاد داشته ایم و این پروژه با بی انگیزگی انجام شد.»  

او در جواب این که «راست است که در پشت صحنه، خرید و فروش ماشین و ملک می شده است؟» هم می گوید: «این را از خود عزیزان بپرسید، خودشان را دعوت کنید با خودشان مصاحبه کنید. من تا جایی که وظیفه داشتم برای مردم توضیح دهم، دادم.» 

او در بخش دیگری از این گفت وگو در جواب «فرمول محمدرضا گلزارشدن چیست؟» می گوید: «برای کسانی که من را به عنوان شاخصه موفقیت می دانند یا حتی برچسب کوچکی مبنی بر موفقیت به من می زنند می توانم بگویم تلاش و پشتکار، نظم و انضباط، دعای خیر پدر و مادر، (به شوخی و باخنده) نیکی به همسایه و اعتقاد قلبی من، مستقیم به بالا، دلایل اصلی موفقیتم هستند.»  

محمدرضا گلزار

گلزار از بچگی منضبط بود

گلزار همچنین می گوید: «من از بچگی آدم منضبطی بودم. از دوران مدرسه، کسانی که با من همکلاسی بودند می دانند و مدعی ام که از ۷ سالگی شاگرد اول و ممتاز بودم و این تا الان ممتد بوده است. من از هفت سالگی در منطقه، یک بود.»

می‌دانیم که دنبال خودنمایی نیستید! گذاشتن عکس آن‌هم با این پوشش و ژست توسط «گلزار» چند دلیل می‌تواند داشته باشد؛ اول این‌که گاهی افراد برای خودنمایی و نشان دادن و مطرح کردن خودشان دست به چنین اقدامی می‌زنند که این مسئله درباره این بازیگر صدق نمی‌کند چون او به اندازه کافی مطرح و سرشناس هست. داشتن حدود 6.5 میلیون فالوئر، گواهی بر همین ادعاست.

محمد گلزار سوپراستار

حواست به جوانان و الگوبرداری ‌های شان باشد گاهی افراد برای این‌که آمادگی بدنی خودشان را بسنجند، از خودشان عکس می‌گیرند تا تغییرات را مشاهده کنند و شاهد پیشرفت بدن‌شان باشند. سپس با انتشار آن، دنبال کنندگان‌شان در شبکه‌های اجتماعی را هم از این موضوع مطلع می کنند.

حالا مسئله این جاست که ما از بعضی افراد و چهره‌ها، یک سری انتظارات داریم چون شخصیت و رفتار آن‌ها الگوی بسیاری از جوانان است و نباید تاثیر هر رفتار یا گفتارشان را کم اهمیت تصور کنند. به عقیده بیشتر روان‌شناسان، مهم ترین نوع یادگیری و الگوبرداری از طریق مشاهده است یعنی فرد با نگاه کردن یک رفتار از آن الگوبرداری و آن را اجرا می‌کند.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

 

محمدرضا گلزار 1 فروردین 1356 در تهران متولد شد. گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد دارای مدرک لیسانس است. پدر گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است.

اصلیت او آذربایجانی است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشتهٔ دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

گلزار همچنین در زمینهٔ موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار چگونه بازیگر شد؟

محمدرضا گلزار فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار درسال 79 اولین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد.

محمدرضا گلزار با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های‌ کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: