پایگاه خبری خانه فوتبال:

امیرحسین آرمان بازیگر ایرانی است. امیرحسین آرمان در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. امیرحسین آرمان با بازی در سریال مانکن به اوج شهرت خود رسید. امیرحسین آرمان در عرصه خوانندگی هم فعالیت دارد. امیرحسین آرمان بازی متفاوتی در سریال میدان سرخ دارد.

امیرحسین آرمان قطعه «هر شب» را خواند

امیرحسین آرمان بازیگر و خواننده موسیقی پاپ ایرانی که پیش تر برای نوروز 94 قطعه «آتش» را خوانده بود از تازه ترین اثر موسیقایی خود به نام «هر شب» رونمایی کرد.

امیرحسین آرمان سال گذشته با مجموعه تلویزیونی «کیمیا» فعالیت بازیگری خود را به نمایش گذاشت.

در این قطعه امیرحسین آرمان و امیرمسعود صالحی خواننده، امیرعلی بهادری شعر و ملودی و بهزاد عبداللهی تنظیم را انجام داده اند.

امیرحسین آرمان

شروع بازیگری امیرحسین آرمان

سال 1381 با شرکت در کلاس‌ های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخت و سال 83 بود که بطور حرفه‌ ی وارد عرصه سینما شد.

محمدرضا شریفی‌ نیا وی را برای فیلم ازدواج به سبک ایرانی سال 83 به حسن فتحی معرفی کرد و او اولین تجربه خود را در این فیلم کسب کرد.

امیرحسین آرمان

شهرت امیرحسین آرمان

با نقش کیوان سریال کیمیا در سال 1394 در نقش شهریار کامفر به یکبار به شهرت رسید، او سپس در نقش یک فرد ایدزی در سریال پریا در سال 95 توانست خود را اثبات کند.

خوانندگی و مدلینگ امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان علاوه بر هنر بازیگری در عرصه خوانندگی و مدلینگ لباس هم فعالیت دارد. او اولین آهنگ خود را در عید نوروز 1394 بنام آتش و دومین اثرش رو در فروردین 1395 با همکاری امیر مسعود با نام هر شب منتشر کرد.

 

بازیگری امیر آرمان

کشش به سوی این حرفه اگر در ذات فرد باشد منجر به موفقیت می شود.

تکنیک بازیگری آموختن، به حتم به بهبود نقش آفرینی کمک می کند ولی لزوم کار نیست و بی آموزش نیز می توان بازیگر موفقی بود.

امیرحسین آرمان

 

ژانر مورد علاقه امیرحسین آرمان

علاقه شخصی من در حوزه بازیگری حضور در کارهای جدی و اجتماعی است اما در کنارش به کارهای اکشن هم خیلی علاقه دارم منظورم از اکشن، اکشن استاندارد جهانی است

نظرات مخاطبان در مورد امیرحسین آرمان

موسیقی دغدغه بسیار جدی من است و این روزها بیشتر وقتم را صرف آن می کنم، اما اگر مردم انتقاد کنند دیگر نمی‌ خوانم

من در کار هنرپیشگی همیشه پافشاری داشته‌ ام اما چون موسیقی را در کنار آن جلو می‌ برم، پافشاری آن مدلی نخواهم داشت

امیرحسین آرمان

قسمتی از مصاحبه ی امیر حسین آرمان

از چه سالی و چه شد که نام امیرحسین آرمان میان نام بازیگران نام آشنای کشور قرار گرفت ؟

امیرحسین آرمان: سال1381 بود. با شرکت در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به‌طور حرفه‌ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش‌آفرینی کردم.

آموختن آکادمیک بازیگری چقدر در موفق بودن یک بازیگر مؤثراست ؟

امیرحسین آرمان: کشش به سوی این حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقیت می‌شود. تکنیک بازیگری آموختن، به حتم به بهبود نقش آفرینی کمک می‌کند ولی لزوم کار نیست و بی‌آموزش نیز می‌توان بازیگر موفقی بود که نمونه از این دست بسیار است.

بین علاقه و توانایی تفاوت بسیاری است.داشتن قدرت بازیگری و توان آن رکن اصلی است که باید به آن رسید، وقتی به این نقطه رسیدی آسوده نقش‌آفرینی می‌کنی و با مخاطب ارتباط برقرارخواهی کرد و به مرور این جنس از نقش‌آفرینی و ارتباط با مخاطب عمیق‌تر و سریع‌تر نیز می‌شود که رسیدن به مرز دلچسب بودن از دید تماشاگر از آمال هر بازیگری است که نشان از قدرت بازیگری وی دارد.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان درحالی از تکنیک‌های آموزشی بازیگری می‌گوید که معتقد است به خاطر فرد خاص یا دیده شدن بازیگر نشده است بلکه همیشه در وجودش حس خوبی نسبت به حرفه بازیگری داشت که درنهایت آن را به هدف مبدل کرد و به آن رسید.

رسیدنی که درابتدای راه خوب گام برداشته است و اگر چنین ادامه دهد نام آشناتر از این که اکنون است در سینما خواهد بود.

وقتی مقابل دوربین قرار می‌گیرید چگونه غرق نقشی می‌شوید که شما نیست ولی چنان ساده برخورد می‌کنید که گویی شما همانی هستید که در فیلم است ؟

امیرحسین آرمان: باید نقش را شناخت واین شناخت با مطالعه شکل می‌گیرد. مطالعه مردم که به اصل مردم شناسی برمی‌گردد. مطالعه توانایی‌ها که به قدرت خود و شناخت ازخود دارید و باید خود را به دقت از توان جسمی و کلامی و... درآینه خوب نگاه کرد تا نقش خوب آفرید، نقشی که ارتباط با مخاطب را راحت برقرار کند.

مطالعه دیگر چگونه مواجه شدن با نقش است، این‌که چگونه به نقش بنگری و ازچه زاویه‌ای به دنیای آن ورود داشته باشی که طبیعی‌ترین بازیگری را شکل‌دهی که به دل تماشاگر بنشیند در این فضا نحوه فیلمبرداری و کارگردانی نیز نقش مؤثری دارد و این سه ضلع مثلث که از بازیگر شروع شده و با تأثیرات هدایت کارگردان و تجهیزات فیلمبرداری به هم متصل می‌شود ستون‌های یک هنرآفرینی موفق است.

امیرحسین آرمانچرا گیشه‌ها کم فروش شدند و تماشاچیان مشتاق بی‌اشتیاق ؟

امیرحسین آرمان: باید ریشه‌ای نگاه کرد تا ریشه‌ای مشکل حل شود. کمبود سوژه‌های اثرگذار، تعداد کم سینماها، بی‌توجه‌ای به خواسته مردم و... باعث کم شدن صف کشیدن‌های مردم برای دیدن یک فیلم سینمایی است درحالی که سابقه نشان داده است اگر فیلم خوب ساخته و اکران شود مردم با همان اشتیاق برای دیدن می‌آیند و رکود فروش گیشه‌ها از بین می‌رود. این‌که فیلم‌های مناسب برای اکران با مانع مواجه می‌شوند یکی دیگر از مشکلات سینمای امروز است.

از میان سینما و تلویزیون کدام برای «آرمان» هدف است ؟

امیرحسین آرمان: تاکنون به صورت جدی به تلویزیون فکر نکرده‌ام ولی درهای ورود به این دنیا را نبسته و شاید روزی با حضوری بیشتر دراین فضا کارکردم.

نقطه اوج ازدیدگاه کنونی «آرمان» به عنوان یک بازیگر جوان که با انتخاب‌های سنجیده تاکنون موفق جلوه کرده است چیست؟

امیرحسین آرمان: هرفردی دردنیای حرفه‌ای خود ایده‌آلی دارد و مقصودی، وقتی که پا دراین عرصه هنری گذاشتم هدفگذاری‌هایی کرده بودم که به‌هم‌ریختگی سال های اخیر سینما نقطه‌های تعیین شده‌ام را تغییرداد ولی این به‌هم ریختگی ریتم و کند شدن مسیر رشد باعث تغییر مسیرم نشد بلکه موجب شد مقاوم‌تر به سوی هدف حرکت کنم و آن رسیدن به جایگاه خوب بازیگری در نگاه مردم والبته خودم است که تا خود از خود راضی نباشی موفقیت به سوی تو حرکت نمی کند.

امیرحسین آرمان

دیگر فعالیت های امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان خوانندگی را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۸۲ با ترانه «به سوی تو» آغاز کرد و تا کنون شش ترانه را منتشر کرده‌است. آرمان اجراهای زنده در محافل هنری و تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به اجرای زنده ترانه‌هایش در جشن منتقدین سینما اشاره کرد که اولین اجرای زنده در مسیر خوانندگی برای او محسوب می‌شود. او همچنین قطعه ترفند (تیتراژ برنامه فرمول یک) را با موسیقی امیرعلی بهادری و ترانه احمد امیرخلیلی برای برنامه علی ضیا خواند.

آثار موسیقی امیرحسین آرمان

به سوی تو

مثل یک خواب

آتش

هرشب

خواستنی

ترفند (تیتراژ برنامه ی فرمول یک)

تا تو نگام می‌کنی

فرقی نمیکنه

امیرحسین آرمان

جوایز و کاندیدهای امیرحسین آرمان

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم سینمایی «برف روی شیروانی داغ» در سال 1390

نامزد دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ برای ترانه «خواستنی» در چهارمین جشن موسیقی ما در سال ۱۳۹۶

نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد برای سریال پریا (نقش کیوان) از جشن حافظ در سال 1396

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از برنامه سین مثل سریال برای سریال پریا (نقش کیوان) در سال 1396

نامزد دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ برای ترانه «ترفند» در پنجمین جشن موسیقی ما در سال ۱۳۹۷

امیرحسین آرمان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: