پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهاره رهنما بازیگر ایرانی است. بهاره رهنما بازیگر تئاتر است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی است. بهاره رهنما بعد از ازدواج دوم و خبر تایید نشده طلاقش از حاجی حضور پررنگی در اینستاگرام دارد. بهاره رهنما این روزها با حواشی بسیاری همراه است.

 

بیوگرافی بهاره رهنما

 

بهاره رهنما در 10 آذر سال 1352 در هزاوه از توابع استان مرکزی متولد شد. وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

خبر طلاق بهاره رهنما در استوری جدیدش

بهاره رهنما که در سفر تفریحی در کیش به سر می برد استوری جدیدی منتشر کرده است که نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده و کاربران اعتقاد دارند که بهاره رهنما با این استوری طلاقش از همسر دومش را تایید کرده است.

بهاره رهنما

خوشحالی حاجی از نبود بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی با انتشار عکسی در فضای مجازی باعث بوجود آمدن شایعه هایی در زندگی خود و بهاره رهنما شد که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

بهاره رهنما

حاجی به آغوش خانواده سابقش برگشت 

امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما عکسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت  کاربران این شایعه را منتشر کرده اند که همسر بهاره رهنما به خانواده سابقش برگشته است.

بهاره رهنما

افسردگی بهاره رهنما بعد از طلاق از حاجی

بهاره رهنما این روزها کمتر در حاشیه است و به نظر از لحاظ روحی خیلی وضعیت مناسبی ندارد. این را می توان هم از کم کار شدن خانوم بازیگر در اینستاگرام فهمید و هم از پست و استوری هایی که منتشر می کند.

شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که بهاره رهنما با همسرش امیر خسرو عباسی به اختلاف خورده و حتی برخی ها در فضای مجازی مدعی شدند که این دو از هم جدا شده اند.

بهاره مدت هاست که هیچ عکس و مطلبی از حاجی منتشر نمی کند و حتی او را فالوو هم ندارد. امیر خسرو هم با وجود اینکه در اینستاگرام خیلی فعال است اما از بهاره هیچ نمی گوید و حتی روز زن را هم به او تبریک نگفت. کنار گذاشتن این موارد باعث شد که شایعه طلاق و جدایی این زوج تقویت شود.

 

بهاره و مشکل بی خوابی!

همان طور که در ابتدا گفتیم بهاره مدتی است که آن طروات و انرژی گذشته را ندارد این موضوع به پیج های اینستاگرامی او هم سرایت کرده است و بهاره ای که هر روز کلی تبلیغ می گذاشت و صبح این سالن آرایش بود و بعد از ظهر آن یکی مزون مدتی هیچ خبری ازش نبود. رهنما امروز بعد از چند روز غیبت در اینستاگرام خود یه تبلیغ از خانوم دکتر متخصص اختلالات خواب منتشر کرد موضوعی که باعث شد برخی به خانوم بازیگر کنایه بزنند که بهاره بعد حاجی بی خواب شده!

دختر بهاره جا پای مادرش گذاشت! / این پسره داماده بهاره خانومه؟

این روزها که بهاره خیلی دل و دماغ ندارد و حاشیه سازی نمی کند انگار پریا خانوم قصد دارد جای مادرش را پر کند و اجازه ندهد خلا او در اینستاگرام حس شود. پریا که گویی به تازگی از فرنگ برگشته و حالا ساکن تهران است به تازگی گویا مدل شده و قصد دارد بعد از موسیقی شانس را در این عرصه امتحان کند.

لباس هایی که پریا به تن کرده مربوط به برند گل و بلبل است که اگر سری به پیج اینستاگرام شان بزنید با لباس هایی مواجه خواهید شد که احتمالاً شما را هم متعجب می کند. البته این سبک و مدل تقریبا بسیار شبیه به لباس هایی است که نوید محمدزاده و فرشته حسینی هم می پوشند.

بهاره رهنما کارگردان می شود!

بهاره رهنما که این یکی دوسال از بازیگری و هنر فاصله گرفته بود دوباره گویا می خواهد استعدادش در سینما را به منتقدانش نشان دهد. خانم رهنما این بار نه در مقام بازیگر بلکه در مقام کارگردان پشت دوربین رفته و قصد دارد اولین فیلم سینمایی اش را تولید کند.

این اثر که عطر خالی اردیبهشت نام دارد اولین تجربه فیلم بلند بهاره رهنما ست. بازیگران این فیلم بلند بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، افسانه چهره آزاد، فریبا نادری، بهناز یادگاری و محسن مالجو هستند که حضور محسن خان مالجو کمی حاشیه ساز است.

بهاره رهنما

محسن مالجو کیست؟

محسن مالجو که مدیر تشریفات عروسی بهاره رهنما برای ازدواج دومش بود و ظاهرا دوست صمیمی خانم بازیگر هم هست و در اکثر تصاویر بهاره رهنما حضور دارد، در نمایش نامه خوانی هم که بهاره آذر ماه داشت حضور داشت و عکسی سه نفره همراه با حاج جان منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

حرف و حدیث پشت سر محسن مالجو و نقشش در طلاق بهاره رهنما زیاد است موضوعی که هیچ گاه نه از سوی بهاره و نه از طرف قاسم خانی تائید نشد و به نظر شایعه است.

بهاره رهنما و دوستان جدیدش

بهاره رهنما علاوه بر مالجو دوستان پرحاشیه دیگری هم دارد که همه بلاگرها و شاخ های اینستاگرامند و در واقع خانوم رهنما بیشتر با آن ها دم خور و دیگر خیلی با اهالی سینما رفاقت ندارد این موضوع وقتی ثابت شد که بعد از حواشی سفر بهاره خانوم  به ترکیه و افاضاتی که فرمودند هیچ کس از اهالی سینما و تلویزیون از بهاره حمایت نکرد و حتی تعداد زیادی از همکاران سابق خانوم رهنما نمک روی زخمش پاشیدند و از او به تندی انتقاد کردند.

منبع: شایانیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: