پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران است.محمود احمدی نژاد هر از گاهی سوژه رسانه ها می شود.محمود احمدی نژاد چندی پیش در دبی جنجال ساز شد.محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم بود.ویدیویی ببینید از گاف جنجالی مترجم محمود احمدی‌نژاد در یکی از دانشگاه‌های ترکیه که به جای ترجمه صبحت‌های احمدی‌نژاد به ترکی، همه چیز را به زبان فارسی ترجمه کرد!

علت غیبت احمدی نژاد در جلسه رهبری

علیرضابیگی علت اصلی عدم حضور احمدی نژاد در دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب را بیان کرد.
احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم در خصوص غیبت روزگذشته - چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱- محمود احمدی نژاد در دیدار مسئولان نظام با آیت الله خامنه ای گفت: بنده با ایشان تماس گرفتم و آقای احمدی نژاد گفتند به این جلسه «دعوت» نشده بودم.

عصر روزگذشته دیدار رمضانی مسئولان نظام با رهبری انقلاب در حالی برگزار شد که در این دیدار حجت الاسلام حسن روحانی، سیدحسن خمینی، محمدجواد ظریف و ..حضور داشتند.

پیام غیبت رئیس دولت بهار در دیدار مسئولان نظام با رهبری/ احمدی نژاد از مجمع تشخیص حذف می شود؟

روز گذشته مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر انقلاب دیدار کردند/ اما نکته قابل توجه، عدم حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم در این دیدار بود.

بر همین اساس، برخی کانال‌های تلگرامی مدعی شدند که عدم حضور محمود احمدی‌نژاد در دیدار مسئولان با رهبرمعظم انقلاب به موضوع اخراج وی از مجمع تشخیص مصلحت نظام قوت بخشیده است./ اقتصادنیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: