پایگاه خبری خانه فوتبال:

یارانه معیشتی به حساب سرپرست خانواده واریز می شود. یارانه معیشتی قرار است افزایشی شود. یارانه معیشتی هر ماه برای افراد واریز خواهد شد. یارانه معیشتی چندسالی است که افزایش نداشته است. یارانه معیشتی اردیبهشت ماه هفته آینده واریز خواهد شد.

اگرچه برخی از رسانه‌ها از واریز یارانه عید فطر خبر داده‌اند، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد یارانه‌ای با عنوان یارانه عیدفطر واریز نمی‌شود و مردم نباید منتظر این یارانه باشند.

در یک سال گذشته دولت یارانه‌های مناسبتی متعددی را برای مردم واریز کرده است. از یارانه رمضان گرفته تا یارانه نوروز و ۲۲ بهمن ماه. واریز یارانه‌های مناسبتی این تصور را ایجاد کرده که احتمالا دولت به مناسبت عید فطر هم قرار است یارانه جدیدی واریز کند.

اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز از دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط نشان می‌دهد واریز یارانه عید فطر در دستور کار نیست و مردم نباید منتظر واریز یارانه عید فطر باشند.

پیش از این هم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت هرگونه یارانه عید فطر را تکذیب و اعلام کردند مساله واریز یارانه عید فطر در دستور کار نیست و دولت هیچ برنامه‌ای برای آن ندارد.

این در حالی است که برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که یارانه عید فطر به سرپرستان خانواده‌های فاقد درآمد، صاحبان مشاغل آزاد، افراد فاقد درآمد ثابت و آسیب دیدگان محدودیت های کرونایی تعلق می‌گیرد.

تنها یارانه‌ای که در آستانه عید فطر واریز شده یارانه معیشتی است که به روال همیشه، دهم ماه واریز شد. اما این یارانه، همان یارانه معیشتی است که بیش از دو سال است که واریز شده و ربطی به یارانه عید فطر ندارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: