پایگاه خبری خانه فوتبال:

جاماندگان یارانه بخوانند. جاماندگان یارانه باید در سامانه معرفی شده ثبت نام کنند. جاماندگان یارانه از آمار به نسبت بالایی برخوردار هستند. جاماندگان یارانه تا یکشنبه همین هفته فرصت دارند. رسیدگی به شکایت جاماندگان یارانه تا یک ماه زمان می برد.جزئیات مهم درباره جاماندگان یارانه را از دست ندهید.

 

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: افراد مجردی که یارانه آن‌ها قطع شده یا تاکنون یارانه نمی‌گرفتند، می‌توانند ثبت نام دریافت یارانه انجام دهند.

سیده طیبه حسینی گفت: مجردهایی که تاکنون یارانه دریافت نمی‌کردند یا یارانه آن‌ها قطع شده، می‌توانند با مراجعه به سایت sso.my.gov.ir نسبت به ثبت نام یارانه به صورت مستقل اقدام کنند.

کسانی که امکان ثبت‌نام یارانه ندارند، چه کنند؟

با تکلیف قانون بودجه به دولت، ثبت‌نام جاماندگان دریافت یارانه از ۲۷ اردیبهشت آغاز شد و زمان اولیه آن امروز به پایان می‌رسد. در کنار متقاضیانی که برای ثبت‌نام اقدام کردند، هنوز افراد زیادی هستند که به یارانه نیاز دارند، ولی امکان ثبت‌نام برایشان فراهم نشده است، از جمله افرادی که سیمکارت به نام آن‌ها نیست یا امکان استفاده از تلفن همراه را ندارند که با آن ثبت‌نام کنند؛ مانند برخی از سالخوردگان. دستگاه‌های ذیربط در دولت از جمله سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت رفاه باید برای شناسایی و ارائه راهکاری جهت برقراری یارانه این قبیل افراد نیازمند اقدام کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: