پایگاه خبری خانه فوتبال:

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد. سهام عدالت جهت کمک به معیشت مردم طراحی شد . سهام عدالت دارای سود است برای سهامداران.سود جذاب سهام عدالت به حساب مردم واریز می شود.خبرهای سهام عدالت را با ما دنبال کنید .

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: زمان واریز سود سهام عدالت از طریق رسانه‌های رسمی از جمله رادیو و تلویزیون اطلاع رسانی می‌شود.

مهدی حاجی وند در خصوص واریز سود سهام عدالت اظهار کرد: خبرهای منتشر شده در خصوص سود سهام عدالت از ابتدای شهریور، کذب است. در حال حاضر همچنان مجامع برخی از شرکت‌های سرمایه پذیر موجود در سبد سهام عدالت، در حال برگزاری است.

او در ادامه بیان کرد: بعد از برگزاری مجامع شرکت ها، یک فرصت ۴ ماه برای تخصیص سود سهام عدالت دارند که بعد از گذشت این مرحله زمانی باید فرایند توزیع سود سهام عدالت توسط شرکت‌ها آغاز شود.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص فرایند واریز سود سهام عدالت گفت: هم اکنون هیچگونه توزیع سودی در حال انجام نیست و در صورتیکه قرار به توزیع سود سهام عدالت باشد، از طریق رسانه‌های رسمی از جمله رادیو و تلویزیون اطلاع رسانی خواهد شد.

حاجی وند افزود: همچنین سهامداران برای دریافت سود سهام عدالت خود نباید مبلغی را پرداخت کنند و سود به صورت خودکار از طریق شماره شبا ثبت شده در شرکت سپرده گذاری مرکزی برای آن‌ها واریز خواهد شد./اندیشه معاصر

فهرست دریافت سهام عدالت

وزیر اقتصاد با بیان "فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی شده است و روز گذشته نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال کردیم" گفت: در مجموع برای حدود ۴.۵میلیون تا ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است.

وزیر اقتصاد با بیان "فهرست افراد مستحق برای دریافت سهام عدالت بروزرسانی شده است و روز گذشته نامه جدیدی برای معاون اول جهت طرح در هیئت دولت ارسال کردیم" گفت: در مجموع برای حدود ۴.۵میلیون تا ۵میلیون نفر پیش‌بینی ارائه سهام انجام شده است.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در گفتگو با خبرنگار ما، در پاسخ به سؤالی در خصوص سهام عدالت جاماندگان و کمبود احتمالی منابع گفت: منابع برای جاماندگان داریم، دولت به‌قدری که بخواهد سهام به جاماندگان واگذار کند دارد و در سال گذشته نیز دو بار تلاش کردیم مصوبه آن را از هیئت دولت دریافت کنیم، دستگاه‌هایی که مالک آن سهام و صنعت بودند با واگذاری سهام موافقت نکردند.سلام نو

وی با بیان اینکه "روز گذشته مجدداً با بروزرسانی تعداد افرادی که مستحق بودند و باید مشمول عدالت می‌شدند نامه جدیدی را برای آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور برای طرح در هیئت دولت ارسال کردیم"، گفت: در این پیشنهاد تلاش شد سهام‌هایی را که احتمالاً بدون مشکل باشند و تصور می‌کنیم وزرا با آن موافقت کنند، برای آقای مخبر ارسال کردیم تا در دستور کار هیئت دولت قرار بگیرد.

پیش‌بینی سهام برای ۵ میلیون جامانده سهام عدالت

خاندوزی با تأکید بر اینکه "امیدوار هستیم امسال این وعده محقق شود"، گفت: سهامی که تا امروز از سوی دولت تأمین شده است، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و ۱.۵میلیون نفری را که در دهه ۸۰ از دریافت سهام عدالت جا مانده بودند، شامل می‌شود، در مجموع برای حدود ۴.۵ میلیون تا ۵ میلیون نفر، حتی افرادی که در دوره اول ثبت‌نام سهام عدالت انجام داده بودند و مستحق نیز بودند اما سهام دریافت نکردند، پیش‌بینی سهام انجام شده است.

امکان تحقق واگذاری سهام عدالت تا دو ماه پس از تصویب هیئت دولت

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص پیش‌بینی زمان سهام‌دار شدن جاماندگان گفت: اعطای سهام به جاماندگان زمان نمی‌برد و در حقیقت مسئله مصوبه هیئت دولت است. در صورتی که وزارتخانه‌های مالک شرکت‌های نفتی یا صنعتی موافقت کنند مراحل مربوط به اعطای سهام یک تا دو ماهه انجام‌شدنی است. امیدوار هستیم این پیشنهاد به سرنوشت پیشنهاد سال گذشته دچار نشود که با آن مخالفت شد.

سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند به ثبت نام جدیدی نیستند و افرادی که سال گذشته سود خود را دریافت کرده اند امسال هم می‌توانند دریافت کنند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران توجه داشته باشند اخبار سهام عدالت را تنها از مراجع معتبر رسمی پیگیری کنند.

حاجی وند گفت: سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند به ثبت نام جدیدی نیستند و افرادی که سال گذشته سود خود را دریافت کرده اند امسال هم می‌توانند دریافت کنند.

او در ادامه بیان کرد: برخی از افراد ممکن است شماره شبای بانکی مسدودی داشته باشند که می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام شماره شبای جدید خود را وارد کنند و امسال هم منتظر دریافت سود بر اساس اعلام رسمی که از رسانه‌های معتبر و رسمی انجام می‌شود باشند.

حاجی وند در خصوص ثبت نام برای دریافت سهام عدالت هم گفت: فعلا هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد این که در برخی از سایت‌ها تبلیغات ثبت نام انجام می‌شود تماما کلاهبرداری است و افراد نباید هزینه و مدرکی را جهت ثبت نام ارائه کنند.سلام نو

سود سهام عدالت چه زمانی واریز می شود؟

او در خصوص زمان و میزان احتمالی سود سهام عدالت جدید هم بیان کرد: به صورت سنتی مجامع شرکت‌ها که برگزار می‌شود این سود شناسایی و دریافت می‌شود و بعد از اطلاع رسانی به حساب افراد از طریق سپرده گذاری واریز خواهد شد تا زمانی که مجامع‌ها تشکیل نشود نمی‌توان برآورد دقیقی از میزان و زمان سود سهام عدالت ارائه کرد و مردم باید منتطر بمانند. در آخر سهامداران توجه داشته باشند اخبار سهام عدالت را تنها از مراجع معتبر رسمی پیگیری کنند.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: فعلا هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد. سهامداران اخبار سهام عدالت را تنها از مراجع معتبر رسمی پیگیری کنند.

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد. سود سهام عدالت سال آینده چقدر می شود. افزایش سود سهام عدالت در سال آینده. آیا در تاریخ تعیین شده سود سهام عدالت واریز خواهد شد؟ مشمولان سود سهام عدالت چه کسانی هستند

حاجی‌وند،مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت نیازمند به ثبت نام جدیدی نیستند و افرادی که سال گذشته سود خود را دریافت کرده اند امسال هم می‌توانند دریافت کنند.

او در ادامه بیان کرد: برخی از افراد ممکن است شماره شبای بانکی مسدودی داشته باشند که می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام شماره شبای جدید خود را وارد کنند و امسال هم منتظر دریافت سود بر اساس اعلام رسمی که از رسانه‌های معتبر و رسمی انجام می‌شود باشند.

حاجی‌وند در خصوص ثبت نام برای دریافت سهام عدالت هم گفت: فعلا هیچ ثبت نامی برای سهام عدالت وجود ندارد این که در برخی از سایت‌ها تبلیغات ثبت نام انجام می‌شود تماما کلاهبرداری است و افراد نباید هزینه و مدرکی را جهت ثبت نام ارائه کنند.

او در خصوص زمان و میزان احتمالی سود سهام عدالت جدید هم بیان کرد: به صورت سنتی مجامع شرکت‌ها که برگزار می‌شود این سود شناسایی و دریافت می‌شود و بعد از اطلاع رسانی به حساب افراد از طریق سپرده‌گذاری واریز خواهد شد تا زمانی که مجامع‌ها تشکیل نشود نمی‌توان برآورد دقیقی از میزان و زمان سود سهام عدالت ارائه کرد و مردم باید منتطر بمانند. در آخر سهامداران توجه داشته باشند اخبار سهام عدالت را تنها از مراجع معتبر رسمی پیگیری کنند.

شرایط دریافت وام سهام عدالت چیست؟

همه دارندگان سهام عدالت می‌توانند این وام را دریافت کنند. چه آنها که روش مستقیم را برای فروش سهام خود انتخاب کرده‌اند و چه آنها که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

-اولین شرط دریافت این وام، داشتن حساب در بانک ملی است. پس از آن متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های بانک درخواست وام خود را ثبت‌ کنند.

-دومین شرط این است که متقاضی باید کارت ملی هوشمند داشته باشد.

-ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت یکی دیگر از شروط مهم است.

-همچنین تنها افرای می‌توانند وام سهام عدالت بانک ملی را دریافت کنند که هیچ سهمی از سبد سهام عدالت خود را نفروخته باشند. اگر مشمولان حتی یک سهم از پرتفوی خود را فروخته باشند، نمی‌توانند وام را دریافت کنند.

-افرادی که سهام عدالت آنها توقیف شده هم امکان دریافت وام را ندارند.

احسان خاندوزی امروز چهارشنبه در مراسم رونمایی از گواهی سپرده نفت و میعانات گازی در خصوص مرحله دوم واریز سود سهام عدالت گفت: سازمان بورس در حال پیگیری واریز سود از سه شرکت باقی مانده است. امیدواریم تا پایان تیر مرحله دوم واریز سود سهام عدالت انجام شود.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس هم در این خصوص گفت: طی یکی دو روز آینده سه شرکت پالایش نفت بندر عباس، مجتمع فولاد مبارکه و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سود را واریز می‌کنند و سپس مرحله دوم سود سهام عدالت برای دارندگان واریز خواهد شد.

سهام عدالت در دولت نهم به برخی از افراد داده شده است. این ثبت نام فقط مخصوص افراد تحت پوشش کمیته بود. اما باز هم افرادی هستند که مشمول سهام عدالت می شوند، اما هنوز سهامی دریافت نکرده اند. در خرداد و تیر ۱۴۰۱ خبری بر مبنی ثبت نام جاماندگان سهام عدالت منتشر شد. قرار بود در سال جدید جاماندگان سهام عدالت هم بتوانند ثبت نام کنند.با این حال هنوز هم خبری برای جاماندگان سهام عدالت منتشر می شود.

سید احسان خاندوزی با حضور در صحن مجلس ضمن اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی واگذاری اوراق مالی که در بودجه ۱۴۰۱ آمده بود، گفت: در تامین کسری بودجه دولت، یکی از مسیرهایی که در سال‌های اخیر سهم بیشتری به خود اختصاص داده است، مسئله انتشار اوراق است (استقراض از مردم) برای رفع کسری بودجه بود./سلام نو

چه کسانی سود 2 میلیون و 800 هزار تومانی می‌گیرند؟

جاماندگان منتظر واریز سود سال ۹۸ و ۹۹ خود هستند. مبلغ سود سهام عدالت سال ۹۸ برای افرادی که سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند ۱۹۰ هزار تومان و سود سال ۹۹ برای همین گروه حدود ۵۸۰ هزار تومان است.

این مبلغ برای دارندگان سود سهام یک میلیونی دو برابر است. یعنی سود سال ۹۸ حدود ۴۰۰ هزار تومان و سود سال ۹۹ حدود یک میلیون تومان است.

اگر یک خانوار چهار نفره سهام یک میلیونی داشته باشد و همزمان هم سود سال ۹۸ و هم سود سال ۹۹ را دریافت کند،‌مجموع سود واریزی خانوار ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود.

یعنی این خانوار یکشنبه هفته آینده باید منتظر چنین واریزی باشد. البته مشروط به اینکه هیچ بخشی از سهام خود را واگذار نکرده باشند.

مبلغ این سود برای یک خانوار چهار نفره دارای سهام ۵۳۲ هزار تومانی، دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

اما دریافت این سود وابسته به این است که افراد شماره شبای معتبر داشته باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: