پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی طارمی برترین مهاجم فعلی فوتبال ایران است.مهدی طارمی بعد از علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آقای گل سابق ایران معروفترین چهره بین المللی فوتبال است.مهدی طارمی در حال حاضر بهترین بازیکن باشگاه پورتو پرتغال است.مهدی طارمی تا یک قدمی کسب جایزه پوشکاش هم پیش رفت. مهدی طارمی به تازگی و خیلی ساده ازدواج کرده است.

آخرین وضعیت مصدومیت مهدی طارمی

مهدی طارمی توضیحاتی در خصوص شدت مصدومیتش در بازی بامداد امروز مقابل اسپورتینگ اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب رقابت‌های فوتبال پرتغال، پورتو در خانه به مصاف رقیب بزرگ خود اسپورتینگ رفت و به برتری پرگل 3 بر صفر رسید.
مهدی طارمی در این مسابقه روی گل اول تاثیرگذار بود و توانست با شجاعت مثال زدنی زمینه‌ساز گل اوانیلسون شود.
او پس از گل، شدیدا از ناحیه زانوی پای چپ مصدوم شد و در نهایت در دقیقه 72 جای خود را به دیگر بازیکن پورتو داد.

ستاره کشورمان پس از خروج از بازی مستقیما راهی کلینیک باشگاه پورتو شد و تحت درمان قرار گرفت.

مهدی طارمی

طارمی در توییتر شخصی خود از شدت مصدومیتش پرده برداشت و نوشت: سپاس از همه عزیزانی که جویای وضع مصدومیتم بودند. خدا را شکر اتفاق خاصی رخ نداد و به خیر گذشت.

تصویر جدید از همسر مهدی طارمی

مهدی طارمی

جزییات ازدواج مهدی طارمی فاش شد

به گفته علیشاه طارمی، مهدی جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برگزار شده، هیچ گونه مراسم دیگری تدارک ندیده و شایعاتی نظیر عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور درحال انتشار می‌باشد.
حواشی زیادی در خصوص پیوند مهدی طارمی و همسرش مطرح می‌شود. بازیکن بوشهری شاغل در لیگ پرتغال که با درخشش خود در این فصل بین تیم‌های اروپایی خواهان زیادی پیدا کرده است، اما برخی از رسانه‌ها با هدف حاشیه‌سازی برای این بازیکن خوش اخلاق بوشهری، مسائلی را به وی نسبت داده‌اند که خلاف واقعیت است.
علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با رد این شایعات اظهار داشت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.
با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور مهدی طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری معروف صداوسیما در مراسم مهدی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی‌پایه و اساس دانست.

بی‌اخلاقی برخی رسانه‌های زرد تا حدی پیش رفته که با تصاویری ساختگی مدعی انتشار عکس‌های مراسم عقد رسمی مهدی می‌شوند اما به گفته پدر مهدی اصلا عکاسی حضور نداشته و همه تصاویر جعلی می‌باشد.

به گفته علیشاه طارمی، مهدی جز مجلس خانوادگی که در بوشهر برگزار شده، هیچ گونه مراسم دیگری تدارک ندیده و شایعاتی نظیر عروسی میلیاردی در تهران، پرتغال و بوشهر با هدف جذب بازدیدکننده و فالوور درحال انتشار می‌باشد.

مهدی طارمی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال کشورمان است که مدتی است در تیم پورتو توپ می زند و بسیار خوش درخشیده است. عادل فردوسی پور در برنامه اینترنتی خود که هر هفته به سراغ یک چهره می رود این بار با مهدی طارمی مصاحبه کرده است. مهدی طارمی متولد ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر، بازیکن پست مهاجم فوتبال است. مهدی طارمی با ۱۸۷ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن، راست پا است اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد. خبر عقد مهدی طارمی به تیتر داغ شبکه های مجازی تبدیل شد. مراسم ازدواج مهدی طارمی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شده است. پدر مهدی طارمی گفته است که عروسش خوزستانی است و مراسم عقد آنها به دور از هر گونه تجملاتی خیلی ساده برگزار شده است.
مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران و پورتو چندی پیش با برگزاری مراسمی ساده در بوشهر نامزد کرد اما تاکنون عکس یا تصویری از همسر این مهاجم ملی پوش منتشر نشده بود.

بر اساس تصاویری که از شادی گل های مهدی طارمی ثبت شده تنها اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی از نامزد این بازیکن وجود داشت حرف «P» بود که با تایید مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو در مصاحبه با عادل فردوسی پور، اول اسم همسر اوست.

تمجید آمریکایی‌ها از مهدی طارمی

تمجید خبرنگار آمریکایی از طارمی؛ ستاره ایرانی می‌تواند راه فان پرسی در منچستر را برود
خبرنگار آمریکایی به تمجید از عملکرد ستاره تیم ملی کشورمان در باشگاه پورتو پرداخت.
مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل به همراه پورتو فوق العاده عمل کرده و با گلزنی هایش به این تیم در قهرمانی در لیگ پرتغال کمک زیادی کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی 2022 قطر که از آبان آغاز می شود در گروه دوم با تیم های آمریکا، انگلیس و برنده دیدار پلی آف اروپا(اوکراین-اسکاتلند/ولز) رقابت می کند.

به همین خاطر رسانه ها و خبرنگاران آمریکایی ستاره های تیم ملی کشورمان را خیلی خوب رصد می کنند. در همین رابطه «Zach Lowy» خبرنگار آمریکایی به تمجید از عملکرد طارمی در پورتو پرداخت.

این خبرنگار ورزشی آمریکا در صفحه توئیترش نوشت:  مهدی طارمی دو ماه دیگر 30 ساله می شود و احتمالا برای جدایی از پورتو سنش بالا است اما او  چه فوتبالیست فوق العاده ای است. تماشای بازی این مرد در پرتغال لذت بخش بود.

این خبرنگار آمریکایی در ادامه یک مقایسه میان طارمی و فان پرسی کرد که این ستاره هلندی در سن 30 سالگی راهی منچستر یونایتد شد و گفت: رابین فان پرسی در همان سنی طارمی بود که به منچستریونایتد پیوست. ببنید چه تحولی بزرگ در فوتبالش رخ داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: