پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نفراتی را جذب کردیم و روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: خداراشکر لیگ آرام آرام مسیر خودش را جلو می‌برد تیم ها به شرایط بازی نزدیکتر و هماهنگ تر می‌شوند. مخصوصا تیم‌هایی مانند تیم ما که تغییرات زیادی داشتیم و نیاز بود این تغییرات با تفکراتمان انجام شود. نفراتی را جذب کردیم. روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم.

وی افزود: درست است هفته گذشته روی غافلگیری بازی را به پیکان واگذار کردیم ولی شکل فوتبال و آمارهایمان نشان می‌دهد رو به جلو حرکت می‌کنیم و پیشرفت داریم. این می‌تواند امیدوار کننده باشد که در آینده نه چندان دور این تیم حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: خداراشکر با تلاش هیات مدیره، مدیران استانی و شهری، فرماندار و نماینده، توانستیم مبلغی از قرارداد بچه‌ها را پرداخت کنیم. امیدوارم بتوانیم قسط‌های بعدیشان را هم بدهیم که مشکلی نداشته باشند. جای خوشحالی دارد.

وی در مورد بازی فردا با استقلال عنوان کرد: یک بازی سخت، نفس گیر و سنگین است. نیاز یه دوندگی خوب و تمرکز بالا داریم. باید کم اشتباه باشیم و غافلگیر نشویم. بچه‌ها ثابت کرده‌اند می‌توانیم راه‌های نفوذ استقلال را ببندیم و از فضایی که می‌دهد بتوانیم حمله کنیم. تنها موردی که کار ما را سخت می‌کنند بازیکنانی از استقلال هستند که توانایی عوض کردن شرایط بازی را دارند. با بچه‌ها صحبت کردیم.

مهاجری ادامه داد: می‌توانیم آن‌ها را کنترل کنیم و هیچ چیزی را به قضا و قدر نسپریم. تمام تلاشمان این است که استقلال را از شروع بازی تا پایان مدیریت و خودمان را جاهایی که نیاز است به حریف غالب کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که یک بازی ارزشمند و شایسته، در خور نام خوزستان، مسجد سلیمان، نفت و خود بچه‌ها باشد.  امیدوارم فردا روز خوبی را برای هم رقم بزنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه چه انتظاری از هواداران دارد، گفت: در بازی قبلی مقابل پیکان که باشگاه تماشای بازی را رایگان کرده بود، تیم ما هم شروع خوبی در لیگ داشت و بعد از مدت‌ها می‌توانستیم بعد از مدت‌ها می‌توانستیم از حضور تماشاگران استفاده کنیم، انتظارم این بود استقبال بهتری شود. قائمشهر، انزلی، آبادان، مسجدسلیمان و تبریز شهرهایی هستند که تماشاگرش با تیم زندگی می‌کند. تیم هویت آن شهر و فوتبال درون خانه‌ها است. از مسجدسلیمان هم همین ذهنیت را داشتم. چه قبلا که مهمان می‌آمدیم چه الان که خودم در این تیم مسئولیت دارم.

وی افزود: انتظارم این بود تماشاگران بیشتر بیایند. این تماشاگر یار دوازدهم است. در لحظه‌هایی که ما و بازیکن نیاز داریم اهرم انگیزه و فشار داشته باشد تا بهتر کار کند. مثل موتوری که گاز می‌دهند و جان می‌گیرد. تماشاگر می‌تواند این روح را به تیم تزریق کند. فردا بازی با استقلال است و قطعا استقبال بهتری می‌شود ولی امیدوارم بازی‌های دیگر هم بیایند. ما شدیدا نیاز داریم تماشاگر را کنار خودمان داشته باشیم تا لحظاتی که کم می‌آوریم تماشاگر اهرم فشار و بیدار کردن تیم باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد. یکی دو بازیکن ما مصدومیت جزیی دارند که باید با کادرپزشکی صحبت کنیم و ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: