پایگاه خبری خانه فوتبال:

پانته آ بهرام بازیگر سینما ،تلویزیون و تئاتر ایرانی اسفند سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شده است. پانته آ بهرام  بازیگری را از سال ۱۳۶۷ آغاز کرده .پانته آ بهرام  تاکنون در فیلم سینمایی شنای پروانه ،زشت و زیبا و سریال دلدادگان نقش آفرینی کرده است. با شیوع ویروس کرونا در کشور پانته آ بهرام عکس ضد کرونایی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد. در قسمت زیر تصویری از پانته آ بهرام در کنار استاد کیمیایی می بینید. او نوشت: فرصت و افتخارِ همکاری با اساتیدم آقایان بهرام بیضایی و داریوش مهرجوی را پیش از این داشتم. خوش به حالِ من و کارنامه ام که با نامِ شما هم مزیَّن میشود جنابِ آقای مسعود کیمیایی عزیز!

پانته آ بهرام

تصویری از تیپ ضد کرونایی پانته آ بهرام .

پانته آ بهرام

تیپ ضد کرونایی پانته آ بهرام

پانته آ بهرام :بر او ببخشائید

بر او که از درون متلاشی ست

اما هنوز پوستِ چشمانش

از تصور ذرات نور می سوزد

و گیسوان بیهُده اش

نومیدوار از نفوذ نفس های عشق می لرزد #فروغ_فرخزاد

داشتیم یک پروژه ی عکاسیِ جدید با پیام ایرایی پیش میبردیم که ….کرونا تشریف آورد

ازدواج و طلاق پانته آ بهرام

پانته آ بهرام با سیامک احصایی طراح صحنه و لباس ازدواج کرده است، اما طبق شنیده ها این دو مدت هاست از بکدیگر جدا شدند خانوم بهرام یک فرزند پسر دارد. و تصویر دختری که در شبکه های مجازی منتشر شده است مربوط به دختر خواهر وی است. سیامک احصایی (متولد ۲ مهر ۱۳۳۶ – آبادان) بازیگر و طراح صحنه و لباس اهل ایران است.

پانته آ بهرام

همسر سابق پانته آ بهرام

سیامک احصایی فارغ التحصیل نقاشی از دانشگاه کلیولند اوهایو آمریکا است. احصایی فعالیت سینمایی را با طراحی صحنه و لباس فیلم دشمن (۱۳۷۴) به کارگردانی عباس بابویهی آغاز کرد. وی همچنین در طراحی صحنه و لباس تئاتر و سریال های تلویزیونی فعالیت داشته است.

شهرت پانته آ بهرام

خانم بهرام در سال ۱۳۷۹ وقتی ۳۱ ساله بود با سریال مسافر بکارگردانی سیروس مقدم شناخته تر شد، حضور موفق او در فیلم چهارنشبه سوری سال ۸۶ نیز او را مشهور کرد.

چندی پیش این تصاویر از پانته آ بهرام با عنوان کشف حجاب جنجال ساز شده بود

پانته آ بهرام

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: