پایگاه خبری خانه فوتبال:

صدآنلاین | برگزاری دوره دانش افزایی ویژه مدرسین فدراسیون فوتبال توسط سرمربیان پرتغالی استقلال و سپاهان ادامه خواهد یافت.

فدراسیون فوتبال سراغ ساپینتو و مورایس می‌رود

اولین مرحله از دوره دانش افزایی مدرسان کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با حضور مدرسین این کمیته و برخی از مربیان مطرح کشور به میزبانی باشگاه تراکتور و به مدرسی پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور و مدرس بین المللی حوزه یوفا آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

«آلین رزوان دینکا» مربی دروازه بان های باشگاه تراکتور هم که مدرس یوفا است، در این دوره خمز را همراهی کرده است.

این دوره با هدف ارتقای دانش مدرسین و مربیان و بهره مندی از علم روز فوتبال، در روزهای ۴ تا ۵ فروردین به میزبانی باشگاه تراکتور برنامه ریزی برگزار شد.

این دوره، اولین دوره دانش افزایی مدرسین در سال جدید است که کمیته آموزش با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور در سال جدید برگزار کرد.

فدراسیون فوتبال در این ارتباط اعلام کرد: «طبق برنامه دپارتمان و کمیته آموزش فدراسیون در سال ۱۴۰۲، دوره‌های آتی مقرر است با همکاری باشگاه‌های ورزشی سپاهان و استقلال تهران نیز برگزار شود.»

هدایت استقلال و سپاهان به ترتیب بر عهده ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس سرمربیان پرتغالی است. در حال حاضر سپاهان صدرنشین لیگ برتر است و استقلال در رده دوم قرار دارد.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: