پایگاه خبری خانه فوتبال:

 کریستیانو رونالدو در بازی اخیر تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لیختن اشتاین عملکرد خوبی داشت و دو گل به ثمر رساند که یکی از این گل ها از روی ضربه ایستگاهی و به شکلی دیدنی بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو امشب (یکشنبه) به همراه تیم ملی کشورش پرتغال، از ساعت 22:15 به مصاف تیم ملی لوکزامبورگ می رود و باید دید که عملکرد ستاره پرتغالی در این بازی به چه شکل خواهد بود. کریستیانو رونالدو در 38 سالگی همچنان کاپیتان تیم ملی پرتغال است و عملکرد خوبی در بازی اخیر تیم ملی پرتغال داشت.

رونالدو تاکنون در دوران حرفه ای خود به طور مجموع موفق شده است 830 گل به ثمر برساند. در واقع کریستیانو رونالدو 170 گل تا رسیدن به 1000 گل در دوران حرفه ای خود فاصله دارد. رونالدو می تواند تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شود که 1000 گل در دوران حرفه ای خود به ثمر می رساند.

رونالدو در دوران حرفه ای خود 120 گل در تیم ملی پرتغال زده است، 5 گل در تیم اسپورتینگ زده است، 450 گل در رئال مادرید به ثمر رسانده است، 101 گل در یوونتوس زده است، 145 گل در منچستر یونایتد به ثمر رسانده است و 9 گل در النصر زده است و در مجموع در 1156 بازی 830 گل به ثمر رسانده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: