پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر ورزشگاه آزادی از فک پلمپ طبقه دوم این استادیوم خبر داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا فاضلی درمورد فک پلمپ طبقه دوم ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: باید یک خبر خوب بدهم. طبق دوم ورزشگاه که پلمپ شده بود ، با دستور دادستانی از این حالت خارج شد. باید از او تشکر کنم‌. بچه های استانداری نیز خیلی زحمت کشیدند.

وی درمورد اینکه چند درصد طبقه دوم فک پلمپ شده است، گفت: تمام قسمت‌های این طبقه از حالت پلمپ خارج شد.

مدیر ورزشگاه آزادی درخصوص قابل استفاده نبودن بخش رو به روب جایگاه به دلیل کنده‌کاری شدن، توضیح داد: مکان‌هایی که قابل بهسازی و بازسازی هستند، قابل استفاده نیستند.

فاضلی درمورد زمان به اتمام رسیدن مراحل بهسازی و بازسازی ورزشگاه و اینکه ظاهرا بخشی از پیست تارتار مجموعه هم آسیب دیده، پاسخ داد: با دستور وزیر ورزش قرار بر این شده در سریع‌ترین وقت و در فاصله تعطیلی لیگ، تمام این مشکلات برطرف شود اما مراحل ساخت و بهسازی مقداری زمان می‌برد. تمام همکاران ما هم و غم خود را گذاشته‌اند تا سریع‌تر سکوهای ورزشگاه را به بهترین شکل بازسازی و بهسازی کنند.

وی درمورد اینکه با این شرایط می‌توانیم میزبان بازی‌های آسیایی باشیم، گفت: ان‌شاءالله.

مدیر ورزشگاه آزادی درخصوص اینکه از این به بعد شاهد فروش بلیت در کل بخش‌های ورزشگاه خواهیم بود، عنوان کرد: به جز بخش‌هایی که در حال بازسازی هستند در سایر قسمت‌ها بلیت فروخته خواهد شد.

فاضلی درخصوص میزان بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به استادیوم آزادی، توضیح داد: بدهی دارند اما رقم دقیقش را نمی‌دانیم.

وی درمورد اینکه آیا مشکل ورود بانوان به ورزشگاه حل شده است، اظهار داشت: برای ورود بانوان مشکل خاصی نداریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای فصل بعد میزبان خوبی برای بانوان کشورمان باشیم.

فاضلی درخصوص میزان بودجه لازم برای بازسازی ورزشگاه گفت: این موضوع به معاونت فنی شرکت توسعه بازمی‌گردد. این سوال تخصصی است و این معاونت بهتر می‌تواند جواب بدهد.

وی درمورد مشکلات مربوط به کابل های برق ورزشگاه، توضیح داد: پیمانکار برق در حال کار است‌ و بیش از ۸۰_۷۰ درصد کار را پیش برده است. ان‌شاءالله دیگر شاهد قطعی برق نخواهیم بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: