پایگاه خبری خانه فوتبال:

ظاهرا تصمیم گیرنده برای نیمکت استقلال یکی از مربیان معروف فوتبال ایران است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز روزنامه ایران ورزشی فاش کرد مدیران استقلال به نکونام پیام داده‌اند مخالفتی با حضورش روی نیمکت این تیم ندارند، به شرط آنکه به آقای ایکس زنگ بزند و از او رضایت بگیرد!

حالا کنکاش‌های خبرآنلاین نشان می‌دهد بعضی از اعضای هیات مدیره استقلال در جریان این اتفاق نبوده و تنها یکی از مسئولان استقلال که اتفاقا رابطه بسیار دوستانه و نزدیکی با حجت کریمی داشته، چنین پیامی به نکونام داده است! این فرد در گذشته هم در باشگاهی فعالیت می‌کرد که گویا مربی مذکور اکثر تصمیماتش را می‌گرفته است.

هنوز مشخص نیست آیا این مقام مسئول برای جلب رضایت آقای سرمربی این کار را کرده و یا اینکه مربی معروف واقعا چنین درخواستی داشته و گفته نکونام باید با او تماس بگیرد.

در هر صورت واکنش کاپیتان سابق تیم ملی به این درخواست تند بوده و این موضوع را نپذیرفته است. نکونام فصل گذشته هم با پیشنهاد سرمربیگری استقلال مواجه بود و در لحظات آخر این پیشنهاد را رد کرد تا ساپینتو روی نیمکت بنشیند.

این مربی در زمان شروع کار خود، بعد از 24 سال نساجی را به لیگ برتر آورد. سپس به فولاد رفت و با کسب عنوان سومی در لیگ، برای آنها سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را گرفت. نکونام در ادامه استقلال را در فینال حذف برد و همراه با فولاد قهرمان شد. آنها با شکست پرسپولیس در سوپر جام هم این عنوان را مال خود کردند. نکونام امسال هم فولاد را تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در آسیا پیش برد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: