پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاگردان ژوزه مورایس برای انجام دیدار مقابل آلمالیق وارد تهران شدند.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان ایران که به‌‎خاطر حکم انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه برگزاری دیدارهای خانگی خود در دور برگشت لیگ قهرمانان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان را ندارد و باید در استادیوم آزادی از رقبایش میزبانی کند، برای انجام مسابقه فردا مقابل آلمالیق وارد تهران شد.
شاگردان ژوزه مورایس صبح امروز یک جلسه تمرینی در زمین اختصاصی خود در باغ فردوس اصفهان برگزار کردند و پس از صرف ناهار به فرودگاه رفتند و با پرواز چارتر به سمت تهران پرواز کردند.
کاروان تیم فوتبال سپاهان دقایقی قبل با پرواز اختصاصی وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و قرار است اعضای این تیم امشب در هتل المپیک استراحت کنند و آماده بازی فردا مقابل آلمالیق ازبکستان شوند.

شاگردان ژوزه مورایس که جدا از حکم انضباطی سه بر صفر در دیدار مقابل الاتحاد عربستان، در دو دیدار دیگر لیگ قهرمانان آسیا 4 امتیاز به دست آوردند، امیدوار هستند در دور برگشت نتایجی کسب کنند که راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شوند.

تیم فوتبال سپاهان از ساعت 21:30 فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی یکی از دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل آلمالیق ازبکستان برگزار می‌کند و امیدوار به کسب پیروزی دوباره برابر این تیم است.

پیش از این گفته می‌شد آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال سپاهان قبل از دیدار مقابل آلمالیق در پیکان‌شهر انجام می‌شود ولی شاگردان مورایس صبح امروز در اصفهان تمرین کردند و به تهران آمدند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: